کامرس اور صنعت کی وزارتہ

جناب گوئل نے کہا ہے کہ او این ڈی سی آنے والے مہینوں میں تیزی سے ترقی کے لیے تیار ہے، انہوں نے تمام ای کامرس کمپنیوں کو اس میں شامل ہونے کی دعوت دی


بڑھتی ہوئی ای کامرس مارکیٹ پلیس میں مقامی زبانوں اور مصنوعات کو بڑا فروغ ملے گا: جناب گوئل

کسانوں کو او این ڈی سی کے ذریعے بڑی منڈی اور ان کے پروڈکٹس کی بہتر قیمتیں ملیں گی: جناب گوئل

او این ڈی سی سب کے لیے مساوی اور منصفانہ قیمت کو یقینی بنائے گا، کسی بھی بیچنے والے کو غیر منصفانہ فائدہ نہیں ملے گا: جناب گوئل

او این ڈی سی پر، صارف بادشاہ ہوگا، وہ بہترین قیمت، معیاری خدمات اور مصنوعات حاصل کرے گا: جناب گوئل

Posted On: 25 APR 2023 4:03PM by PIB Delhi

تجارت اور صنعت، صارفین کے امور، خوراک اور سرکاری نظام تقسیم نیز ٹیکسٹائل کے مرکزی وزیر پیوش گوئل نے آج نئی دہلی میں او این ڈی سی کی طرف سے ‘‘بھارت 2.0 کو فعال کرنا’’ کے موضوع پر منعقدہ ایک روزہ ورکشاپ سے خطاب کرتے ہوئے کہا کہ کل کا اوپن نیٹ ورک فار ڈیجیٹل کامرس (او این ڈی سی) نہ صرف ہندوستان میں بلکہ پوری دنیا میں ایک تبدیلی کا محرک ثابت ہوگا۔ وزیر موصوف نے کہا کہ وہ اگلے چند مہینوں میں او این ڈی سی کی نمایاں ترقی کے بارے میں پر امید ہیں۔ انہوں نے تمام چھوٹی اور بڑی ای کامرس کمپنیوں کو او این ڈی سی میں شامل ہونے اور اس نئے بازار کا حصہ بننے کی دعوت دی جو ڈیجیٹل کامرس کا دوبارہ تصور کرتا ہے۔

انہوں نے ذکر کیا کہ او این ڈی سی مقامی زبانوں، مصنوعات اور ثقافتی ورثے کو فروغ دے گا اور چھوٹے کاروباروں کے لیے مواقع پیدا کرے گا۔ انہوں نے کہا کہ چھوٹے کاریگر اور کارکن او این ڈی سی کے ذریعے بہتر معیار کی پیشکش کر سکتے ہیں اور اپنی مصنوعات کے لیے کمیشن ادا کیے بغیر بھی بہتر کما سکتے ہیں۔ انہوں نے اس بات پر زور دیا کہ او این ڈی سی صحت مند مسابقت کو فروغ دے گا، صارفین کو فائدہ پہنچائے گا اور ہندوستان میں ڈیجیٹل کامرس ایکو سسٹم کی مجموعی ترقی میں حصہ ڈالے گا۔

انہوں نے کہا کہ وزیراعظم یقین رکھتے ہیں کہ ہماری ترقی کی صلاحیت کا انحصار ٹیکنالوجی سے فائدہ اٹھانے کی ہماری صلاحیت پر ہے۔ انہوں نے کہا کہ مضبوط ای کامرس پلیٹ فارم کبھی بھی اس قسم کی خدمات فراہم نہیں کر سکیں گے جس طرح او این ڈی سی جیسے پلیٹ فارم کا نیٹ ورک پیش کر سکتا ہے۔ وزیر موصوف نے مختلف شعبوں پر روشنی ڈالی جو او این ڈی سی سے فائدہ اٹھا سکتے ہیں جیسے کسان جو بڑی منڈیوں تک رسائی حاصل کر سکتے ہیں اور اپنی مصنوعات کی بہتر قیمتوں کا مطالبہ کر سکتے ہیں، طلباء جو کتابوں اور آن لائن کورسز کی قیمتوں کا موازنہ کر سکتے ہیں، وہ لوگ جو بہترین قیمتوں پر صحت کی خدمات وغیرہ حاصل کر سکتے ہیں۔

انہوں نے ایسے نظام بنانے کی ضرورت پر زور دیا جس سے سب کو فائدہ پہنچے اور سب کے لیے مواقع پیدا ہوں۔ انہوں نے کہا کہ اس بات کو یقینی بنانے کے لیے کوششیں کی جا رہی ہیں کہ ای کامرس ترقی کا ایک انجن بن جائے جو خریداروں اور فروخت کنندگان دونوں کو بااختیار بنائے۔ وزیر موصوف نے اس بات پر روشنی ڈالی کہ او این ڈی سی بڑے اور چھوٹے دونوں کاروباروں کے لیے ایک جامع انداز میں مواقع کے دروازے کھول دے گا، جس سے کامرس کی پوری ویلیو چین کو فائدہ پہنچے گا۔ انہوں نے کہا کہ او این ڈی سی فروخت کنندگان کے لیے ایک بہت بڑی مارکیٹ فراہم کرے گا، بغیر کسی ترجیحی یا ترجیحی فروخت کنندگان کے، تمام اسٹیک ہولڈرز کے لیے مساوی اور منصفانہ سلوک کو یقینی بنائے گا۔ انہوں نے کہا کہ او این ڈی سی پیمانے، مسابقت اور بہتر قیمتوں اور معیار کی معیشتوں کو فروغ دے گا، بالآخر صارفین کو فائدہ پہنچے گا۔ انہوں نے کہا کہ او این ڈی سی گاہک پر مرکوز اور مہاتما گاندھی کے وژن کے مطابق ہے، جہاں گاہک بادشاہ ہوتا ہے۔

وزیر موصوف نے اس بات پر زور دیا کہ ہندوستان کی تعریف صرف بھارت کے طور پر کی جا سکتی ہے، کیونکہ یہ ملک بھر کے دیہاتوں اور چھوٹی بستیوں میں پروان چڑھتا ہے۔ انہوں نے ذکر کیا کہ او این ڈی سی اس ‘بھارت’ کو جامع ترقی کے لیے نشانہ بنا رہا ہے، اس بات کو یقینی بناتے ہوئے کہ ای کامرس کے فوائد ملک کے کونے کونے تک پہنچیں۔ انہوں نے کہا کہ وزیر اعظم جناب نریندر مودی ہندوستانی طریقے سے چیلنجوں کو حل کرنے میں پختہ یقین رکھتے ہیں اور ہندوستان کے لوگوں پر بھروسہ کرتے ہیں کہ وہ اختراعی حل تلاش کریں گے۔ انہوں نے کہا کہ او این ڈی سی کا جنم اس طرح ہوا جب ای کامرس کا شعبہ متعدد چیلنجوں سے نبرد آزما تھا اور چھوٹے کاروبار خطرے میں تھے۔ انہوں نے ای کامرس ماحولی نظام کے ان چیلنجوں سے نمٹنے کے لیے متبادل طریقوں کی ضرورت پر روشنی ڈالی، جبکہ چھوٹے خوردہ فروشوں اور کاروباروں کے مفادات کو متوازن کرنے سے او این ڈی سی کے ارتقاء کا باعث بنے۔

وزیر موصوف نے او این ڈی سی کی منفرد خصوصیات کا خاکہ پیش کیا، جس کا مقصد خریداروں اور فروخت کنندگان دونوں کے لیے جیت کا حل فراہم کرنا ہے۔ انہوں نے کہا کہ او این ڈی سی، مختلف پلیٹ فارمز کے درمیان انٹرفیس استعمال کرنے کے اپنے تصور کے ساتھ، خریداروں کے لیے مزید اختیارات کھولے گا، قیمتوں کی دریافت اور فروخت کنندگان کے لیے مارکیٹ کے مواقع میں اضافہ کرے گا اور صارفین کو بہتر انتخاب کرنے کے لیے بااختیار بنائے گا۔ انہوں نے کہا کہ اس کے نتیجے میں مارکیٹ میں زیادہ مقابلہ ہوگا اور الگورتھم کے ذریعے محدود نہیں ہوگا۔ انہوں نے اس بات پر زور دیا کہ او این ڈی سی لین دین کی تیز رفتار، موثر اور حقیقی وقت میں تصفیہ، ہائپر لوکل اور عالمی ضروریات کو بیک وقت پورا کرنے کے قابل بنائے گا۔

اپنے خطاب کے دوران وزیر موصوف نے کہا کہ ‘بھارت کو فعال کرنا 2.0’ 2047 تک ہندوستان کو ایک ترقی یافتہ ملک بنانے کے عزم سے جڑا ہوا ہے اور مستقبل کے لیے منصوبہ بندی کرنا ضروری ہے۔ انہوں نے کہا کہ ڈیجیٹل پبلک انفراسٹرکچر وقت کی ضرورت ہے۔ انہوں نے کہا کہ حکومت کی تمام کوششیں شہریوں پر مرکوز رہی ہیں جیسا کہ کووڈ وبائی مرض کے دوران ویکسین کی تیاری اور پیداوار اور کوون ویکسینیٹر ایپ کے اجراء کے ساتھ ملک میں ہر کسی کو ویکسین کی تقسیم کی نگرانی کے لیے واضح کیا گیا تھا۔

انہوں نے مالیاتی خدمات کے شعبے میں یکساں ادائیگی انٹرفیس (یو پی آئی) جیسے اقدامات کی کامیابی کا حوالہ دیا، جس نے ایک تبدیلی کا سفر لایا ہے اور سینکڑوں مالیاتی ٹیکنالوجی کمپنیوں کو جدت طرازی اور مالی شمولیت کو فروغ دینے کی ترغیب دی ہے۔ انہوں نے کہا کہ یو پی آئی نے مالیاتی ٹیکنالوجی سیکٹر میں اس رفتار سے جدت لائی ہے جو پہلے کبھی نہیں دیکھی گئی تھی اور سوشلائزنگ ویلیویشن کے ذریعے اسٹارٹ اپس اور یونیکورنز کو فروغ دیا ہے۔ اس نے او این ڈی سی کے ساتھ مماثلتیں کھینچیں، جو کہ انٹرآپریبل انٹرفیس کے ایک جیسے تصور پر مبنی ہے، خریداروں کے لیے مزید اختیارات کھولتا ہے اور زیادہ مسابقت پیدا کرتا ہے، جبکہ متعدد پلیٹ فارمز پر بیچنے والوں کے لیے کام کاج میں آسانی فراہم کرتا ہے اور انھیں ایک بڑی مارکیٹ بھی فراہم کرتا ہے۔

‘بھارت کو قابل بنانا 2.0’ ورکشاپ کا انعقاد ممکنہ تال میل تلاش کرنے اور مختلف کھلے پروٹوکول سے چلنے والے اقدامات کے درمیان گہرا تعاون اور متعدد متعلقہ اداروں کے درمیان بیداری پیدا کرنے کے لیے کیا گیا ہے۔

۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔

ش ح۔ م ع۔ع ن

 (U: 4475)



(Release ID: 1919554) Visitor Counter : 101


Read this release in: English , Hindi , Marathi