بندرگاہوں، جہاز رانی اور آبی راستوں کی وزارت

ہفتہ وار قومی میری ٹائم تقریبات کا آغاز وزیر اعظم کے ’پہلے  مرچنٹ نیوی پرچم‘ پہننے کے ساتھ ہوا


اس موقع کو یادگار بنانے کے لیے مرکزی وزیر جناب سربانند سونووال نے جھنڈا وزیر اعظم نریندر مودی کی صدری میں لگایا

Posted On: 30 MAR 2023 6:48PM by PIB Delhi

5 اپریل سے قومی سمندری جشن کے ایک ہفتہ طویل جشن کی تیاری کرتے ہوئے، بندرگاہوں، جہاز رانی اور آبی گزرگاہوں کے مرکزی وزیر اور آیوش جناب  سربانند سونووال نے وزیر اعظم جناب نریندر مودی کی صدری  میں 'پہلا مرچنٹ نیوی پرچم' لہرایا۔ سدھانش پنت، سکریٹری، بندرگاہوں، جہاز رانی اور آبی گزرگاہوں کی وزارت (ایم او پی ایس ڈبلیو) اور دیگر سینئر حکام کی آج نئی دلی میں موجودتھے ۔ وزیراعظم کو یادگاری نشان بھی پیش کیا گیا۔

اس دن کی اہمیت کو اجاگر کرنے کے لیے حکومت 30.03.2023 سے 05.04.2023 تک قومی بحری ہفتہ منا رہی ہے جس کے دوران بحری عملے کو خراج  عقیدت پیش کیا جائے گا اور بھارت کے اس لمحے کا جشن منایا جائے گا جب میسرز سندھیا اسٹیم ، نیویگیشن کمپنی لمیٹڈ، ممبئی کی ایس ایس لائلٹی نے بین الاقوامی سمندر میں رسائی حاصل کی تھی یہ اس جہاز کا 1919 میں  آج ہی کے دن ممبئی سے لندن (برطانیہ) تک کی پہلی رسائی تھی اور جسےبحریہ کا سمندری دن کہا جاتا ہے ۔

اس موقع پر اظہار خیال کرتے ہوئے، جناب  سونووال نے کہا، ’’بھارت  کے سمندری جہازوں نے عالمی سپلائی چین کو فعال رکھنے میں اہم کردار ادا کیا ہے۔ ہمارے سمندر کے ان گمنام ہیروز کی فراہم کردہ خدمات کو اس نیشنل میری ٹائم ویک کی تقریبات میں منایا جائے گا۔ ہمیں اپنے فعال  وزیر اعظم جناب نریندر مودی جی کو اس اقدام کی حمایت حاصل کرنے پر بے حد خوشی اور اعزاز حاصل ہے کیونکہ انہوں نے اس ہفتے طویل تقریبات کے آغاز کے موقع پر ملک کا پہلا مرچنٹ نیوی کا جھنڈا اپنے لیپل پر پہنا تھا۔

ایم او پی ایس ڈبلیو بحری جہازوں کی خدمات اور اس سے منسلک دیگر افراد کی خدمات کو تسلیم کرے گا۔ ایم او پی ایس ڈبلیو ان نامور شخصیات کو ایوارڈز پیش کر رہا ہے جنہوں نے بحری شعبے میں بہترین کارکردگی کا مظاہرہ کیا جو درج ذیل ہیں:

  • ساگر سمن ورون ایوارڈ: ورون ایوارڈ بھارتی جہاز رانی اور/یا اس سے منسلک میری ٹائم انڈسٹریز میں ان کے پائیدار اور شاندار شراکت کے لیے لوگوں کی شناخت کرنا اور ان کو اعزاز دینا ہے۔
  • ساگر سمن ایوارڈ فار ایکسیلینس: افراد کو ان کی زندگی بھر کی غیر معمولی اور ممتاز کامیابیوں یا انڈین شپنگ یا انڈین میری ٹائم انڈسٹریز میں شپنگ بزنس، کمرشل آپریشنز، ہیومن ریسورس ڈیولپمنٹ، مینجمنٹ کے شعبوں میں سینئر فنکشنل سطح پر کارکردگی کے لیے پہچاننا اور ان کا اعزاز دینا ہے۔
  • بہادری کے لیے ساگر سمان ایوارڈ: بھارتی بحری جہازوں (بشمول افسران) کو بھارت  یا کسی اور جگہ مرچنٹ نیوی میں بہادری کے ان کے مثالی کاموں کے اعتراف میں گیلنٹری ایٹ سی ایوارڈ۔
  • بقایا میری ٹائم ٹریننگ انسٹی ٹیوٹ، شاندار بھارتی شپنگ کمپنی، شاندار بھارتی بحری جہاز کے ملازم، شاندار غیر ملکی ایمپلائر سیفیر، شاندار بھارتی بندرگاہ اور بقایا بھارت ی ٹرمینل کو بھارت ی جہاز رانی اور بھارتی بحری جہازوں کے مقصد میں ان کے مسلسل تعاون کے لئے تسلیم کرنا اور ان کا اعزاز دینا اور اسی طرح وقت ان کی حوصلہ افزائی اور حوصلہ افزائی کرتا ہے کہ وہ اس مقصد کے لیے اپنی کوششوں کو زیادہ سے زیادہ کریں۔

قومی میری ٹائم ڈے کے موقع پر، حکومت سیمین کی یادگاروں کو خراج تحسین اور خراج عقیدت پیش کر رہی ہے جنہوں نے پہلی اور دوسری عالمی جنگوں میں سمندروں پر اپنی جانیں قربان کیں اور قوم کے لیے اپنی بہادری اور قربانیوں کی نشان دہی کی۔

نیشنل میری ٹائم ڈے کی تقریبات کی کمیٹی ممبئی میں قائم کی گئی ہے تاکہ قومی میری ٹائم ڈے/مرچنٹ نیوی فلیگ ڈے کی تقریبات کے لیے مختلف پروگراموں کے انعقاد اور ان میں تعاون کیا جا سکے۔ مرکزی کمیٹی نیشنل میری ٹائم ڈے کی تقریبات کی کمیٹی کے امور چلاتی ہے۔ یہ کمیٹی جہاز کے مالکان، سیفیئرز، پورٹ ٹرسٹ، میری ٹائم ریاستی حکومتوں، اور جہاز رانی کی وزارت وغیرہ کے نمائندوں پر مشتمل ہے۔ کمیٹی بحری جہاز کے مالکان، بندرگاہ کے حکام، مختلف نیم سرکاری اور غیر سرکاری تنظیموں سے رضاکارانہ عطیات کے ذریعے فنڈز حاصل کرتی ہے۔

۔۔۔

 

ش ح۔ا س۔  ت ح ۔                                              

U3534



(Release ID: 1912410) Visitor Counter : 108