جل شکتی وزارت

پینے کے پانی اور صفائی ستھرائی کے محکمے نے لال قلعہ کے لان میں منعقدہ بھارت پرو 2023 میں شرکت کی

Posted On: 02 FEB 2023 6:30PM by PIB Delhi

یوم جمہوریہ کی تقریبات کے ایک حصے کے طور پر، پینے کے پانی اور صفائی ستھرائی کے محکمہ (ڈی ڈی ڈبلیو ایس)، جل شکتی کی وزارت نے لال قلعہ، دہلی کے سامنے لان اور گیان پاتھ پر 26 سے 31 جنوری 2023 تک سیاحت کی وزارت کے زیر اہتمام چھ روزہ میگا ایونٹ 'بھارت پرو' 2023 میں حصہ لیا۔ ڈی ڈی ڈبلیو ایس پگوڈا ڈی ڈی ڈبلیو ایس کے 2 فلیگ شپ پروگراموں یعنی سوچھ بھارت مشن – گرامین(ایس بی ایم(جی) اور جل جیون مشن (جے جے ایم) کی کامیابیوں کی نمائش کے ساتھ صفائی کرمچاریوں کی کاوشوں کو سراہنے اور ستائش کے لیے، پگوڈا کا افتتاح صفائی کرمچاریوں سے کرایا گیا۔

  • ڈی ڈی ڈبلیو ایس پگوڈا  سوچھ بھارت مشن - گرامین اور جل جیون مشن کی کامیابیوں کی نمائش کے ساتھ قائم کیا گیا تھا۔
  • ڈی ڈی ڈبلیو ایس پگوڈا کی خاص بات یہ تھی کہ پرکشش مقامات پر MyGov پلیٹ فارم پر 'سوچھتا کا عہد' لینے کے سیٹ اپ کے ساتھ 'آئی ایم اے واش وارئیر اینڈ سوچھ آگرہی' پر سیلفی پوائنٹ تھا۔
  • 6 روزہ ایونٹ کے اختتام پر 1 لاکھ سے زیادہ لوگوں نے ’سوچھتا عہد‘ لیا تھا،(ایس بی ایم(جی) فیز I کی کامیابیوں اور فیز II مشن کے دوران او ڈی ایف پلس کی کامیابیوں کو دکھایا گیا تھا۔
  •  بھارت پرو 30 سے ​​زیادہ ریاستوں/ مرکز کے زیر انتظام علاقوں اور 20 مرکزی وزارتوں کی شرکت کے ساتھ ہندوستان کی متحرک امیر ثقافت کو متحد کرتا ہے۔
  • یہ 'ایک بھارت شریسٹھا بھارت' کے جذبے کو مکمل کرتا ہے کیونکہ اس تقریب میں پورے ہندوستان سے فنکار، دستکاروں، اور کھانے کے اسٹالز نے شرکت کرتے ہیں۔

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

آزادی سے لے کر اب تک صفائی ستھرائی کے سفر، سوچھ بھارت مشن-گرامین فیز I کی کامیابیوں اور مشن کے دوسرے مرحلے کے دوران او ڈی ایف پلس کی کامیابیوں کے بارے میں پوسٹرز کے ذریعے نمائش کی گئی۔ او ڈی ایف پلس اجزاء یعنی ٹھوس اور مائع فضلہ کا انتظام، گوباردھن، صلاحیت سازی، پلاسٹک ویسٹ مینجمنٹ، بائیوڈیگریڈیبل ویسٹ مینجمنٹ، فیکل سلج مینجمنٹ، ریٹروفٹ ٹو ٹوئن پٹ مہم اور او ڈی ایف پائیداری کی نمائش کی گئی۔ اسی طرح، جے جے ایم کے اجزاء یعنی پانی کا معیار (ایف ٹی کے اور پانی کی جانچ کرنے والی لیبز)، اسکولوں اور آنگن واڑیوں میں پانی کی فراہمی، جے جے ایم کے سنگ میل اور گھروں میں نل کے پانی کے کنکشن کی تعداد کی نمائش کی گئی۔ ڈی ڈی ڈبلیو ایس پگوڈا کی خاص بات اور پرکشش مقامات میں MyGov پلیٹ فارم پر 'سوچھتا عہد' لینے کے سیٹ اپ کے ساتھ 'میں ایک واش واریر اور سوچھ گراہی ہوں' پر سیلفی پوائنٹ تھا۔ 6 روزہ پروگرام کے اختتام پر 1 لاکھ سے زیادہ لوگوں نے ’سوچھتا عہد‘ لیا تھا۔

ڈی ڈی ڈبلیو ایس پگوڈا کا دورہ کئی معزز شخصیات تعلیم اور ہنرمندی کی ترقی اور صنعت سازی کے مرکزی وزیر، جناب دھرمیندر پردھان، مرکزی وزیر برائے ثقافت، سیاحت اور شمال مشرقی خطے کی ترقی (ڈونیئر)، جناب کشن ریڈی، بندرگاہوں، جہاز رانی اور آبی گزرگاہوں اور سیاحت کے مرکزی وزیر مملکت، جناب شری پد وائی نائک، اور مرکزی وزیر مملکت برائے دفاع و سیاحت، جناب اجے بھٹ نے شرکت کی۔ڈی ڈی ڈبلیو ایس میں سکول کے بچوں، نوجوانوں اور عام لوگوں کی بھرپور شرکت دیکھنے میں آئی۔

بھارت پرو 30 سے ​​زیادہ ریاستوں/ مرکز کے زیر انتظام علاقوں اور 20 مرکزی وزارتوں کی شرکت کے ساتھ ہندوستان کی متحرک بھرپور ثقافت کو یکجا کرتا ہے۔ یہ 'ایک بھارت شریسٹھا بھارت' کے جذبے کو پورا کرتا ہے کیونکہ اس تقریب میں پورے ہندوستان سے فنکار، دستکاروں اور کھانے کے اسٹالز  شرکت کرتے ہیں۔ اس سال، ایک تھیم کے طور پر بھارت پرو نے جوار کے بین الاقوامی سال کو فروغ دیا اور ہندوستان کی مختلف وزارتوں کے ذریعہ نافذ کی جانے والی مختلف فلیگ شپ اسکیموں کی کامیابیوں کو ظاہر کیا۔

 

ش ح۔   ش ت۔ج

Uno-11391

 



(Release ID: 1895867) Visitor Counter : 118


Read this release in: English , Hindi , Punjabi