کامرس اور صنعت کی وزارتہ

ورلڈ اسپائس کانگریس (ڈبلیو ایس سی) کا 14واں ایڈیشن 16-18 فروری 2023 کے دوران ممبئی میں منعقد ہوگا


ورلڈ اسپائس کانگریس (ڈبلیو ایس سی) گروپ 20 ممالک کے ساتھ ہندوستانی مصالحوں کی بین الاقوامی تجارت کو فروغ دینے کے نئے مواقع پیدا کرے گی

Posted On: 10 JAN 2023 4:50PM by PIB Delhi

ہندوستان کو دنیا کا ‘مصالحوں کا پیالہ’ کہا جاتا ہے۔ یہ متعدد معیاری، نایاب اور ادویاتی مصالحے تیار کرتا ہے۔ ہندوستانی مصالحوں کی بین الاقوامی تجارت کو فروغ دینے کے نئے مواقع پیدا کرنے کے مقصد کے ساتھ ورلڈ اسپائس کانگریس (ڈبلیو ایس سی) کا 14واں ایڈیشن ممبئی میں 16-18 فروری 2023 کو منعقد کیا جائے گا۔

ڈی ساتھیان، سکریٹری، مصالحہ بورڈ، وزارت برائے تجارت و صنعت نے کہا کہ ڈبلیو ایس سی کا یہ ایڈیشن خاص ہے کیونکہ یہ ہندوستان کی جی 20 صدارت کے ساتھ مطابقت رکھتا ہے۔ وہ آج ممبئی میں منعقدہ پریس کانفرنس سے خطاب کررہے تھے۔ انہوں نے مزید کہا کہ یہ اسٹیک ہولڈرز کو کووڈ 19 کے بعد صنعت کے موجودہ رجحانات پر تبادلہ خیال کرنے اور آگے بڑھنے کا راستہ طے کرنے کے لیے ایک پلیٹ فارم فراہم کرے گا۔ جناب۔ ساتھیان نے کہا کہ نہ صرف تاجروں بلکہ پالیسی ریگولیٹرز کے لیے ایک پلیٹ فارم بنانے کے لیے منعقد ہونے والی اس تقریب میں جی20 ممالک کے درمیان مصالحہ جات کی تجارت کو فروغ دینے کے لیے خصوصی کاروباری اجلاس منعقد ہوں گے۔ اس پروگرام میں پالیسی ساز، ریگولیٹری اتھارٹیز، مصالحہ جات کی تجارت کی انجمنیں، سرکاری افسران کے ساتھ ساتھ اہم جی 20 ممالک کے تکنیکی ماہرین شرکت کریں گے۔ عالمی مصالحہ کانگریس 2023 کا موضوع وژن 2030 ہے: S-P-I-C-E-S (پائیداری، پیداواری صلاحیت، اختراع، تعاون، عمدگی اور حفاظت)۔

ڈبلیو ایس سی کے لیے مہاراشٹر کو مقام کے طور پر منتخب کرنے کے بارے میں بات کرتے ہوئے جناب ساتھیان نے کہا کہ ’’مہاراشٹرا مصالحہ پیدا کرنے والی سرکردہ ریاستوں میں سے ایک ہے۔ یہ ہندوستان میں ہلدی کا سب سے بڑا پیدا کنندہ ریاست ہے۔ مہاراشٹرا دو جی آئی ٹیگ والی ہلدی کی قسمیں اور ایک جی آئی ٹیگ والی مرچ کی قسم پیدا کرتا ہے۔ مہاراشٹر کے ساحلی علاقے جی آئی ٹیگ شدہ کوکم کی پیداوار کے لیے بھی جانے جاتے ہیں۔ ریاست مصالحوں کی برآمد کے سب سے بڑے مرکزوں میں سے ایک ہے۔

کانگریس کے لیے منصوبہ بندی کی گئی تقریبات کی تفصیلات فراہم کرتے ہوئے جناب ساتھیان نے کہا کہ جناب پیوش گوئل، وزیر برائے تجارت اور صنعت اور محترمہ انوپریہ پٹیل، وزیر مملکت برائے کامرس اور صنعت نے سی آئی ڈی سی او انٹرنیشنل کنونشن سنٹر، نوی ممبئی میں منعقد ہونے والے ڈبلیو ایس سی 2023 کے لیے رضامندی ظاہر کی ہے۔ جناب پیوش گوئل 17 فروری 2023 کو مصالحوں کی برآمدات میں بہترین کارکردگی کے لیے ٹرافی اور ایوارڈز بھی تقسیم کریں گے۔

ہندوستان میں مصالحوں کی تجارت کے بارے میں تفصیل بتاتے ہوئے جناب ساتھیان نے کہا کہ 23-2022 کے دوران بعض مصالحوں کی مانگ میں اضافہ ہوا ہے، خاص طور پر بیجوں کے مصالحے جن میں زیرہ، میتھی، بشپس ویڈ (اجوین)، ڈل، پوست، سونف، سرسوں شامل ہیں۔ اپریل تا اکتوبر 2022 کے دوران لہسن کی مقدار میں پچھلے سال کی اسی مدت کے مقابلے میں 170 فیصد اضافہ ہوا ہے۔ کچھ دیگر مصالحہ جات جیسے زعفران، جن کی موجودہ سیزن میں بڑی فصل ہوئی، اسفوٹیڈا، دار چینی اور کیسیا بھی مثبت رجحان دکھاتے ہیں۔ کری پاؤڈر جیسے مصالحوں سے حاصل کردہ ویلیو ایڈڈ مصنوعات بھی مثبت رجحان کو ظاہر کرتی ہیں۔

ہندوستان میں مصالحوں کی زیادہ تر تجارت سال کی آخری سہ ماہی کے دوران ہوتی ہے اور ہندوستانی مصالحوں کی صنعت جنوری تا مارچ 2023 کے دوران مصالحوں کی برآمدات میں اضافے کی امید کر رہی ہے، جس سے توقع ہے کہ کل برآمدات 4 بلین امریکی ڈالر تک پہنچ جائیں گی۔ عالمی مصالحہ کانگریس 2023 اس علاقے میں متنوع امکانات کو مزید تلاش کرنے کے لیے ایک پلیٹ فارم فراہم کرے گی۔

https://static.pib.gov.in/WriteReadData/userfiles/image/2-1L8Z1.jpg

ڈبلیو ایس سی 2023 کی جھلکیاں:

توقع ہے کہ اس سال کا ڈبلیو ایس سی 2023 حکومت ہند کے تعاون سے پچھلے ایڈیشن کے مقابلے بڑا اور کہیں زیادہ متنوع ہوگا اور اس میں خصوصی ریاستی پویلین اور کموڈٹی پویلین ہوں گے۔ یہ تقریب مصالحہ برادری کو ایک بڑے عالمی اجتماع کے سامنے ہندوستانی برانڈز سے ملنے اور فروغ دینے کا موقع فراہم کرے گی۔

ڈبلیو ایس سی 2023 کے کاروباری سیشن درج ذیل موضوعات پر توجہ مرکوز کریں گے:

  • ہندوستان - عالمی بازار کے لیے مصالحہ کا پیالہ
  • مصالحے کے لیے فوڈ سیفٹی اور کوالٹی کی ضروریات کو حل کرنے کے تناظر (ریگولیٹری اتھارٹیز کے ساتھ پریزنٹیشن/پینل بحث)؛
  • عالمی اسپائس ٹریڈ کنٹری تناظر اور مواقع کو مضبوط بنانا
  • فصلیں اور بازار - پیشین گوئیاں اور رجحانات
  • بین الاقوامی اسپائس ٹریڈ ایسوسی ایشنز کے ذریعہ اسپائس مارکیٹ کا آؤٹ لک

تقریب میں یہ ہوگا:

  • ایوارڈ نائٹس - مصالحوں کی برآمد میں بہترین کارکردگی کے لیے باوقار ایوارڈز کی تقسیم
  • اسپائس ایکسپیریئنس زون
  • مستند ہندوستانی تجربات - ثقافتی،
  • برتن سے متعلق ٹیکنالوجی کے بارے میں بات چیت سیشنز اور پروڈکٹ کا آغاز

عالمی مصالحہ کانگریس (ڈبلیو ایس سی) کا اہتمام اسپائسز بورڈ نے بھارت میں مصالحہ تجارت کی ایسوسی ایشنز جیسے انڈین اسپائس اینڈ فوڈ سٹف ایکسپورٹرز ایسوسی ایشن – ممبئی، انڈین پیپر اینڈ اسپائس ٹریڈ ایسوسی ایشن – کوچی، انڈین چیمبر آف کامرس- کولکتہ اور فیڈریشن آف انڈین اسپائس اسٹیک ہولڈرز - اونجھا، گجرات کی فعال شرکت کے ساتھ کیا ہے۔

 ڈبلیو ایس سی 2023 میں شرکت صرف رجسٹرڈ مندوبین کے لیے ہے اور جو لوگ دلچسپی رکھتے ہیں وہ www.worldspicecongress.com  پر آن لائن اپنا اندراج کرسکتے ہیں۔

۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔

ش ح۔ م ع۔ع ن

 (U: 303)



(Release ID: 1890096) Visitor Counter : 119


Read this release in: Marathi , English , Hindi