بہت چھوٹی، چھوٹی اور درمیانی صنعتوں کی وزارت
azadi ka amrit mahotsav

مہاتما گاندھی جی کے خواب کے ہندوستان کو پورا کرنے کے لیے ہماری قوم کو خود کفیل ہونے کی ضرورت ہے، صنعت کاری کا کوئی متبادل نہیں: نارائن رانے


اگلے 2.5 سالوں میں سیواگرام انڈسٹریل ایریا کی تجدید کاری کی جائے  گی

سیواگرام آشرم اور وردھا ضلع کو سیاحتی مرکز کے طور پر ایک نئی شناخت ملے گی

Posted On: 02 OCT 2022 8:43PM by PIB Delhi

ایم ایس ایم ای کے مرکزی وزیر نارائن رانے نے زور دے کر کہا کہ مہاتما گاندھی جی کے خواب کے ہندوستان کو حاصل کرنے کے لیے ہماری قوم کو خود کفیل ہونے کی ضرورت ہے اور اس مقصد کو حاصل کرنے کے لیے صنعت کاری کا کوئی متبادل نہیں ہے۔ وہ مہاتما گاندھی کی یوم پیدائش کے موقع پر وردھا میں مہاتما گاندھی انسٹی ٹیوٹ آف رورل انڈسٹریلائزیشن کے زیر اہتمام سیواگرام انڈسٹریل ایریا فیسٹیول کی افتتاحی تقریب سے خطاب کررہے تھے۔ ایم ایس ایم ای کے مرکزی وزیر مملکت بھانو پرتاپ سنگھ ورما، سکریٹری بی بی سوین، وزارت کے جوائنٹ سکریٹری اور ترقیاتی کمشنر شیلیش کمار سنگھ نے بھی تقریب میں شرکت کی۔

 

https://static.pib.gov.in/WriteReadData/userfiles/image/MSME16UIF.JPEG

 

https://static.pib.gov.in/WriteReadData/userfiles/image/MSME2BK28.JPEG

 

مرکزی وزیر نے کہا کہ وردھا کے اس سیواگرام آشرم سے ہی مہاتما گاندھی نے سب سے گاؤں واپس جانے کی اپیل کی تھی، جس سے ان کا مطلب گاؤں کی مکمل ترقی ہے۔ سیواگرام انڈسٹریل زون زراعت اور گاؤں کی صنعت کے ذریعے روزگار پیدا کرنے کے لیے بنایا گیا ہے۔ جناب رانے نے کہا، ایم ایس ایم ای کی وزارت نے اس صنعتی شعبے کو جدید بنانے کے لیے ایک کمیٹی تشکیل دی ہے اور اس شعبے کو اگلے 2.5 سالوں میں جدید بنایا جائے گا۔

 

https://static.pib.gov.in/WriteReadData/userfiles/image/MSME3AO77.JPEG

 

انہوں نے کہا کہ کھادی کی اہمیت کے بارے میں دنیا کو سمجھانا ضروری ہے اور اس کے لیے ایک بڑا صنعتی شعبہ تشکیل دیا جا سکتا ہے۔ انہوں نے کہا کہ ملک میں سیاحت کے کاروبار کے بھی وسیع مواقع موجود ہیں۔ اسی مناسبت سے سیواگرام آشرم اور وردھا ضلع کو سیاحتی مرکز کے طور پر ایک نئی شناخت دینے کے لیے مزید کوششوں کی ضرورت ہے اور مرکزی حکومت اس کے لیے پرعزم ہے۔ یہ بتاتے ہوئے کہ ملک میں مختلف مقامات پر بہت سے بڑے پیمانے پر ترقیاتی کام جاری ہیں، انہوں نے کہا کہ شہری آگے آئیں اور اس ترقی سے فائدہ اٹھائیں۔

 

 

https://static.pib.gov.in/WriteReadData/userfiles/image/MSME4WRDR.JPEG

 

اس موقع پر اظہار خیال کرتے ہوئے ایم ایس ایم ای کے مرکزی وزیر مملکت بھانو پرتاپ سنگھ ورما نے کہا کہ ایم ایس ایم ای نے ملک کی ترقی میں بہت زیادہ تعاون کیا ہے۔ انہوں نے کہا کہ 10 مارچ 2022 کو شروع کیے گئے ایم ایس ایم ای آئیڈیا فنڈ کو زبردست رسپانس مل رہا ہے اور اب تک 287 آئیڈیاز اور 1196 ٹریڈ مارک رجسٹر ہو چکے ہیں۔ انہوں نے بتایا کہ ناگپور کے بوٹی بوری ایم آئی ڈی سی میں ایک ٹکنالوجی سنٹر قائم کیا جائے گا اور مقامی نوجوان اس سے بہت فائدہ اٹھائیں گے۔

 سکریٹری، ایم ایس ایم ای  میں سکریٹری بی بی سوین نے بتایا کہ آج منعقد کی گئی ورکشاپ ایک خود کفیل ہندوستان کی تشکیل میں دیہی صنعتوں کے تعاون پر مبنی ہے۔ انہوں نے کہا کہ مختلف قومی سطح کی تنظیموں کے مقررین اس ورکشاپ میں رہنمائی کریں گے۔

 

https://static.pib.gov.in/WriteReadData/userfiles/image/MSME6J7N3.JPEG

 

اس سے پہلے آج جناب رانے نے وردھا میں سیواگرام آشرم کا دورہ کیا اور مہاتما گاندھی اور کستوربا گاندھی کے مجسموں کو پھولوں کی چادر چڑھا کر خراج عقیدت پیش کیا۔ انہوں نے صفائی ستھرائی مہم بھی شروع کی، کووڈ 19 ویکسینیشن کیمپ کا دورہ کیا اور درخت لگانے کے پروگرام میں حصہ لیا۔

*************

ش ح ۔ا م۔

U:10967



(Release ID: 1864625) Visitor Counter : 39


Read this release in: English , Hindi , Marathi