شمال مشرقی ریاستوں کی ترقی کی وزارت
azadi ka amrit mahotsav

شمال مشرقی علاقہ کی ترقی کی وزارت کے تعاون  اور  اشتراک سے گوہاٹی میں بڑے پیمانے پر خریدار – فروخت کار کی ملاقات کا اہتمام

Posted On: 17 JUN 2022 3:45PM by PIB Delhi

پائیدار تجارت کو فروغ دینے اور مارکیٹ کے روابط پیدا کرنے کے ویژن کے تحت گوہاٹی میں صنعت اور داخلی تجارت کے فروغ کے محکمے (ڈی پی آئی آئی ٹی)، تجارت اور صنعت کی وزارت کے تعاون سے شمال مشرقی خطہ کی ترقی کی  وزارت  اور پی  ایس یوز، شمال مشرقی دستکاری اور ہینڈ لوم کی ترقی کی  کارپوریشن (این ای ایچ ایچ  ڈی سی) اور  شمال مشرقی خطہ کی زرعی ماکیٹنگ کارپوریشن لمیٹڈ (این ای آر اے ایم اے سی) کی حمایت سے  ون ڈسٹرکٹ ون پروڈکٹ اقدام کے تحت ایک  بڑے  پیمانے  پر  خریدار – فروخت کار  کے اجلاس کا انعقاد کیا گیا۔ اس اجلاس میں شمال مشرقی خطے کی آٹھ ریاستوں کی زرعی مصنوعات پر توجہ مرکوز کی گئی اور متعدد قومی اور بین الاقوامی برانڈز کی موجودگی کا مشاہدہ کیا گیا۔

آسام، اروناچل پردیش، منی پور، میگھالیہ، میزورم، ناگالینڈ، تریپورہ اور سکم میں سے ہر ایک  شمال مشرقی ریاستوں کے مختلف اضلاع سے 70 سے زیادہ فروخت کنندگان، تاجروں، کسانوں، جمع کرنے والوں نے گوہاٹی میں ہونے والی میٹنگ میں خریداروں کو اپنی مصنوعات کی نمائش کی۔ مصنوعات میں میگھالیہ کی عالمی شہرت یافتہ لکادونگ ہلدی جس میں 7 فیصد سے زیادہ کرکومین مواد ، سکم سے  جی آئی  ٹیگ شدہ بڑی الائچی اور تریپورہ کی ملکہ انناس، روایتی آسام کی چائے، منی پور کا سیاہ چاکھاؤ چاول اور بہت کچھ شامل ہیں۔  ان مصنوعات کو 30 سے ​​زیادہ بڑے خریداروں کے سامنے  پیش  کیا گیا ہے جو ریلائنس اور  آئی ٹی سی   جیسے بڑے برانڈز کے ساتھ ساتھ ہندوستان میں آنے والے اسٹارٹ اپس کی نمائندگی کرتے ہیں۔

A group of people sitting at a table with jars of foodDescription automatically generated with low confidence

اس تقریب کے دوران جناب لوک رنجن، سکریٹری، شمال مشرقی خطہ کی ترقی کی وزارت نے مختلف ریاستی حکومتوں کے زرعی اور باغبانی محکموں کے افسران اور موضوع کے ماہرین کی موجودگی میں کلیدی   خطاب  کیا۔  جناب  بی ۔رمن  جنے یولو ، ڈائریکٹر ڈی پی آئی آئی ٹی ، جناب  منوج کمار داس، منیجنگ ڈائریکٹر، این  ای آر اے ایم اے سی  اور بریگیڈیئر آر کے سنگھ، منیجنگ ڈائریکٹر، این  ای  ایچ ایچ  ڈی سی بھی موجود تھے۔

A group of people in a roomDescription automatically generated with low confidence

این ای آر اے ایم اے سی، جو شمال مشرقی خطے کے کسانوں/ پروڈیوسروں کی مدد کے لیے قائم کیا گیا ہے، کسانوں اور بڑی منڈی کے درمیان خلیج کو ختم کرنے کے لیے کام کر رہا ہے۔ اس طرح،او ڈی او پی  پہل قدمی  کے ساتھ مل کر موجودہ خریدار – فروخت کار  اجلاس میں اس کا کردار اہم رہا ہے۔ مشترکہ کوششوں کے ذریعے کسانوں کی کمائی کی صلاحیت کو بہتر بنانے کے لیے خطے کی بہترین مصنوعات کو بڑے برانڈز کے ساتھ ملایا جا رہا ہے۔ یہ تمام 8  شمال مشرقی   ریاستوں کے خریداروں، فروخت کاروں  اور ریاستی حکومت کے نمائندوں کے درمیان تجارتی بات چیت  پر توجہ مرکوز  کرنے کی سہولت بھی فراہم کی گئی۔ مزید برآں، پروگرام کے دوران  6 کروڑ روپے  کی  مالیت  کے  لیٹرز آف انٹینٹ (ایل او آئی )  پر دستخط کئے گئے ۔

A group of people at a table with food on itDescription automatically generated with low confidence

مذکورہ بالا  چیز  آتم نر بھر بھارت (خود انحصار بھارت) کے ویژن کا براہ راست نتیجہ ہے۔ ڈی پی آئی آئی ٹی ، ون ڈسٹرکٹ ون پروڈکٹ کے اپنے پہل کے تحت، جو کسانوں کی آمدنی بڑھانے پر مضبوط توجہ کے ساتھ اس طرح کے رابطوں کی تخلیق اور برقراری کو یقینی بنانے کے لیے کام کر رہا ہے۔ زراعت، ٹیکسٹائل، دستکاری، اور مینوفیکچرنگ جیسے شعبوں میں 700 سے زیادہ مصنوعات کی کٹوتی کے ساتھ، او ڈی او پی پہل قدمی  ملک کے ہر ضلع سے ایک پروڈکٹ کو منتخب، برانڈ اور فروغ دینے کی کوشش کرتا ہے۔  یہ  تجارت کو فروغ دینے اور سہولت فراہم کرنے کے بڑے مقصد کے لیے ہم آہنگی پیدا کرنے، باہمی تعاون کے ساتھ نیٹ ورک بنانے، اور خریداروں اور فروخت کنندگان کی ہینڈ ہولڈنگ کو فعال کرنے کے لیے یہ ایک کلیدی کردار  کے طور پرجانا جاتا  ہے۔

۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔

 

(ش ح-  ا ک- ق ر)

(23-06-2022)

U-6823



(Release ID: 1836466) Visitor Counter : 13