کامرس اور صنعت کی وزارتہ

اے پی ای ڈی اے نے ہندوستان کی شراب کی برآمدات کو بڑھانے کے لیے لندن وائن فیئر میں شرکت کی


ہندوستانی شراب کے دس برآمد کنندگان نے میلے میں شرکت کی

ہندوستان نے 2020-21 میں 322.12 ملین  امریکی ڈالر کی الکوحل مصنوعات برآمد کیں

Posted On: 10 JUN 2022 1:51PM by PIB Delhi

نئی دہلی،10 جون 2022/

ہندوستانی شراب کی برآمد کو فروغ دینے کے لیے، زرعی اور پروسیسڈ فوڈ پروڈکٹس ایکسپورٹ ڈیولپمنٹ اتھارٹی (اپیڈا)، جو کامرس اور صنعت کی وزارت کے زیرتحت کام کرتی ہے، نے لندن وائن فیئر - 2022 میں دس برآمد کنندگان کو شرکت کی سہولت فراہم کی۔

لندن وائن فیئر 7-9 جون کے دوران منعقد کیا گیا، جسے دنیا کے سب سے اہم وائن ٹریڈ ایونٹس میں شمار کیا جاتا ہے۔

لندن وائن فیئر میں حصہ لینے والے ہندوستانی برآمد کنندگان میں ریسویرا وائن، سولا وائن یارڈز، گڈ ڈراپ وائن سیلرز، ہل زیل وائنز، کے ایل سی وائن، سوما وائن ولیج، گروور زمپا وائن یارڈ، پلیٹاو ونٹنرز، اے ایس اے وی  وائن یارڈز اور فریٹیلی وائن یارڈز شامل ہیں۔

یہ دیکھتے ہوئے کہ ہندوستان دنیا میں الکوحل مشروبات کی تیسری سب سے بڑی منڈی ہے، یہاں 12 جوائنٹ وینچر کمپنیاں ہیں جن کے پاس اناج پر مبنی الکحل مشروبات کی پیداوار کے لیے 33,919 کلو لیٹر سالانہ کی لائسنس یافتہ صلاحیت ہے۔ یہ حکومت ہند کے لائسنس کے تحت تقریباً 56 یونٹ بیئر تیار کر رہے ہیں۔

ہندوستان نے 2020-21 کے دوران 322.12 ملین امریکی ڈالر کی مالیت کی 2.47 لاکھ میٹرک ٹن الکوحل مصنوعات دنیا کو برآمد کی ہیں۔ 2020-21 میں ہندوستانی الکوحل مصنوعات کی برآمد کی بڑی منزلیں متحدہ عرب امارات، گھانا، سنگاپور، کانگو، اور کیمرون وغیرہ تھیں۔

مہاراشٹر وائن مینوفیکچرنگ کے لیے ایک اہم ریاست بن گئی ہے کیونکہ ریاست میں 35 سے زیادہ شراب خانے ہیں۔ مہاراشٹر میں شراب کی پیداوار کے لیے انگور کی کاشت کے لیے تقریباً 1,500 ایکڑ کا استعمال کیا جاتا ہے۔ وائن مینوفیکچرنگ کو فروغ دینے کے لیے، ریاستی حکومت نے شراب سازی کے کاروبار کو چھوٹے پیمانے کی صنعت قرار دیا ہے اور ایکسائز رعایتیں بھی پیش کی ہیں۔

ہندوستان کی الکوحل مشروبات کی مصنوعات جیسے مالٹ، شراب، سفید شراب، برانڈی، وہسکی، رم، جن وغیرہ سے بنی بیئر کی مانگ عالمی مارکیٹ میں کئی گنا بڑھ گئی ہے۔

اے پی ای ڈی اے نے ہندوستانی شراب کی صلاحیت کے بارے میں بیداری پیدا کرنے کے لیے مختلف بین الاقوامی تجارتی میلوں میں کئی ورکشاپس اور وائن چکھنے کی تقریبات کا انعقاد کیا ہے۔

ہندوستانی شراب کی صنعت نے 2010 سے 2017 کے دوران 14 فیصد کی کمپاؤنڈ سالانہ ترقی کی شرح سے ترقی کی ہے اور اسے ملک میں الکوحل مشروبات کے تحت سب سے تیزی سے ترقی کرنے والی صنعت بنا دیا ہے۔

***************

ش ح۔   ش ت۔ج

Uno-6350



(Release ID: 1833033) Visitor Counter : 218


Read this release in: English , Hindi , Marathi , Tamil