وزارت خزانہ

انکم ٹیکس محکمہ نے بہار اور جھارکھنڈ میں تلاشی کی کارروائی کی

Posted On: 01 NOV 2021 2:23PM by PIB Delhi

نئی دہلی:یکم نومبر،2021۔محکمہ انکم ٹیکس نے بہار اور جھارکھنڈ میں سڑک کی تعمیر کے ایک معروف ٹھیکیدار پر تلاشی اور ضبطی کی کارروائی کی۔ بہار، جھارکھنڈ، مہاراشٹر، اور مغربی بنگال میں واقع مختلف مقامات پر 27 اکتوبر2021 کو تلاشی کی کارروائی شروع کی گئی تھی۔

تلاشیوں سے معلوم ہوا کہ یہ گروپ میٹیریل کی خریداری پر اخراجات بڑھا کر اپنے منافع کو چھپا رہا ہے۔ اس طرح کے اضافی میٹیریل کو بازار میں نقدی میں فروخت کیا جاتا ہے اور اس سے پیدا شدہ نقدی بے حساب رہ جاتی ہے۔

یہ بھی پتہ چلا ہے کہ گروپ نے دیگر کاروباری اخراجات کو بڑھانے کے لیے رہائش کے اندراجات حاصل کرنے میں ملوث ہے۔ کمیشن ایجنٹوں کے احاطے سے ہاتھ سے لکھی ہوئی ڈائریوں جیسی مجرمانہ دستاویزات ضبط کی گئی ہیں جو ان مشکوک طریقوں میں تشخیص کرنے والے گروپ کی مدد کر رہے تھے۔ ضبط شدہ ان دستاویزات میں بے حساب نقدی پیدا کرنے اور میٹیریل کی نقل و حرکت کے ثبوت موجود ہیں۔ تلاشی کی کارروائی میں مزید انکشاف ہوا ہے کہ یہ گروہ کنٹریکٹ کی رسیدیں اور سروس کی آمدنی کو بھی دبا رہا ہے۔ یہ بھی دیکھا گیا کہ گروپ اکاؤنٹس کی صحیح کتابوں کو برقرار نہیں رکھتا ہے، بشمول معاون دستاویزات جیسے بل اور واؤچرز وغیرہ۔

 تلاشی کے دوران برآمد شدہ اور ضبط کئے گئے متعدد مجرمانہ دستاویزات مختلف مقامات پر غیر منقولہ جائیدادوں میں سرمایہ کاری اور ذاتی نوعیت کے نقد اخراجات کے لیے مختلف مقامات کے درمیان بے حساب نقدی کی نقل و حرکت کی نشاندہی کرتے ہیں۔ تلاشی کی کارروائی کے دوران پتہ چلا ہے کہ کمیشن ایجنٹس اور بوگس بل فراہم کرنے والوں نے کروڑوں کی آمدنی پر ٹیکس بھی چوری کیا ہے کیونکہ وہ دیگر جماعتوں کو بھی رہائش کے اندراجات فراہم کرنے میں ملوث ہیں۔

تلاشی کارروائی کے نتیجے میں 5.71 کروڑ روپے کی بے حساب نقدی ضبط کی گئی ہے۔ دس بینک لاکرز کو روک دیا گیا ہے۔ تقریباً 60 کروڑ روپے کی فکسڈ ڈپازٹ وغیرہ میں کی گئی سرمایہ کاری کی تصدیق کی جارہی ہے۔ تلاشی کارروائی کے نتیجے میں تقریباً 100 کروڑ روپے کی بے حساب کتاب کی آمدنی کا پتہ چلا ہے۔

مزید تحقیقات جاری ہیں۔

 

 

 

-----------------------

ش ح۔م ع۔ ع ن

U NO: 12421



(Release ID: 1768637) Visitor Counter : 141


Read this release in: Telugu , English , Hindi , Tamil