جل شکتی وزارت

آزادی کا امرت مہوتسو کے حصے کے طورپر سوچھتا ہی سیوا 2021 کا افتتاح

سوچھتا ہی سیوا کا انعقاد ملک گیر سطح پر 15ستمبر 2021 سے دو اکتوبر 2021تک

’ستیہ گرہ سے سوچھتا گرہ رتھ یاترا‘،’شرم دان ‘،’سوچھتا جاگرتی یاترا‘،(ریلیاں)،انعامات اور سوچھتا چیمپینز کی پہچان‘،گرام پنچایتوں کے ساتھ سمواد وغیرہ جیسی سرگرمیوں کا سلسلہ ایس ایچ ایس کے تحت منعقد

ایس ایچ ایس تقریبات دو اکتوبر 2021 کو سوچھتا بھارت دیوس کے جشن کے ساتھ اختتام پذیر ہوں گی

Posted On: 15 SEP 2021 7:51PM by PIB Delhi

نئی دہلی ، 15ستمبر    ،  2021

 

سوچھتا ہی سیوا (ایس ایچ ایس) ،2021 کی افتتاحی تقریب 15ستمبر 2021 کوگوہاٹی میں  این ای ڈی ایف آئی  کنوینشن سینٹر میں منعقد کی گئیں۔یہ تقریب ’آزادی کا امرت مہوتسو‘ جشن کے ایک حصہ کے طورپر  منعقد کی گئی ،جسے ملک گیر سطح پر حکومت کی جانب سے بھارت کی آزادی  کی  75ویں سالگرہ کے موقع پر منایا جارہا ہے۔اس تقریب میں مہمان خصوصی کے طورپرآسام حکومت میں  محکمہ پی ایچ ای اور پی اینڈ آر ڈی  کے وزیر جناب رنجیت کمار داس ،آسام حکومت میں اڈیشنل سی ایس ،پی ایچ ای ڈی ،آئی اے ایس، جناب سیدین عباسی ،حکومت ہند میں ڈی ڈبلیو ایس ایس ،ڈپٹی ڈائریکٹر جنرل ،آئی ایس ایس ،جناب ہرنیا بورا، آسام حکومت میں  کمشنر اور سکریٹری پی ایچ ای ڈی کم ایم ڈی ایس بی ایم –جی ،آئی اے ایس ،جناب آکاش دیپ  نے شرکت کی۔

جل شکتی کی وزارت میں ،پینے کے صاف پانی اور صفائی ستھرائی کے محکمے  نے ایس ایچ ایس 2021 کو 15ستمبر 2021سے ملک بھر میں اور اس تقریب کے حصے کے طورپر  مختلف سرگرمیاں منعقد کرنے کا فیصلہ کیا ہے۔ اسی طرح،آسام میں بھی ایس ایچ ایس 2021 کو ’ستیہ گرہ سے سوچھتا گرہ رتھ یاترا‘،’شرم دان ‘،’سوچھتا جاگرتی یاترا‘،(ریلیاں)،انعامات اور سوچھتا چیمپینز کی پہچان‘،گرام پنچایتوں کے ساتھ سمواد وغیرہ جیسی سرگرمیوں کا سلسلہ جاری ہے۔تقریبات 2 اکتوبر 2021 کو سوچھ بھارت دیوس کے جشن کے ساتھ اختتام پذیر ہوں گی۔

تقریب کا آغاز جناب  آکاش دیپ ، ایم ڈی ایس بی ایم-جی ، آسام ،نے استقبالیہ خطبہ سے کیا جہاں انہوں نے آزادی کا امرت مہوتسو ، ایس ایچ ایس ، سوچھ سرویکشن اور سوچھ بھارت دیوس کے مقصد کے بارے میں وضاحت کی۔

 

 

https://static.pib.gov.in/WriteReadData/userfiles/image/image001634I.jpg

 

اس موقع پر خطاب کرتے ہوئے حکومت ہند میں ، آئی ایس ایس ، ڈپٹی ڈائریکٹر جنرل ، ڈی ڈبلیو ایس ایس ،جناب ہرنیا بورا  نے کہا کہ کسی بھی مشن کی کامیابی کا دارومدار اسے برقرار رکھنے اور بالآخر مطلوبہ مقاصد کے حصول پر ہے۔ سوچھ بھارت مشن ایسا کرنے میں کامیاب رہا ہے۔ مشن ایک جن آندولن میں تبدیل ہوا جب لوگوں نے صفائی ستھرائی اور حفظان صحت کی اہمیت سے آگاہ ہونا شروع کیا۔ میں سوچھ سرویکشن (گرامین) سروے کا منتظر ہوں ، کیونکہ مجھے اچھے کام پر یقین ہے اور یہ کہ ہم ریاست کی مجموعی درجہ بندی میں اپنی پوزیشن بڑھانے میں کامیاب ہوں گے۔ میں آسام کے لوگوں سے گزارش کرتا ہوں کہ وہ سروے میں حصہ لیں اور اپنی ایماندارانہ رائے دیں اور ریاست کی مدد کریں۔

سوچھتا ہی  سیوا ، سوچھ بھارت مشن کی ایک پہل ، جس کا مقصد ہر ایک کے کاروبار کے طور پر صفائی ستھرائی کے تصور کو تقویت دینے کے لیے زیادہ سے زیادہ عوامی شراکت پیدا کرنا ہے۔ اس سال ایس ایچ ایچ کا مقصد لوگوں کو صاف ماحول کی اہمیت کو سمجھنے کی ترغیب دینا اور ٹھوس اور مائع فضلے کے منظم انتظام کی مشق کو فروغ دینا ہے۔ اس میں مشن کے ہر شراکت دار کی شرکت کی ضرورت ہوگی ہر ریاست میں ضلع سے لے کر گرام پنچایت ، دیہات ، کمیونٹی سے لے کر انفرادی سطح تک ہر گاؤں کو او ڈی ایف پلس بنانے کے لیے مل کر کام کرنا ہوگا ۔

سوچھ بھارت مشن (گرامین) ، آسام میں وزیر ، پی ایچ ای ، حکومت کی ترقی اور اقدامات پر تبصرہ کرتے ہوئےجناب رنجیت کمار داس نے  کہا کہ ’’سوچھ بھارت مشن صفائی ستھرائی ، حفظان صحت اور پینے کے صاف  پانی کے ذریعے لوگوں کا معیار زندگی بلند کرکے معاشرے کی بہتری کے لیے کام کر رہا ہے جس کا مقصد  معاشی ترقی اور بہتر صحت ہے۔ آسام کے دیہات میں ، سوچھتا ہی سیوا ثقافت اور روزمرہ کی زندگی کا ایک حصہ رہا ہے۔ لیکن شہری کاری کی وجہ سے یہ عمل ختم ہوتا ہوا دیکھا گیا۔ سوچھ بھارت مشن کے آغاز کے ساتھ ہی صفائی اور حفظان صحت کی لہر ایک بار پھر واپس آئی ہے اور ایک جن آندولن میں بدل گئی ہے۔ او ڈی ایف پلس کے بارے میں بڑے پیمانے پر آگاہی پیدا کرنے کے لیے ہم نے سوچھتا ہی سیوا مہم کے تحت بہت سی سرگرمیوں کا منصوبہ بنایا ہے۔ میں سب سے اپیل کرتا ہوں کہ وہ آگے آئیں اور اس کی حمایت کریں۔

اس کے بعد ’’ ستیہ گرہ سے  سوچھتا گرہ رتھ یاترا ‘‘ کو جھنڈی دکھائی گئی جو آسام کے تمام اضلاع میں سفر کرے گی تاکہ  او ڈی ایف پائیداری اور ٹھوس اور مائع دونوں کچرے کو مناسب الگ الگ کرنے ، جمع کرنے اور ضائع کرنے کے بارے میں آگاہی پیدا کی جاسکے۔ ڈی ٹی ایس سی کامروپ (میٹرو) کی جانب سے ٹاٹیمارا میں لانچ تقریب  کے ایک حصے کے طور پر ایک شرم دان سرگرمی بھی کی گئی۔ اس سرگرمی میں فضلہ جمع کرنا اور نقل و حمل اور قریبی علاقے میں گرے واٹر مینجمنٹ کے لیے سوک پِٹ کی بنیاد بھی شامل ہے۔

 

ش ح ۔ا م۔

U:9050



(Release ID: 1755327) Visitor Counter : 41


Read this release in: English , Hindi , Telugu , Kannada