سائنس اور ٹیکنالوجی کی وزارت

بڑھتا ہوا درجہ حرارت اور کم موسم سرما کی بارش وادی زانسکر ، لداخ میں گلیشئرز کے پیچھے ہٹنے کا سبب بن رہی ہے

Posted On: 06 AUG 2021 11:46AM by PIB Delhi

 

نئی دہلی،6 اگست 2021: پینس لونگپا گلیشیر (پی جی) ، جو زنسکر ، لداخ میں واقع ہے ، پیچھے ہٹ رہا ہے ، اور ایک حالیہ تحقیق نے اس پسپائی کو درجہ حرارت میں اضافے اور سردیوں کے دوران بارش میں کمی کی وجہ قرار دیا ہے۔ 2015 سے، حکومت ہند کے محکمہ سائنس اینڈ ٹیکنالوجی کے تحت ایک خود مختار ادارہ، دہرادون میں قائم وادیہ انسٹی ٹیوٹ آف ہمالیئن جیولوجی (ڈبلیو آئی ایچ جی)، گلیشیالوجی ، یعنی گلیشیر ہیلتھ (ماس بیلنس) مانیٹرنگ، ڈائنامکس، اخراج، ماضی کے موسمی حالات ، مستقبل میں موسمیاتی تبدیلی کی قیاس آرائی اور اس خطے کے گلیشیئرز پر اس کے اثرات کے مختلف پہلوؤں پر کام کر رہا ہے۔ انسٹی ٹیوٹ کے سائنسدانوں کی ایک ٹیم نے ہمالیہ کے کم دریافت شدہ علاقے ، یعنی زانسکار ، لداخ کا مطالعہ کرنے کی کوشش کی ہے۔

گلیشیئرز کے لیے فیلڈ مشاہدات کی بنیاد پر اسٹیک نیٹ ورکنگ کے ذریعے جمع کیا گیا بڑے پیمانے پر بیلنس (بانس سے بنا ہوا ستون، گلیشیر کی سطح پر بڑے پیمانے پر توازن کی پیمائش کے لیے بھاپ ڈرل کا استعمال کرتے ہوئے نصب) 2016-2019 سے قائم ہے اور وہ زنسکرلداخ میں واقع پینس لونگپا گلیشیر (پی جی) ، جو کے ماضی اور حال کے ردعمل کے ذریعے موسمیاتی تبدیلی کےاثرات کا جائزہ لیتے ہیں ۔ پچھلے 4 سالوں (2015-2019) کے فیلڈ مشاہدات سے پتہ چلتا ہے کہ گلیشیر اب 6.7 ± 3 ایم اے- 1 کی اوسط شرح سے پیچھے ہٹ رہا ہے۔ جریدے ریجنل انوائرمینٹل چینج میں شائع ہونے والی اس تحقیق میں ، ٹیم پینس لونگپا گلیشیر کے مشاہدہ شدہ مندی کے رجحانات کو درجہ حرارت میں اضافے اور سردیوں کے دوران بارش میں کمی کی وجہ قرار دیتی ہے۔

یہ مطالعہ بڑے پیمانے پر توازن اور گلیشیر کے اختتامی نقطہ کے پسپائی پر خاص طور پر موسم گرما میں ملبے کے ڈھکنے کے اہم اثر کی طرف بھی اشارہ کرتا ہے۔ مزید یہ کہ ، پچھلے 3 سالوں (2016–2019) کے بڑے پیمانے پر توازن کے اعداد و شمار نے منفی رجحان ظاہر کیا ہے جس میں یکجا ہونے والے چھوٹے رقبے کا تناسب ہے۔

مطالعہ سے یہ بھی پتہ چلتا ہے کہ عالمی رجحان کے مطابق ہوا کے درجہ حرارت میں مسلسل اضافے کی وجہ سے پگھلنے کی رفتارمیں اضافہ ہوگا ، اور یہ ممکن ہے کہ اونچائی پر موسم گرما کے دورانیے کی بارش، برف سے بارش میں تبدیل ہوجائے ، اور اس سے موسم گرما اور موسم سرما کے پیٹرن متاثر ہوسکتا ہے۔

اشاعت کا لنک:

Description: F:\New Research\Zanskar\Mass balance\New folder\figures\Ppaer final\REC_R1\Final paper\Revision 2\Minor Revision\figure 5.jpg

تصویر۔ فیلڈ فوٹو (A) اور (B) بالترتیب 2015 اور 2019 میں گلیشیر کی اسنوٹ پوزیشن کو دکھا رہے ہیں۔ تصویر پر سرخ دائرے (A) گلیشیر کے ذریعہ خالی کردہ علاقے کی نشاندہی کر رہے ہیں ، اور سرخ تیر (تصویر A اور B میں) حوالہ پوائنٹس دکھا رہے ہیں۔ (C) 2015-2019 کی مدت کے دوران چین ٹیپ سروے کے ذریعے فیلڈ میں نابا جانے والا اسنوٹ ریٹریٹ ، گوگل ارتھ امیج پر پلاٹ کیا گیا۔ (ڈی) ڈی جی پی ایس پوائنٹس نے گلیشیر کے فرنٹل پسپائی کو دکھانے کی پلاٹنگ کی۔ (ای) اور (ایف) چین ٹیپ سروے کی مدد سے اسنوٹ ریٹریٹ کی پیمائش کے لیے استعمال ہونے والے حوالہ پوائنٹس کا قریبی نظارہ ہے

*****

U.No.7545

(ش ح - اع - ر ا)   



(Release ID: 1743465) Visitor Counter : 321


Read this release in: English , Hindi , Punjabi