তথ্য আৰু সম্প্ৰচাৰ মন্ত্ৰালয়
ফেশ্বন উদ্যোগৰ পৃষ্ঠভূমিয়ে মোৰ চলচ্চিত্ৰ নিৰ্মাণ শৈলীক, বিশেষকৈ দৃশ্যমান কাহিনী কোৱা আৰু বিৱৰণৰ প্ৰতি মনোযোগ দিয়াত প্ৰভাৱিত কৰিছে: মনীষ মালহোত্ৰা, 'চালি মহব্বত'ৰ প্ৰযোজক
আমাৰ দেশৰে আইএফএফআইত প্ৰিমিয়াৰ হোৱাৰ বাবে গৌৰৱান্বিত: সহ-প্ৰযোজক, জ্যোতি দেশপাণ্ডে
আমি এটা কাহিনী সৃষ্টি কৰাৰ লক্ষ্য ৰাখিছিলো যি দৰ্শকৰ সৈতে গভীৰভাৱে সংযোগ স্থাপন কৰিব: পৰিচালক টিস্কা চোপ্ৰা
বিশ্বাসঘাতকতা, প্ৰতিশোধ আৰু অস্পষ্ট বাস্তৱতাৰ এক আকৰ্ষণীয় কাহিনীত, 'চালি মহব্বত' চলচ্চিত্ৰখনে অতীত আৰু বৰ্তমানৰ মাজত এক পাক খোৱা সম্পৰ্ক বনাইছে, যি এক থ্ৰিলাৰ আগবঢ়ায় যি কেঁচা আৱেগ আৰু সমৃদ্ধ চৰিত্ৰ-চালিত নাটক অন্বেষণ কৰিবলৈ প্লট টুইষ্টঅতিক্ৰম কৰে। গোৱাৰ জীৱন্ত অৱস্থাত অনুষ্ঠিত হোৱা ৫৫ সংখ্যক আন্তঃৰাষ্ট্ৰীয় চলচ্চিত্ৰ মহোৎসৱৰ (আইএফএফআই) সময়ত আয়োজিত এখন সংবাদমেলত 'চালি মহব্বত'ৰ দলটোৱে সংবাদ মাধ্যমৰ সৈতে বাৰ্তালাপ কৰে আৰু ছবিখন নিৰ্মাণৰ ক্ষেত্ৰত তেওঁলোকৰ অভিজ্ঞতা আৰু আকাংক্ষা ব্যক্ত কৰে।
প্ৰসিদ্ধ ফেশ্বন ডিজাইনাৰ মনীষ মালহোত্ৰাই, প্ৰযোজক হিচাপে আত্মপ্ৰকাশ কৰি, তেওঁৰ ফেশ্বন উদ্যোগৰ পৃষ্ঠভূমিয়ে তেওঁৰ চলচ্চিত্ৰ নিৰ্মাণ শৈলীক কেনেদৰে প্ৰভাৱিত কৰিছিল, বিশেষকৈ দৃশ্যমান কাহিনী কোৱা আৰু বিৱৰণৰ প্ৰতি মনোযোগ দিয়াৰ বিষয়ে আলোচনা কৰিছিল। তেওঁ এক আধাৰিত, প্ৰামাণিক আখ্যানৰ গুৰুত্বৰ ওপৰত গুৰুত্ব আৰোপ কৰে যি চশমাৰ সলনি চৰিত্ৰৰ গভীৰতাৰ ওপৰত গুৰুত্ব আৰোপ কৰে। মালহোত্ৰাই হুডানিট ধাৰাটো অন্বেষণ কৰাৰ বিষয়ে উচ্ছাস প্ৰকাশ কৰিছিল, পৰম্পৰাগত প্লট টুইষ্টৰ ওপৰত নিৰ্ভৰ কৰাৰ সলনি আৱেগিকভাৱে প্ৰতিধ্বনিত হোৱা আৰু দৰ্শকৰ সৈতে সম্পৰ্কিত কাহিনী এটা সৃষ্টি কৰাৰ লক্ষ্য লৈছিল।
সহ-প্ৰযোজক জ্যোতি দেশপাণ্ডে সতৰ্কতাৰে কাহিনী কোৱাৰ তাৎপৰ্যৰ ওপৰত আলোকপাত কৰি কয় যে শেহতীয়া বছৰবোৰত হুডানিটবোৰে মুখ্য সফল চলচ্চিত্ৰ দেখা নাই। তেওঁ ভাৰতত চলচ্চিত্ৰখনৰ প্ৰিমিয়াৰ হোৱাৰ বাবে গৌৰৱ প্ৰকাশ কৰে, এখন চলচ্চিত্ৰৰ স্বদেশত বিশ্ব প্ৰিমিয়াৰৰ দুৰ্লভতাৰ ওপৰত গুৰুত্ব আৰোপ কৰে। দেশপাণ্ডে ছবিখনৰ চৰিত্ৰ-চালিত দৃষ্টিভংগীক লৈ বিশেষভাৱে উৎসাহিত আছিল, শ্বক মূল্যৰ ওপৰত নিৰ্ভৰ কৰাৰ সলনি ই কেনেদৰে ইয়াৰ আৱেগিকতাৰ বাবে জিলিকিব সেয়া উল্লেখ কৰিছিল।
পৰিচালক টিস্কা চোপ্ৰাই ছবিখনৰ বাবে তেওঁৰ দৃষ্টিভংগীৰ বিষয়ে কৈছিল, পৰম্পৰাগত ধাৰাৰ ট্ৰপবোৰৰ সলনি সূক্ষ্মতা আৰু আৱেগিক অনুৰণনৰ ওপৰত গুৰুত্ব দিছিল। তেওঁ দলটোৰ ভিতৰত সহযোগিতাৰ ওপৰত গুৰুত্ব আৰোপ কৰিছিল, য'ত চিত্ৰনাট্যৰ পৰা প্ৰদৰ্শনলৈকে প্ৰতিটো বিৱৰণে ছবিখনৰ সামগ্ৰিক প্ৰভাৱত অৰিহণা যোগাইছিল।
অভিনেতা দিব্যেন্দুৱে বাহ্যিক চাচপেন্সৰ সলনি চৰিত্ৰৰ জটিলতাৰ ওপৰত গুৰুত্ব দি চলচ্চিত্ৰখনৰ সাধাৰণ হুডানিটৰ পৰা আঁতৰি যোৱাৰ ওপৰত আলোকপাত কৰিছিল। তেওঁ বৰ্ণনা কৰে যে কেনেদৰে দলটোৱে চৰিত্ৰসমূহৰ সম্পৰ্ক আৰু অনুপ্ৰেৰণাৰ জৰিয়তে মানসিক উত্তেজনা গঢ়ি তুলিছিল, যাতে দৰ্শকৰ ব্যস্ততা কাহিনীৰ গভীৰতা আৰু ইয়াৰ আৱেগিক মূলত নিহিত হৈ থাকে।
দলটোৱে আৱেগিকভাৱে আকৰ্ষণীয় আৰু চিন্তাপ্ৰৱণ চলচ্চিত্ৰ এখন নিৰ্মাণ কৰাৰ লক্ষ্যৰ ওপৰত গুৰুত্ব আৰোপ কৰি সমাপ্ত কৰে, যাতে দৰ্শকসকলে চৰিত্ৰবোৰ আৰু তেওঁলোকৰ অনুপ্ৰেৰণাবোৰৰ গভীৰ বুজাবুজিৰ সৈতে এৰি যায়।
PIB IFFI CAST AND CREW | Rajith/Supriya/Ashwani/Darshana | IFFI 55 – 57 | AA
(Release ID: 2076454)
Visitor Counter : 4