তথ্য আৰু সম্প্ৰচাৰ মন্ত্ৰালয়
azadi ka amrit mahotsav
iffi banner

গোৱাৰ মুখ্যমন্ত্ৰী ড০ প্ৰমোদ সাৱন্তে আইএফএফআই ২০২৪ ত চমৎকাৰ বালি কলা শ্ৰদ্ধাঞ্জলি উদ্বোধন কৰে

গোৱাৰ মিৰামাৰ বীচ সুদৰ্শন পাটনায়কৰ অত্যাশ্চৰ্য বালি শিল্পীৰ সাক্ষী হৈ ৰয়

ভাৰতীয় চলচ্চিত্ৰ আৰু সংগীতৰ কিংবদন্তীসকললৈ শ্ৰদ্ধাঞ্জলি: আক্কিনেনি নাগেশ্বৰ ৰাও, তপন সিনহা, মহম্মদ ৰফি, আৰু ৰাজ কাপুৰ

গোৱাই, ইয়াৰ সুন্দৰ সমুদ্ৰ তীৰৰ সৈতে, বালি কলা প্ৰশিক্ষণ প্ৰতিষ্ঠান আৰম্ভ কৰিব লাগে: পাটনায়ক

#IFFIWood, ২২ নৱেম্বৰ ২০২৪

৫৫ তম ভাৰতীয় আন্তঃৰাষ্ট্ৰীয় চলচ্চিত্ৰ মহোৎসৱ (আইএফএফআই) উদযাপনৰ অংশ হিচাপে প্ৰখ্যাত বালি শিল্পী আৰু পদ্মশ্ৰী প্ৰাপক শ্ৰী সুদৰ্শন পাটনায়কে কালি মিৰামাৰ বীচত এক অত্যাশ্চৰ্য বালি কলা স্থাপনৰ ভাস্কৰ্য প্ৰস্তুত কৰে। গোৱাৰ মুখ্যমন্ত্ৰী ড০ প্ৰমোদ সাৱন্তে ভাৰতীয় চলচ্চিত্ৰ আৰু সংগীতৰ চাৰিজন কিংবদন্তি ব্যক্তিঃ আক্কিনেনি নাগেশ্বৰ ৰাও, তপন সিনহা, মহম্মদ ৰফি আৰু ৰাজ কাপুৰৰ প্ৰতি উৎসৰ্গিত বালি ভাস্কৰ্য উদ্বোধন কৰে।

ড০ প্ৰমোদ সাৱন্তে ভাৰতীয় চলচ্চিত্ৰৰ চাৰিজন কিংবদন্তীক এনে সৃষ্টিশীল আৰু শৈল্পিক ভাৱে সন্মান জনোৱাৰ বাবে এনএফডিচি আৰু শ্ৰী সুদৰ্শন পাটনায়কলৈ কৃতজ্ঞতা জ্ঞাপন কৰে। “এইটো মিৰামাৰ বীচত সৃষ্টি কৰা সৰ্ববৃহৎ বালিৰ ভাস্কৰ্যসমূহৰ ভিতৰত এটা, আৰু ই এই মহান ব্যক্তিসকলৰ কিংবদন্তিৰ এক সুন্দৰ প্ৰমাণ হিচাপে থিয় হৈ আছে। মই শ্ৰী পাটনায়ক আৰু সমগ্ৰ দলটোক তেওঁলোকৰ উল্লেখযোগ্য প্ৰচেষ্টাৰ বাবে অভিনন্দন জনাইছো,” ড০ সাৱন্তে মন্তব্য কৰি কয় যে ভাস্কৰ্যটো এতিয়া ৰাইজৰ দৰ্শন আৰু প্ৰশংসাৰ বাবে মুকলি হৈ আছে।

মিৰামাৰ বীচৰ সুন্দৰ পটভূমিৰ বিপৰীতে স্থাপিত এই ভাস্কৰ্যসমূহে চাৰিজন চিনেমা কিংবদন্তিৰ অমৰ অৱদানক শ্ৰদ্ধাঞ্জলি জ্ঞাপন কৰে। এই প্ৰতিজন আইকনে ভাৰতীয় চলচ্চিত্ৰ আৰু সংগীত উদ্যোগক গঢ় দিছিল, আৰু এই বালিভাস্কৰ্যই তেওঁলোকৰ কালজয়ী প্ৰভাৱৰ প্ৰতি এক আন্তৰিক শ্ৰদ্ধাঞ্জলি হিচাপে কাম কৰে।

“এই শিল্পকৰ্মটো সম্পূৰ্ণ হ’বলৈ সম্পূৰ্ণ দুদিন সময় লাগিছিল- এদিন প্ৰস্তুতিৰ বাবে আৰু দ্বিতীয়টো জটিল কাৰুকাৰ্যৰ বাবে,” পাটনায়কে উল্লেখ কৰে।  বালি কলাৰ ক্ষেত্ৰত তেওঁৰ অগ্ৰণী অৱদানৰ বাবে বিশ্বব্যাপী স্বীকৃত, বিভিন্ন সামাজিক আৰু পাৰিপাৰ্শ্বিক বিষয়ত সজাগতা বৃদ্ধি কৰিবলৈ, তেওঁৰ কামৰ জৰিয়তে শান্তি, সম্প্ৰীতি আৰু একতা বৃদ্ধি কৰিবলৈ তেওঁৰ শিল্পীত্ব ব্যৱহাৰ কৰাৰ বাবে জনাজাত। তেওঁ কয়, “মই আগতে কানত মোৰ বালিৰ ভাস্কৰ্য উপস্থাপন কৰিছো কিন্তু এইবাৰ প্ৰথমবাৰৰ বাবে মোক আইএফএফআইলৈ আমন্ত্ৰণ জনোৱা হৈছে।”

বালি কলাৰ তাৎপৰ্যৰ বিষয়ে উল্লেখ কৰি শ্ৰী সুদৰ্শন পাটনায়কে গোৱাৰ বালি ভাস্কৰ্য প্ৰশিক্ষণৰ কেন্দ্ৰ হোৱাৰ সম্ভাৱনাৰ ওপৰত গুৰুত্ব আৰোপ কৰে। “গোৱাত ইয়াৰ সুন্দৰ সমুদ্ৰ তীৰৰ সৈতে এক সমৰ্পিত বালি কলা প্ৰশিক্ষণ প্ৰতিষ্ঠান থাকিব লাগে য’ত স্থানীয় শিল্পী আৰু শিক্ষাৰ্থীসকলে বালিভাস্কৰ্যৰ জটিলতা শিকিব পাৰে। এইটো ৰাজ্যখনৰ সাংস্কৃতিক দৃশ্যপটত এক মহান সংযোজন হ’ব আৰু সমগ্ৰ বিশ্বৰ পৰা গোৱা ভ্ৰমণ কৰা পৰ্যটকসকলক নিয়োজিত কৰাৰ এক আশ্চৰ্যকৰ উপায় হ’ব,” তেওঁ কয়।

গোৱা আৰু তেওঁৰ গৃহ ৰাজ্য উৰিষ্যাৰ অনন্য উপকূলীয় অঞ্চলৰ বিষয়ে প্ৰতিফলিত কৰি পাটনায়কে বিভিন্ন সমুদ্ৰ তীৰত পোৱা বিভিন্ন প্ৰকাৰৰ বালিৰ বিষয়ে তেওঁৰ মতামত প্ৰকাশ কৰে। “প্ৰতিখন সাগৰৰ পাৰত নিজা চৰিত্ৰ আৰু বালিৰ প্ৰকাৰ আছে।” কিন্তু এজন শিল্পীৰ বাবে, প্ৰতিখিনি বালি একে,” তেওঁ হাঁহি এটাৰে মন্তব্য কৰে।

 

শ্ৰী পাটনায়কৰ কামৰ বাবে তেওঁ বিশ্বজুৰি প্ৰশংসা অৰ্জন কৰিছে, সন্মানীয় কান চলচ্চিত্ৰ মহোৎসৱকে ধৰি অসংখ্য আন্তঃৰাষ্ট্ৰীয় বালি কলা উৎসৱত ভাৰতক প্ৰতিনিধিত্ব কৰিছে। আইএফএফআইত তেওঁৰ শেহতীয়া কামটো কেৱল ভাৰতীয় চলচ্চিত্ৰৰ কিংবদন্তীসকলৰ প্ৰতি শ্ৰদ্ধাঞ্জলি নহয়, লগতে উৎসৱৰ সমৃদ্ধ সাংস্কৃতিক প্ৰস্তাৱসমূহত এক উল্লেখযোগ্য সংযোজন, যিয়ে কলা আৰু চলচ্চিত্ৰৰ সংমিশ্ৰণ প্ৰদৰ্শন কৰে।

মিৰামাৰ বীচত থকা বালিৰ ভাস্কৰ্য এতিয়া ৰাইজৰ বাবে মুকলি হৈ আছে, যাৰ ফলত আইএফএফআইৰ অংশগ্ৰহণকাৰী আৰু স্থানীয় সম্প্ৰদায় দুয়ো এই অসাধাৰণ শিল্পকৰ্মৰ অভিজ্ঞতা আৰু প্ৰশংসা কৰিব পাৰে।

 

***

PIB IFFI CAST AND CREW | Rajith/Nikita/Dhanalakshmi/Darshana | IFFI 55 - 52/AA

iffi reel

(Release ID: 2076310) Visitor Counter : 33