سائنس اور ٹیکنالوجی کی وزارت

ٹیکنالوجی ڈویلپمنٹ بورڈ - سائنس اور ٹیکنالوجی کا محکمہ میسرز پیپٹز ٹیکنولوجی پرائیویٹ لمیٹڈ اور فاؤنڈیشن فار نیگلیکٹڈ ڈیزیز ریسرچ (این این ڈی آر) جدید اینٹی بائیوٹک ڈیولپمنٹ پروجیکٹ کے لیے 75 لاکھ گرانٹ کے ساتھ

Posted On: 20 MAR 2024 7:00PM by PIB Delhi

صحت کی دیکھ بھال کی جدت کو آگے بڑھانے کے لیے ایک اختراعی اقدام میں، ٹیکنالوجی ڈویلپمنٹ بورڈ (ٹی ڈی بی ) نے میسرز پیپٹرز ٹیکنولوجی پرائیویٹ لیمیٹڈ اور فاؤنڈیشن فار نیگلیکٹڈ ڈیزیز ریسرچ (ایف این ڈی آر )، بنگلوروکے ساتھ  18 مارچ کو ایک معاہدہ کیا ہے ۔ معاہدے کے تحت، بورڈ نے "اے این اے جی آر اے این آئی این ایف  - گرام-منفی بیکٹیریل انفیکشنز کے خلاف اینٹی بائیوٹکس کی نوول کلاس کی ترقی" کے منصوبے کے لیے 75 لاکھ روپےکی گرانٹ منظور کی ہے جس کی کل پروجیکٹ لاگت 1.5 کروڑروپے  ہے۔

 

https://static.pib.gov.in/WriteReadData/userfiles/image/image0019TVN.jpg

 

ایسا خیال کیا جاتا ہے کہ یہ مشترکہ کوشش صحت کی دیکھ بھال کے شعبے میں جدت کو فروغ دے گی۔ یہ پروجیکٹ ہندوستانی اور ہسپانوی کمپنیوں کے درمیان ایک مشترکہ کوشش ہے، جس میں اے بی اے سی  تھیراپیوٹکس ایس ایل  ہسپانوی پروجیکٹ لیڈ کے طور پر کام کر رہا ہے۔ شعبہ سائنس اور ٹیکنالوجی اور مرکز برائے ترقی ٹیکنالوجی اور اختراع کی قیادت میں،ای پی ای (سی ڈی ٹی آئی )، دوطرفہ پروگرام کا مقصد مارکیٹ پر مبنی تحقیق اور ٹیکنالوجی کی ترقی کو آگے بڑھانا ہے جبکہ دونوں ممالک کے درمیان شراکت داری اور کاروبار کی قیادت میں تعاون کے منصوبوں کو فروغ دینا ہے، اس طرح صحت کی دیکھ بھال میں جدت کو آگے بڑھانا ہے۔

پروجیکٹ کا بنیادی مقصد ایک نوول لیڈ کمپاؤنڈ تیار کرنا ہے، خاص طور پر ایک اینٹی بائیوٹک، جو ایف اے بی آئی  انزائم کو روکنے اور اہم گرام منفی پیتھوجینز کا مقابلہ کرنے میں ماہر ہے۔ ملکیتی اے آئی  ٹولز کی طاقت کو بروئے کار لاتے ہوئے اور سخت رہنما خطوط جیسے اینٹری  کے قواعد پر عمل کرتے ہوئے، اس منصوبے کا مقصد مرکبات کی ایک سیریز تیار کرنا ہے جو نہ صرف بہتر افادیت کو ظاہر کرتے ہیں بلکہ اینٹی مائکروبیل ریزسٹنس (اے ایم آر ) انفیکشن سے نمٹنے کے لیے عالمی ادارہ صحت (ڈبلیو ایچ او ) کے وضع کردہ سخت معیار کے مطابق بھی ہیں۔

منتخب ہٹ مالیکیول ایم ایم وی 1578564 نے گرام منفی پیتھوجینز کے خلاف امید افزا سرگرمی کا مظاہرہ کیا ہے، جو مزید تحقیق اور ترقی کی کوششوں کی بنیاد کے طور پر کام کر رہا ہے۔ مزید، اس منصوبے کا مقصد ایک ایسے امیدوار کی شناخت کرنا ہے جو ڈبلیو ایچ او  کے جدت طرازی کے معیار پر پورا اترتا ہو، ایک نئے کیمیائی ڈھانچے کو یقینی بناتا ہو، موجودہ تجارتی کلاسوں کے ساتھ کوئی مزاحمت نہ ہو، ایک نیا ہدف، اور عمل کا ایک نیا طریقہ کار ہو۔

جناب راجیش کمار پاٹھک، سکریٹری، ٹیکنالوجی ڈیولپمنٹ بورڈ نے کہا، "اس تعاون پر مبنی اقدام کے ذریعے، ٹی ڈی بی  اہم عالمی چیلنجوں جیسے کہ جراثیم کش مزاحمت جیسے اہم عالمی چیلنجوں سے نمٹنے کے لیے اہم تحقیقی کوششوں کی حمایت کے لیے اپنے غیر متزلزل عزم کا اعادہ کرتا ہے۔ بورڈ سماجی فائدے کے لیے ٹھوس حلوں میں اختراعی خیالات کے ترجمے کی سہولت فراہم کرنے کے لیے اپنی لگن میں ثابت قدم ہے۔

 

ش ح ۔ا م۔م ص۔

U:6272

 



(Release ID: 2015836) Visitor Counter : 47


Read this release in: English , Hindi , Tamil , Telugu