سماجی انصاف اور تفویض اختیارات کی وزارت

سماجی انصاف اور بااختیار بنانے کی وزارت کے سکریٹری نے قومی کونسل برائے ٹرانس جینڈر افراد کی میٹنگ کی صدارت کی

Posted On: 19 FEB 2024 9:41PM by PIB Delhi

نیشنل کونسل فار ٹرانس جینڈر پرسن (این سی ٹی پی) نے آج ڈاکٹر امبیڈکر انٹرنیشنل سینٹر (ڈی اے آئی سی) میں سماجی انصاف اور بااختیار بنانے کی وزارت کے سکریٹری جناب سوربھ گرگ کی صدارت میں اپنی اہم میٹنگ بلائی۔

https://static.pib.gov.in/WriteReadData/userfiles/image/image001KOV0.jpg

اس اجتماع کا بنیادی ایجنڈا ٹرانسجینڈر افراد کو درپیش چیلنجوں کا مقابلہ کرنا تھا، جس میں تعلیم، عزت کے ساتھ زندگی، صحت کی مدد، روزی روٹی کے مواقع اور ہنر میں اضافہ جیسے مسائل کا احاطہ کیا گیا تھا۔ مخصوص خدشات جن میں یونیسیکس بیت الخلاء کی ضرورت، شیلٹر ہومز کا قیام، آیوشمان کارڈز کی تقسیم، اور گریما گرہ کی فراہمی شامل ہیں۔ اس کے جواب میں، وزارت نے ان مسائل کو حل کرنے کے لیے اپنی وابستگی پر زور دیا، اور ٹرانس جینڈر افراد کی فلاح و بہبود اور پہچان کو بڑھانے کے لیے ایک فعال نقطہ نظر کا مظاہرہ کیا۔

https://static.pib.gov.in/WriteReadData/userfiles/image/image002H2Y4.jpg

تب تبادلہ خیال ٹرانسجینڈر پورٹل پر تھا، جس کا تصور وسائل اور معاون خدمات تک رسائی کو ہموار کرنے کے لیے ایک مرکزی پلیٹ فارم کے طور پر کیا گیا تھا، اس طرح ٹرانسجینڈر افراد کے لیے ان کی زندگی کے مختلف پہلوؤں میں آسانی کے لیے نیویگیشن کی سہولت فراہم کی گئی تھی۔ جیسے جیسے بات چیت آگے بڑھی، یہ واضح ہو گیا کہ ٹرانس جینڈر افراد کے حقوق اور مواقع کے مکمل حصول میں رکاوٹ بننے والی رکاوٹوں کو دور کرنے کے لیے ٹھوس کوششوں کی ضرورت ہے۔ وزارت نے جاری تعاون اور مکالمے کی اہمیت پر زور دیتے ہوئے ٹرانس جینڈر کمیونٹی کی مساوی شمولیت اور بااختیار بنانے کے لیے اپنی لگن کا اعادہ کیا۔

https://static.pib.gov.in/WriteReadData/userfiles/image/image003O4GU.jpg

میٹنگ میں مختلف وزارتوں/محکموں/ریاستوں کے سینئر عہدیداروں کے ساتھ ساتھ ٹرانس جینڈر کمیونٹی کے معزز ممبران کی فعال شرکت دیکھی گئی۔ ان کی بصیرت اور نقطہ نظر نے اہم اہمیت کے حامل معاملات پر گفتگو کو تقویت بخشی، جس میں ٹرانس جینڈر آبادی کو درپیش نظامی چیلنجوں سے نمٹنے کی فوری ضرورت پر روشنی ڈالی۔

*************

ش ح۔ ج ق ۔م ش

(U- 5152)



(Release ID: 2007294) Visitor Counter : 40


Read this release in: English , Hindi