سٹرک ٹرانسپورٹ اور شاہراہوں کی وزارت

نیشنل ہائی ویز اتھارٹی آف انڈیا (این ایچ اے آئی) کے 1467 پروجیکٹوں کو بھومی راشی پورٹل کے تحت لایا گیا ہے

Posted On: 20 DEC 2023 1:08PM by PIB Delhi

بھومی راشی پورٹل کا مقصد ہندوستان میں شاہراہوں کے بنیادی ڈھانچے کی ترقی کے منصوبوں کو تیز کرنے اور حصول اراضی کے معاوضے کی ادائیگی کے لیے زمین کے حصول کی اطلاعات کو آن لائن پراسیس کرنے کے لیے ایک سنگل پوائنٹ پلیٹ فارم فراہم کرنا ہے۔ یکم اپریل 2018 سے تمام زمین کے حصول (ایل اے)  کی تجاویز پر کارروائی کرنے کے لیے پورٹل کو لازمی قرار دیا گیا ہے۔

حصول اراضی کے تمام نوٹیفکیشن، ریاستی حکومت کے متعلقہ ریونیو آفیسر کے ذریعہ آن لائن جمع کیے جاتے ہیں، جسے مجاز اتھارٹی برائے حصول اراضی (سی اے ایل اے) کے طور پر نامزد کیا جاتا ہے اور سڑک ٹرانسپورٹ اور شاہراہوں کی وزارت کی منظوری کے بعد، انہیں ای-گزٹ  کے  ذریعے گورنمنٹ آف انڈیا پریس کو آن لائن بھیجا جاتا ہے۔ زمین کے حصول کا معاوضہ بھی بھومی راشی پورٹل کے ذریعے ادا کیا جا رہا ہے۔ اس پورٹل نے نوٹیفیکیشن کی اشاعت کے لیے وقت کی مدت میں نمایاں کمی کی ہے اور پورے عمل میں کارکردگی کے ساتھ ساتھ شفافیت بھی لائی ہے۔

اب تک نیشنل ہائی ویز اتھارٹی آف انڈیا (این ایچ اے آئی) کے 1467 پروجیکٹوں کو بھومی راشی پورٹل کے تحت لایا گیا ہے۔ ان پروجیکٹس کی تفصیلات https://profitrashi.gov.in/auth/revamp/search_proj.cshtml  پر دستیاب ہیں۔

یہ جانکاری سڑک ٹرانسپورٹ اورقومی شاہراہوں کے مرکزی وزیر جناب نتن گڈکری نے آج راجیہ سبھا میں ایک تحریری جواب میں دی۔

*********

ش ح۔ ع ح ۔ م ص

U.NO.2718



(Release ID: 1988693) Visitor Counter : 60


Read this release in: English , Marathi , Hindi , Telugu