اسٹیل کی وزارت

این ایچ 6 کو ہزیرہ بندرگاہ سے جوڑنے والی ہندوستان کی پہلی 6 لین اسٹیل سلیگ پر مبنی سڑک تعمیر کی گئی

Posted On: 11 DEC 2023 5:01PM by PIB Delhi

اسٹیل سلیگ اسٹیل کی پیداوار کے دوران ٹھوس فضلہ کے طور پر پیدا ہوتا ہے۔ ہر ٹن اسٹیل کی پیداوار کے لیے تقریباً 180 - 200 کلو گرام اسٹیل سلیگ انٹیگریٹڈ سٹیل پلانٹس میں پیدا ہوتا ہے، جو سالانہ تقریباً 15 ملین ٹن سٹیل سلیگ پیداواری کے برابر ہے۔

اسٹیل کی وزارت نے ’’سڑک کی تعمیر میں اسٹیل سلیگ کے استعمال کے لئے ڈیزائن کے رہنما خطوط اور تصریحات کی ترقی‘‘ پر ایک آر اینڈ ڈی پروجیکٹ کو فنڈ فراہم کیا ہے جس کی پیروی سی ایس آئی آر-سی آر آر آئی اسٹیل انڈسٹری کے ساتھ مل کر کر رہی ہے۔ اس آر اینڈ ڈی پروجیکٹ کے تحت، این ایچ -6 کو ہزیرہ بندرگاہ سے جوڑنے والی ہندوستان کی پہلی چھ لین اسٹیل سلیگ پر مبنی سڑک مئی 2022 میں سورت ہزیرہ میں تعمیر کی گئی تھی جس میں پراسیس شدہ اسٹیل سلیگ ایگریگیٹس کو قدرتی مجموعوں کے متبادل کے طور پر بٹومینس فرش کی تمام تہوں میں استعمال کیا گیا تھا۔ اس 1 کلومیٹر طویل ٹیسٹ سیکشن میں، ہزیرہ میں آرسیلر متل نیپون اسٹیل(اے ایم این ایس) اسٹیل پلانٹ سے پروسیسڈ الیکٹرک آرک فرنس سی او این اے آر سی/(ای اے ایف) سلیگ استعمال کیا گیا ہے۔

اسٹیل سلیگ پر مبنی سڑکوں کی تعمیر کے لیے مسودہ رہنما خطوط، جو سی ایس آئی آر-سی آر آر آئی کے ذریعہ تیار کیے گئے مذکورہ آر اینڈ ڈی پروجیکٹ کے حصے کے طور پر تیار کیے گئے ہیں، انڈین روڈ کانگریس اور روڈ ٹرانسپورٹ اور ہائی ویز کی وزارت کے ساتھ مشترک کیے گئے ہیں۔ مذکورہ رہنما خطوط کو حتمی شکل دینے کے بعد، سڑک بنانے والی ایجنسیاں تکنیکی اقتصادی فزیبلٹی کی بنیاد پر پروسیس شدہ اسٹیل سلیگ کو استعمال کرنے کے لئے آزاد ہوں گی۔

یہ معلومات سٹیل کے وزیر مملکت ایس ایچ نے فگن سنگھ کلستے نے آج راجیہ سبھا میں ایک سوال کے تحریری جواب میں دی۔

******

ش ح۔   ش ت۔ج

Uno-2206



(Release ID: 1985224) Visitor Counter : 38


Read this release in: English , Hindi