وزارت اطلاعات ونشریات

54ویں آئی ایف ایف آئی  (اِفّی) میں میکسیکن فلم ‘لوٹو’  کا ڈوکیو-مونٹیج زمرہ کے تحت ورلڈ پریمیئر


 ‘لوٹو’ دُکھ کو جھیلنے  کے طریقوں سے متعلق ایک میکسیکن فلم ہے: ڈائریکٹر ایندریس آروچی

Posted On: 26 NOV 2023 8:04PM by PIB Delhi

میکسیکن فلم ‘لوٹو’ کی ٹیم آج گوا میں 54ویں اِفّی کے موقع پر میڈیا سے بات چیت  میں شامل ہوئی ۔ 54 ویں اِفّی  میں‘لوٹو’  کا   ڈکیو - مونٹاج زمرہ کے تحت ورلڈ پریمیئر  کیا گیا۔ یہ پینل ڈائریکٹر ایندریس اروچی تیناجیرو، پروڈیوسر سینٹیاگو ٹرون، اداکارہ ڈینییلا ویلڈیز اور اداکار روڈریگو ازویلا پر مشتمل تھا ۔

اسپینش زبان میں دکھائی جانے والی 110 منٹ طویل اس فلم میں میکسیکو کے منظر نامے کے ذریعے اس بات کو پیش کیا گیا ہے کہ لوگ کس طرح عقائد، طبقات اور مذاہب سے گزر کر  غم کے مختلف مراحل  سے گزرتے ہیں۔

 

ہدایت کار نے فلم کے تعلق سے حاصل اُس تحریک ک ذکر کرتے ہوئے کہا کہ وہ اپنی تمام کمزوریوں کے ساتھ  دل سے فلم بنانا چاہتے ہیں۔ ‘‘میں لوگوں کے مرنے سے کبھی نہیں ڈرتا لیکن میں ہمیشہ اپنے لوگوں کے مرنے سے ہونے والے  غم سے دوچار ہونے سے ڈرتا رہا ہوں۔ جناب ایندریس نے مزید کہا کہ میرے لیے یہ فلم غم سے نمٹنے کی طریقوں کے بارے میں ہے’’ ۔

رودریگو نے اس بات پر زور  دیا کہ  غم سے نمٹنا بہت مشکل ہے۔ اداکار نے اس بات کو بھی مشترک کیا  کہ‘‘یہ وقار اور تعریف کے ساتھ اس درد  کو برداشت کرنا زیادہ مشکل ہے ۔ غم وہ قیمت ہے جو آپ محبت کے لیے ادا کرتے ہیں اور محبت اس کے قابل ہے”۔

روڈریگو نے زور دے کر کہا کہ غم سے نمٹنا بہت مشکل ہے۔ اداکار نے کہا، "یہ وقار اور تعریف کے ساتھ غم کا سامنا کرنے کے بارے میں ہے۔ مصائب وہ قیمت ہے جو آپ محبت کے لیے ادا کرتے ہیں اور محبت اس کے قابل ہے۔

ہدایت کار نے غم سے نمٹنے میں رسومات کے کردار پر بھی روشنی ڈالی۔ انہوں نے کہا "چاہے یہ موم بتی جلانا ہو، اپنے آبائی شہر جانا ہو، عبادت کرنا ہو یا اپنا پسندیدہ کھانا پکانا ہو، جو اہم ہے وہ کرو،" ۔ ہر کوئی جانتا ہے کہ انھیں کیا کرنا ہے اور اسے کرنے کے لیے انھیں اپنے خوف کا سامنا کرنا پڑتا ہے۔ اور یہ غم کی طاقت ہے، ہر اس چیز سے نمٹنا جسے کبھی چھوا بھی نہیں گیا۔"

اپنے ذاتی تجربے کو مشترک کرتے ہوئے، ڈینیلا نے کہا، "میں اپنے آپ کو جذباتی ہونے، اداس اور خالی محسوس کرنے کی اجازت دیتی ہوں۔ یہ مشکل ہے، لیکن ٹیم میری توانائی واپس لانے میں میری مدد کرتی ہے۔

کسی کی موت کے ساتھ ہونے والے غم پر بحث کرتے ہوئے، فلم ساز  سینٹیاگو نے مرنے کے دن کا ذکر کیا، جو پورے میکسیکو میں منایا جاتا ہے۔ 'ڈے آف دی ڈیڈ' میکسیکو کی خاندانوں کے پھر سے متحد ہونے کی روایت ہے جہاں وہ آباؤ اجداد  فوت ہو چکے ہیں ، مہمان خصوصی ہوتے ہیں۔ یہ اپنے مرحوم عزیزوں کو یاد کرنے اور ان کی یادوں کو تازہ کرنے کا دن ہے۔

اس پر تفصیل سے بات کرتے ہوئے، ایندریس نے کہا، ‘‘یہ دن ملک کے ہر حصے میں بہت مختلف طریقوں سے منایا جاتا ہے۔ اس خوبصورت دن کا ایک بڑا حصہ ماین کلچر اور اسپینش کیتھولک ازم کا کراس اوور ہے۔ ماین کلچر میں موت کے بعد زندگی ہے اور یہ دونوں عناصر میکسیکو میں موجود ہیں۔ ہر سال آپ ان لوگوں کو یاد کرتے ہیں جو  فوت ہو چکے ہیں اور آپ ان کو کتنا یاد کرتے ہیں۔’’

فلم کی شوٹنگ کے لیے میکسیکو میں سفر کرنے کے اپنے تجربات کے بارے میں بات کرتے ہوئے، ہدایت کار موصوف نے کہا کہ ہندوستان اور میکسیکو دونوں کے لوگوں میں اجنبیوں کا استقبال کرنے اور اپنے تجربات کو ایک دوسرے کے ساتھ کھلے دل سے مشترک کرنے کے معاملے میں بہت کچھ ایک جیسا ہے۔

یہاں مکمل تعامل دیکھیں:

 

فلم کا خلاصہ

ڈیمین اپنی گرل فرینڈ کے کھو جانے سے نمٹنے کی مایوس کن کوشش میں پورے میکسیکو کے سفر پر نکلا۔ یادوں اور پچھتاوے سے ستائے ہوئے، وہ اجنبیوں کے ساتھ بات چیت کرنے، موت کے غم پر قابو پانے کے لیے ان کی انجام دہی کی رسومات کا مشاہدہ کر کے سکون حاصل کرتا ہے ۔

54 ویں اِفّی میں دستاویزی مانٹیج زمرہ

ڈاکیو – مونٹیج زمرہ دنیا بھر سے دلکش دستاویزی فلموں کا ایک مجموعے پر مشتمل ہے اور اسے اس سال متعارف کرایا گیا ہے تاکہ اس شعبے میں ہندوستان کی آسکر میں شمولیت کو نشان زد کیا جاسکے۔ یہ  موجودہ دور میں فلم پروڈکشن میں دستاویزی فلموں کی بڑھتی ہوئی اہمیت کو بھی اجاگر کرتا ہے۔ اس زمرے کے تحت 54ویں  اِفّی میں دس فلموں کو نمائش کے لیے منتخب کیا گیا ہے۔

*************

 

( ش ح    ۔   ش م     ۔    ت ح  (

U. No 1494                                                                                                                                                                                                 



(Release ID: 1980423) Visitor Counter : 67


Read this release in: Marathi , Hindi , English