مکانات اور شہری غریبی کے خاتمے کی وزارت
azadi ka amrit mahotsav g20-india-2023

‘سوچھتا  پکھواڑا ’صفائی ستھرائی کے کارکنوں کی صحت اور لگن کا جشن

Posted On: 21 SEP 2023 5:34PM by PIB Delhi

صفائی ستھرائی کے کارکنان ہمارے معاشرے کی حفظان صحت اور صفائی  ستھرائی کے تحفظ، ہماری گلیوں کی صفائی ستھرائی، کچرے کو ٹھکانے لگانے، اور دن رات صفائی کی سہولیات کو برقرار رکھنے میں اہم کردار ادا کرتے ہیں۔ تاہم، یہ ضروری ذمہ داری اکثر ان کی جسمانی اور ذہنی تندرستی پر اثر انداز ہوتی ہے۔ سخت جسمانی مشقت، خطرناک مواد کی نمائش، اور طویل گھنٹے تھکاوٹ اور تناؤ کا باعث بن سکتے ہیں۔ یہ صحیح  ہے کہ یہ گمنام ہیرو، جو ہماری اجتماعی حفظان صحت کا بوجھ اٹھاتے ہیں، اپنی زندگی میں مہلت اور لطف کے لمحات کے مستحق ہیں۔ انہیں وقفے اور تفریحی سرگرمیوں کے مواقع فراہم کرنے سے نہ صرف ان کے حوصلے تازہ ہوتے ہیں بلکہ ہماری کمیونٹیز کے محفوظ اور صحت مند رہنے کو یقینی بنانے میں ان کے اہم کردار کو بھی تسلیم کیا جاتا ہے۔

اس مقصد کو حاصل کرنے اور صفائی  ستھرائی کے کارکنوں کی فلاح و بہبود کو بہتر بنانے کے مقصد سے، کرناٹک کے گدگ-بیٹاگیری ضلع نے 18 ستمبر اور 19 ستمبر کو انڈین سوچھتا لیگ اور پورکرمیکا ڈے سمیت  کھیلوں کے مقابلوں کا ایک سلسلہ منعقد کیا۔ مرد صفائی کارکنوں کے لیے کھیلوں کے مقابلوں کا انعقاد کیا گیا، جن میں  کرکٹ، کبڈی، 100 میٹر دوڑ، اوراسٹرنتھ ٹیسٹنگ شاٹ پٹ شامل تھے۔ ان تقریبات نے نہ صرف ان کی جسمانی صلاحیتوں کو اجاگر کیا بلکہ شرکاء کے درمیان دوستی اور صحت مند مقابلے کو بھی فروغ دیا۔ ان ایتھلیٹک مقابلوں کے ساتھ ساتھ، ٹگ آف وار، میوزیکل چیئر، اور لیمن اسپون مقابلوں جیسے جامع گیمز نے تقریب میں ایک مزہ اور تفریح کا اضافہ کیا، جس سے صفائی ستھرائی  کی خواتین کارکنان کھیلوں  سے لطف اندوز ہوسکیں ۔ سرگرمیوں کی اس جامع تقریب نے ان کی  زندگی میں تفریح اور لفط  کے لمحات کی اہمیت کو تسلیم کرتے ہوئے صفائی کے لیے ان کی لگن کا جشن منایا۔

 

دو روزہ پروگرام پسینے اور مسکراہٹوں کا امتزاج تھا کیونکہ گدگ-بیٹاگیری ضلع کے کونے کونے سے صفائی کے کارکن ایک ساتھ جمع ہوئے تاکہ وسیع پیمانے پر سرگرمیوں میں اپنی صلاحیتوں کا مظاہرہ کریں۔ مقابلہ سخت تھا، اس کے باوجود اتحاد اور اجتماعی لگن کے جذبے کو تقویت دیتے ہوئے دوستی کا راج تھا۔ صفائی کے کارکنوں کو اپنے بلے گھوماتے  ہوئے اور باؤنڈری کا مقصد صرف جیت کے لیے نہیں بلکہ کرکٹ اور کبڈی کھیلتے ہوئے اپنے ناقابل تسخیر جذبے کا مظاہرہ کرتے ہوئے دیکھا گیا۔ اس کے علاوہ، 100 میٹر کی دوڑ محض ایک ریس نہیں تھی بلکہ مشکلات کا سامنا کرتے ہوئے آگے بڑھنے کے ان کے عزم کی علامت تھی۔ اس ٹورنامنٹ میں 500 سے زائد صفائی کارکنوں نے حصہ لیا اور خوب لطف اٹھایا۔

کھیلوں کے صرف ایک دن سے زیادہ، یہ اقدام صفائی کے کارکنوں کی طرف سے دکھائی جانے والی لگن کا دل سے اعتراف تھا۔ ہمارے اردگرد کو صاف ستھرا اور صحت سے بھرپور رکھنے میں ان کی انتھک کوششوں کی طرف  اکثر کسی کا دھیان نہیں جاتا ۔ سوچھتا پکھواڑا نے اس بیانیے کو تبدیل کرنے کی کوشش کی، ایک ایسا پلیٹ فارم مہیا کیا جہاں ان کی محنت کا جشن منایا گیا، اور ان کے تعاون کو تسلیم کیا گیا۔ یہ تقریب ہر ایک کو یاد دلانے کے لیے ایک ریلی تھی کہ صفائی کے کارکنان ہماری کمیونٹیوں کی صفائی اور صحت کو برقرار رکھنے میں اہم کردار ادا کرتے ہیں۔  انہوں نے اس بات پر زور دیا گیا کہ وہ صرف خدمت فراہم کرنے والے نہیں ہیں بلکہ ہمارے معاشرے کے ضروری ستون ہیں۔

انڈین سوچھتا لیگ اور پوراکرمیکا ڈے کے ایک حصے کے طور پر منعقد کیے گئے کھیلوں کے مقابلے شاندار کامیاب رہے۔ انہوں نے صفائی ستھرائی کے کارکنوں کی لگن اور لچک کے لئے ایک طاقتور ثبوت کے طور پر کام کیا، ہم سب کو یاد دلاتے ہوئے کہ ان کی شراکتیں انمول ہیں۔ یہ تقریب ہماری کمیونٹیز کی فلاح و بہبود کے لیے ان کی غیر متزلزل وابستگی اور اس وعدے کا جشن تھی کہ ان کی کوششوں کو کبھی نظرانداز نہیں کیا جائے گا اور نہ ان کی قدر کی جائے گی۔

************

 

ش ح۔ا م۔

 (U:9794)



(Release ID: 1959471) Visitor Counter : 111


Read this release in: English , Kannada