وزارت دفاع
azadi ka amrit mahotsav g20-india-2023

ہندوستانی کوسٹ گارڈ نے فلپائن کے کوسٹ گارڈ کے ساتھ سمندری تعاون کو بڑھانے کے مفاہمت نامے پر دستخط کئے اور پہلی باردو طرفہ ملاقات کی

Posted On: 22 AUG 2023 7:06PM by PIB Delhi

ہندوستان اور فلپائن کے درمیان دوطرفہ تعاون کو تقویت دینے کی طرف ایک اہم قدم اٹھاتے ہوئے ہندوستانی کوسٹ گارڈ نے فلپائن کوسٹ گارڈ (پی سی جی) کے ساتھ بہتر سمندری تعاون پر ایک مفاہمت نامے پر دستخط کیے ہیں۔ مفاہمت نامے پر ڈی جی راکیش پال، ڈائریکٹر جنرل انڈین کوسٹ گارڈ اور سی جی ایڈمرل آرٹیمیو ایم ابو، کمانڈنٹ، پی سی جی نے 22 اگست 2023 کو کوسٹ گارڈ ہیڈ کوارٹر، نئی دہلی میں دستخط کیے تھے۔ فریقین نے پہلی مرتبہ بحری امور پر دو طرفہ بات چیت کی۔

آج دستخط کیے گئے مفاہمت نامے میں میری ٹائم لا انفورسمنٹ (ایم ایل ای)، میری ٹائم سرچ اینڈ ریسکیو (ایم ایس اے آر) اور میرین پولوشن ریسپانس (ایم پی آر) کے ڈومین میں دونوں کوسٹ گارڈز کے درمیان پیشہ ورانہ روابط کو بڑھانے کی کوشش کی گئی ہے۔ اس مفاہمت نامے پر عمل درآمد سے خطے میں محفوظ، محفوظ اور صاف سمندر کو یقینی بنانے کے لیے دونوں ممالک کے درمیان دوطرفہ بحری تعاون میں اضافہ ہوگا۔

دونوں میری ٹائم ایجنسیوں کے درمیان پہلی دوطرفہ ملاقات بہترین مشقوں، مشترکہ مشقوں کے انعقاد اور تربیتی تعاون کو بڑھانے کے ذریعے پیشہ ورانہ تعلقات کو مضبوط بنانے کے عزم کی نشاندہی کرتی ہے۔

پی سی جی کا پانچ رکنی وفد 20 سے 24 اگست 2023 تک ہندوستان کے سرکاری دورے پر ہے۔ اس سے قبل وفد نے 21 اگست کو گوا کا دورہ کیا، جہاں انہوں نے ’آتم نر بھر بھارت‘ کے تحت انڈین کوسٹ گارڈ کے جہازوں اور طیاروں کی آپریشنل صلاحیتوں کا مشاہدہ کیا۔ دورے کے دوران، وفد کو انڈین کوسٹ گارڈ ایڈوانس لائٹ ہیلی کاپٹر میک-III پر کسٹمر ڈیمونسٹریشن فلائٹ بھی فراہم کی گئی۔ مندوبین نے گوا شپ یارڈ لمیٹڈ کے ذریعہ بنائے گئے ہندوستانی کوسٹ گارڈ کے جہاز سوجیت کا بھی معائنہ کیا۔

******

U.No:8693

ش ح۔رف۔س ا



(Release ID: 1951213) Visitor Counter : 76


Read this release in: English , Hindi , Tamil