امور داخلہ کی وزارت
azadi ka amrit mahotsav g20-india-2023

زندہ دل گاؤں کا پروگرام

Posted On: 26 JUL 2023 4:59PM by PIB Delhi

امور داخلہ کے وزیر مملکت جناب نسیت پرمانک نے آج راجیہ سبھا میں ایک سوال کے تحریری جواب میں اطلاع فراہم کی کہ حکومت نے اروناچل پردیش، ہماچل پردیش، سکم، اتراکھنڈ کی ریاستوں اور مرکز کے زیر انتظام علاقہ لداخ میں شمالی سرحد کے قریب 19 اضلاع کے 46 بلاکس میں منتخب گاؤں کی جامع ترقی کے لیے 15 فروری، 2023 کو مرکزی طور پر اسپانسر شدہ اسکیم کے طور پر زندہ دل گاؤں پروگرام (وی وی پی) کو منظوری دی ہے۔

اس پروگرام میں سیاحت اور ثقافتی ورثے کو فروغ دینے، ہنر مندی کی ترقی اور صنعت کاری اور کوآپریٹو سوسائٹیوں کی ترقی بشمول زراعت/باغبانی، دواؤں کے پودوں/جڑی بوٹیوں کی کاشت وغیرہ کے ذریعے ذریعہ معاش پیدا کرنے کے مواقع پیدا کرنے کے لیے منتخب گاؤں میں اقدامات والے علاقوں کا تصور کیا گیا ہے۔ اقدامات میں غیر رابطہ والے گاؤں کو روڈ کنیکٹیویٹی فراہم کرنا، ہاؤسنگ اور گاؤں کے بنیادی ڈھانچے، توانائی بشمول قابل تجدید توانائی، ٹیلی ویژن اور ٹیلی کام کنیکٹیویٹی بھی شامل ہے۔ پروگرام کا مقصد لوگوں کو منتخب گاؤں میں رہنے کے لیے کافی ترغیبات فراہم کرنا ہے۔

16 ریاستوں اور 2 مرکز کے زیر انتظام علاقہ میں بین الاقوامی سرحد (آئی بی) پر پہلی رہائش گاہ سے0-10 کلومیٹر کے فاصلے (فضائی فاصلہ) پر واقع مردم شماری کے تمام دیہات/قصبوں، نیم شہری اور شہری علاقوں میں سرحدی علاقے کی ترقی پروگرام (بی اے ڈی پی) کے تحت زمینی سرحدوں کو ختم کرنے، سڑکوں اور پلوں، صحت، تعلیم، زراعت، کھیل، پینے کے پانی اور صفائی ستھرائی، آنگن واڑی، کمیونٹی سنٹر، چھوٹے پیمانے کی صنعتوں وغیرہ سے متعلق ضروری بنیادی ڈھانچے میں نشاندہی کی گئی خامیوں کے لیے کام/ پروجیکٹوں کو منظوری دی گئی ہے۔

ہماچل پردیش کے کنور اور لاہول اور سپیتی اضلاع میں شمالی سرحد کے قریب بلاکس کے منتخب گاؤں کو وی وی پی کے تحت شامل کیا گیا ہے۔ چمولی، اترکاشی اور رودرپریاگ اضلاع میں شمالی سرحد کے قریب بلاکس کے منتخب گاؤں کو بھی وی وی پی کے تحت شامل کیا گیا ہے۔

۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔

 

ش ح۔ م ع۔ع ن

 (U: 7578)



(Release ID: 1942958) Visitor Counter : 106


Read this release in: English , Telugu