وزارت ماہی پروری، مویشی پروری و ڈیری

تمام اہل مویشی پروری کرنے، ڈیری چلانے اور ماہی گیری کرنے والے کسانوں کو کسان کریڈٹ کارڈ کی سہولت فراہم کرنے کے لیے ملک گیر اے ایچ ڈی ایف کے سی سی مہم برائے 2024-2023 کا آغاز


ایف اے ایچ ڈی کے وزیر جناب پرشوتم روپالا نے آزادی کا امرت مہوستو کے ایک حصے کے طور پر ملک گیر اے ایچ ڈی ایف کے سی سی مہم کا آغاز کیا

Posted On: 03 MAY 2023 5:45PM by PIB Delhi

آزادی کے امرت مہوتسو کے ایک حصے کے طور پر ماہی پروری، حیوانات اور ڈیری کے مرکزی کابینی وزیر جناب پرشوتم روپالا 03 مئی 2023 کو صبح 9:30 بجے غیر روایتی طریقے سے 2023-24 کے لیے ملک گیر اے ایچ ڈی ایف   -کے سی سی مہم کا باضابطہ آغاز کیا اور سی ایس سی اور ریاستی محکمہ حیوانات کے ذریعے منسلک اے ایچ ڈی ایف سی کے استفادہ کنندگان کے ساتھ بات چیت کی۔ اس اقدام سے جانور پالنے اور ماہی گیری کی سرگرمیوں میں مصروف تمام چھوٹے بے زمین کسانوں کو کے سی سی کی سہولت فراہم کرنے میں مزید مدد ملے گی۔

کسان کریڈٹ کارڈ کے فائدے کو ملک کے تمام اہل مویشی پالنے والے، ڈیری چلانے والے اور ماہی گیری کرنے والے کسانوں تک وسعت دینے کے لیے محکمہ مویشی پروری اور ڈیری محکمہ ماہی پروری (ڈی او ایف) اور محکمہ مالیاتی خدمات (ڈی ایف ایس) کے ساتھ مل کر یکم مئی 2023 سے 31 مارچ 2024 تک "ملک گیر اے ایچ ڈی ایف کے سی سی مہم" کا انعقاد کر رہا ہے۔ اس مہم کو منظم کرنے کے لیے تفصیلی رہنما خطوط سے آگاہ کرنے والا سرکلر ریاستوں کو 13.03.2023 کو جاری کیا گیا ہے۔ مالیاتی خدمات کے ذریعہ بینکوں کے علاوہ ریاستی حکومت کو بھی ضروری ہدایات جاری کی گئی ہیں۔

ماہی پروری، حیوانات اور ڈیری کی وزارت مالیاتی خدمات کے محکمے کے ساتھ مل کر جون 2020 سے حیوانات اور ماہی پروری کے تمام مجاز کسانوں کو کسان کریڈٹ کارڈ کی سہولت فراہم کرنے کے لیے مختلف مہم چلا رہی ہے۔ نتیجتاً 27 لاکھ سے زیادہ تازہ کے سی سی کی منظوری جانوروں اور ماہی گیری کے کسانوں کو دی گئی اور اس طرح انہیں ان کی ورکنگ کیپیٹل کی ضرورت کو پورا کرنے کے لیے تنظیمی کریڈٹ کی سہولت فراہم کی گئی۔ آخری ملک گیر اے ایچ ڈی ایف کے سی سی مہم 15.11.2021 سے 15.03.2023 کے دوران منعقد کی گئی تھی۔ اس مہم کے دوران ہر ہفتے کے سیسی کوآرڈینیشن کمیٹی کے ذریعہ ضلعی سطح کے کے سی سی کیمپوں کا انعقاد کیا جاتا رہا جس میں  لیڈ ڈسٹرکٹ منیجر (ایل ڈی ایم) کے ذریعہ تعاون کیا جاتا ہے تاکہ کسانوں سے ریاستی محکمہ حیوانات اور ماہی پروری کے عہدیداروں کی طرف سے حاصل کردہ درخواستوں کی موقع پر ہی جانچ پڑتال کی جاسکے۔

 

تقریباً ایک لاکھ کسانوں نے کامن سروس سینٹروں سے غیر روایتی طور پر بیداری کے اس پروگرام میں حصہ لیا۔

***

ش ح۔ ع س۔ ک ا

 



(Release ID: 1921777) Visitor Counter : 143


Read this release in: Hindi , Tamil , English , Marathi