کوئلے کی وزارت

کوئلے کی وزارت کے ڈیجیٹل نظام کے ساتھ یونیفائیڈ لاجسٹک انٹرفیس پلیٹ فارم کا انٹیگریشن شروع ہو گیا ہے


یونیفائیڈ لاجسٹکس انٹرفیس پلیٹ فارم کول لاجسٹکس میں فیصلہ سازی میں قدر میں اضافہ کرے گا - کول سکریٹری

Posted On: 28 APR 2023 7:52PM by PIB Delhi

کوئلہ کی وزارت کے سکریٹری جناب امرت لال مینا نے آج نئی دہلی میں وزارت کوئلہ کے ڈیجیٹل سسٹم کے ساتھ یونیفائیڈ لاجسٹک انٹرفیس پلیٹ فارم (یو ایل آئی پی) کے انضمام کے سلسلے میں ایک میٹنگ کی صدارت کی۔ میٹنگ میں وزارت کے سینئر افسران، کول انڈیا لمیٹڈ کے چیئرمین، ایس سی سی ایل، این ایل سی آئی ایل اور ایم سی ایل کے سینئر افسران نے بھی شرکت کی۔ یونیفائیڈ لاجسٹک انٹرفیس پلیٹ فارم پورٹل پر این آئی سی ڈی سی ٹیم کی طرف سے ایک تفصیلی پریزنٹیشن دی گئی۔

یونیفائیڈ لاجسٹکس انٹرفیس پلیٹ فارم مختلف سرکاری اداروں کے لیے لاجسٹکس ایکو سسٹم کے لیے ایک ڈیجیٹل گیٹ وے کے طور پر ابھرا ہے تاکہ ٹریک/ٹریس، تصدیق، دستاویز کی ڈیجیٹلائزیشن، پروسیس آٹومیشن کے ساتھ ساتھ ٹریکنگ سروسز کے لیے سسٹم کے دستیاب ڈیٹا تک رسائی حاصل کی جا سکے۔ اس وقت سات وزارتوں میں 33 سسٹمز 106 اے پی آئیز کے ذریعے مربوط ہیں، جس میں اسٹیک ہولڈرز کی رسائی کے لیے 1600 سے زیادہ ڈیٹا فیلڈز شامل ہیں۔

کوئلہ سکریٹری نے میٹنگ کے دوران کہا، "یولپ کوئلے کے آپریشنز میں مرئیت اور شفافیت کو بڑھا کر کوئلے کی نقل و حرکت کو اہمیت دیں گے اور باخبر فیصلہ سازی میں مدد کریں گے۔ ہم ڈیجیٹل اقدامات کی نشاندہی کریں گے جو یونیفائیڈ لاجسٹک انٹرفیس پلیٹ فارم کے تحت اٹھائے جاسکتے ہیں اور اس کے نفاذ کے لیے ایک روڈ میپ بنائیں گے۔

یونیفائیڈ لاجسٹک انٹرفیس پلیٹ فارم میں ایک وقف پورٹل ہے جو ڈیٹا کی درخواست کے عمل کو آسان، تیز اور شفاف بناتا ہے۔ پورٹل تک رسائی "https://goulip.in/" کے ذریعے کی جا سکتی ہے۔ ستمبر 2022 میں وزیر اعظم جناب نریندر مودی کے ذریعہ اپنے آغاز کے سات مہینوں کے اندر، یونیفائیڈ لاجسٹکس انٹرفیس پلیٹ فارم پورٹل - Goulip.in نے یونیفائیڈ لاجسٹک انٹرفیس پلیٹ فارم کے ذریعے ڈیٹا تک رسائی کی خواہش کے ساتھ صنعت کے 490 سے زیادہ نمائندوں کی رجسٹریشن حاصل کی ہے جن میں سے 76 نجی صنعتوں نے پہلے ہی یونیفائیڈ لاجسٹک انٹرفیس پلیٹ فارم کے فائدے کے لیے این ڈی اے پر دستخط کیے ہیں۔ ان نجی کمپنیوں کی جانب سے 30 سے ​​زائد ایپلی کیشنز پہلے ہی تیار کی جا چکی ہیں اور یونیفائیڈ لاجسٹک انٹرفیس پلیٹ فارم کے ذریعے ڈیٹا استعمال کر رہی ہیں۔

کوئلہ سکریٹری نے کوئلہ کمپنیوں کو ہدایت کی کہ وہ ان مسائل کی نشاندہی کریں جن کا وہ اس وقت سامنا کر رہے ہیں اور یونیفائیڈ لاجسٹک انٹرفیس پلیٹ فارم کے انضمام کے ذریعے حل تلاش کرنے کی کوشش کریں۔ انہوں نے یونیفائیڈ لاجسٹکس انٹرفیس پلیٹ فارم ٹیم پر زور دیا کہ وہ بہتر تفہیم کے لیے کوئلے کی کانوں کا دورہ کریں۔

۔۔۔۔

ش ح۔ا س۔  ت ح ۔                                              

U4641



(Release ID: 1920741) Visitor Counter : 87


Read this release in: English , Hindi