وزارت دفاع

ڈی آر ڈی او نے اوڈیشہ کے ساحل سے بہت ہی مختصر فاصلے کے فضائی دفاعی سسٹم میزائل کے لگاتار دو کامیاب پرواز کے ٹیسٹ کیے

Posted On: 14 MAR 2023 7:30PM by PIB Delhi

ڈیفنس ریسرچ اینڈ ڈیولپمنٹ آرگنائزیشن (ڈی آر ڈی او) نے 14 مارچ 2023 کو اوڈیشہ کے ساحل سے انٹیگریٹڈ ٹیسٹ رینج، چاندی پور میں بہت مختصر رینج کے فضائی دفاعی سسٹم (VSHORADS) میزائل کے لگاتار دو کامیاب پرواز ٹیسٹ کیے۔ پرواز کے ٹیسٹ زمین پر مبنی مین پورٹیبل لانچر سے تیز رفتار بغیر پائلٹ کے فضائی اہداف کے خلاف کیے گئے، طیارے کے پاس آنے اور پیچھے ہٹنے کی نقل کرتے ہوئے۔ مشن کے تمام مقاصد کو پورا کرتے ہوئے اہداف کو کامیابی سے روکا گیا۔

 

 

VSHORADS ایک مین پورٹ ایبل ایئر ڈیفنس سسٹم (MANPAD) ہے جس کا مقصد مختصر فاصلے پر کم اونچائی والے فضائی خطرات کو بے اثر کرنا ہے۔ اسے دیگر ڈی آر ڈی او لیبارٹریوں اور ہندوستانی صنعتی شراکت داروں کے ساتھ مل کر ریسرچ سنٹر امارت، حیدرآباد نے مقامی طور پر ڈیزائن اور تیار کیا ہے۔ میزائل میں بہت سی نئی ٹیکنالوجیز ہیں جن میں ڈوئل بینڈ آئی آئی آر سیکر، چھوٹے ری ایکشن کنٹرول سسٹم اور مربوط طیر برقیات شامل ہیں۔ حرکت ایک ڈوئل تھرسٹ ٹھوس موٹر کے ذریعہ فراہم کی جاتی ہے۔

ڈی آر ڈی او اور صنعت کے شراکت داروں کی تعریف کرتے ہوئے، وزیر دفاع جناب راج ناتھ سنگھ نے کہا کہ نئی ٹیکنالوجی سے لیس میزائل مسلح افواج کو مزید تکنیکی فروغ دے گا۔

سکریٹری، محکمہ دفاع آر اینڈ ڈی اور چیئرمین ڈی آر ڈی او ڈاکٹر سمیر وی کامت نے بھی لگاتار کامیاب فلائٹ ٹیسٹ سے وابستہ ٹیموں کو مبارکباد دی۔

*************

ش ح۔ ف ش ع- م ف

U: 2704



(Release ID: 1907006) Visitor Counter : 151


Read this release in: English , Hindi , Tamil