ٹیکسٹائلز کی وزارت

’’سامرتھ‘‘ (ٹیکسٹائل کے شعبے میں صلاحیت  سازی  کے لئے اسکیم) ٹیکسٹائل کی وزارت کی یہ  اسکیم مارچ 2024 تک کام کرے گی


اسکیم کے تحت  ڈیڑھ  لاکھ افراد نے مہارت (70 فیصد  ملازمت) فراہم کی گئی

پچاسی فیصد  سے زیادہ مستفدین  خواتین ہیں ، فائدہ اٹھانے والوں کی اکثریت  کا تعلق معاشرے کے پسماندہ حصوں سے ہے

اس اسکیم کا مقصد ٹیکسٹائل صنعت  کے اشتراک کے ذریعہ روزگار کا رابطہ  بڑھانا ہے

Posted On: 03 MAR 2023 4:10PM by PIB Delhi

سامرتھ ٹیکسٹائل کی وزارت کا مطالبے والا اور نوکری پر مرکوز ہنر سے متعلق ایک سرپرست وسرگرم  پروگرام ہے۔یہ اسکیم  مارچ 2024 تک نافذ العمل رہے گی۔ یہ اسکیم  ہنر کے فروغ اور صنعتوں کی وزارت  کے ذریعہ اختیار کردہ وسیع ہنر مند پالیسی فریم ورک کے تحت تشکیل دی گئی ہے۔

سامرتھ  کا مقصد منظم ٹیکسٹائل اور متعلقہ شعبوں میں ملازمت پیدا کرنے میں صنعت کی کوششوں کی حوصلہ افزائی اور اس کی تکمیل کرنا ہے ، جس میں کتائی اور بنائی کو چھوڑ کر ٹیکسٹائل کی پوری ویلیو چین کا احاطہ کیا گیا ہے۔ تربیتی پروگرام اور کورس کے نصاب کو گھریلو اور بین الاقوامی معیشتوں کی تکنیکی اور مارکیٹ  مانگ  کو مدنظر رکھتے ہوئے متوازن حیثیت دی گئی ہے۔ داخلے کی سطح کی مہارت کے علاوہ ، ملبوسات اور گارمنٹنگ طبقات میں موجودہ کارکنوں کی پیداوری  صلاحیت کو بہتر بنانے کی طرف اسکیم کے تحت اپسکلنگ ہنر کو اور بڑھانے / دوبارہ ہنر سےمتعلق  پروگرام کے لئے ایک خصوصی شِق  بھی چلائی گئی ہے۔ سامرتھ  روایتی ٹیکسٹائل کے شعبے جیسے ہینڈلوم ، دستکاری ، سِلک اور جوٹ  جیسی  اعلی درجے کی/ ہنرمندی کو بڑھانے اور دوبارہ ہنر کی  ضرورت کو پورا کرتا ہے۔

اس اسکیم کو ٹیکسٹائل  صنعت / صنعتوں کی انجمن  ، ریاستی سرکارکی ایجنسیوں اور وزارت ٹیکسٹائل کی وزارت کی  سیکٹرل تنظیموں جیسے ڈی سی/ ہینڈلوم ، ڈی سی/ ہینڈکرافٹس اور سنٹرل ریشم بورڈ پر مشتمل شراکت داروں (آئی پی ایس) کے ذریعے نافذ کیا گیا ہے۔

سامرت کو جدید خصوصیات کے ساتھ جیسے  آدھار قابل بائیو میٹرک حاضری کے نظام (اے ای بی اے ایس) ، تربیت کاروں  کی تربیت (ٹی او ٹی) ، سی سی ٹی وی ریکارڈنگ آف ٹریننگ پروگرام ، ہیلپ لائن نمبر ، موبائل ایپ ، ویب پر مبنی انتظام انفارمیشن سسٹم (ایم آئی ایس) کے ساتھ  منسلک  کال سینٹر ، تربیت کے عمل کی آن لائن نگرانی وغیرہ تشکیل دیا گیا ہے ۔ریاست ، ضلع ، تربیتی مرکز کے حساب سے معلومات کے اعدادوشمار   عوامی ڈومین میں ڈیشن بورڈ میں دستیاب ہیں ۔

اسکیم کے نفاذ میں اختیار کردہ اہم عمل/طریقہ کار یہ ہیں: عمل درآمد کے شراکت داروں کے ذریعہ تجویز کردہ تربیتی مراکز کو اسکیم کے تحت ہر کورس کے لئے اختیار کردہ پروٹوکول کے مطابق مطلوبہ بنیادی ڈھانچے کی وافر مقدار کو یقینی بنانے  اور اس کے لئے وقف  سرکاری ایجنسیوں کے ذریعہ جسمانی طور پر تصدیق کی جانی چاہئے۔

مزید یہ کہ  قومی مہارت کی قابلیت کے فریم ورک (این ایس کیو ایف) کے ساتھ منسلک مجموعی طور پر 184 کورسز کو مختلف ٹیکسٹائل طبقات  کے ذریعہ اختیار کیا گیا ہے، جس میں  ہینڈلوم/ دستکاری جیسے روایتی شعبے میں تکنیکی ٹیکسٹائل جیسے جدید شعبے  شامل ہیں۔

اس کے علاوہ ، عمل درآمد اور نگرانی میں آسانی کے لئے ڈیجیٹل حل کو ختم کرنا بھی شامل ہے۔

روزگار کا تعلق  منظم  ٹیکسٹائل سیکٹر کے تحت کورسز میں لازمی ہے جس میں داخلے کی سطح میں 70 فیصد  اور اپسکلنگ پروگراموں کے لئے 90 فیصد  لازمی جگہ کا تعین کیا جاتا ہے۔ نیز ، جغرافیائی ٹیگنگ /ٹائم اسٹیمپڈ تصاویر کے ساتھ تربیتی مراکز کی جسمانی تصدیق کے لئے ایک موبائل ایپ۔

اس کے علاوہ ، تیسری پارٹی کی تشخیص کے ٹرینی اور کیو آر کوڈ قابل ای سرٹیفکیٹ کو اس مقصد کے لئے عملی شکل دی گئی ہے۔ مزید برآں ، تمام ٹرینرز کو مناسب عمل کے ذریعے ٹرینرز (ٹی او ٹی ) (آن لائن اور آف لائن موڈ) پروگرام کی تربیت کے ذریعے تسلیم کیا جاتا ہے۔

وزارت  کے سیکٹورل آرگنائزیشن کے ذریعہ روایتی شعبے کے کورسز میں اجرت  کا معاوضہ۔

وزارت نے سامرت کے تحت تربیتی پروگراموں کے آغاز کے لئے 116 ٹیکسٹائل انڈسٹریز / انڈسٹری ایسوسی ایشن ، 12 وسطی / ریاستی سرکاری ایجنسیوں اور وزارت کی 3 سیکٹرل تنظیموں کے ساتھ شراکت کی ہے۔ اس اسکیم کو ملک کے 28 ریاستوں اور 6 یونین علاقوں میں  شروع  کیا گیا ہے اوراس کے تحت  ایس سی ، ایس ٹی اور دیگر پسماندہ زمرے سمیت معاشرے کے تمام حصوں کااحاطہ  کیا گیا ہے۔ اب تک مختص 3.47 لاکھ فائدہ اٹھانے والوں کے ہنر مند ہدف میں سے ، 1.5 لاکھ فائدہ اٹھانے والوں کو تربیت فراہم کی گئی ہے۔ اسکیم کے تحت اب تک تربیت یافتہ 85 فیصد سے زیادہ مستفید افراد خواتین ہیں۔ منظم سیکٹر کورسز میں تربیت یافتہ 70 فیصد سے زیادہ مستفید افراد کو جگہ کا تعین فراہم  کیا گیا ہے۔

اسکیم کو نافذ کرنے والے شراکت داروں کے پینل  کو وسیع کرنے کے لئے ، وزارت نے ٹیکسٹائل انڈسٹری اور ٹیکسٹائل کے شعبے سے متعلق انڈسٹری ایسوسی ایشنوں سے  نفاذ کے لئے تجاویز کی  طلب کی  ہیں۔ درخواست جمع کروانے کے لئے پورٹل 14.03.2023 تک کھلا ہے۔

اس مقصد کے لئے آر ایف پی کی تفصیلات نیچے دیئے گئے لنکس کے ذریعے حاصل کی جاسکتی ہیں:

وزارت ٹیکسٹائل ویب سائٹ:- https://www.texmin.nic.in/coming-tender

 

سامرتھ  ویب سائٹ: https://samarth-textiles.gov.in

*****

 

 

U.No:2508

ش ح۔ش م۔س ا



(Release ID: 1905555) Visitor Counter : 97


Read this release in: English , Marathi , Tamil