وزارت دفاع

دفاع میں ’آتم نربھر بھارت‘ کو بڑا فروغ: ہندوستانی فوج  کے انجینئروں کی ٹکڑی کے لیے وزارت دفاع نے  ایل اور ٹی کے ساتھ 41 مقامی ماڈیولر پلوں کی خریداری کے معاہدے پر دستخط کیے، جن کی مالیت 2585 کروڑ روپے سے زیادہ ہے

Posted On: 08 FEB 2023 6:18PM by PIB Delhi

وزیر اعظم جناب نریندر مودی کے ’آتم نر بھر بھارت‘ کے وژن کے تحت دفاعی سازوسامان کو مقامی بنانے کی ایک بڑی کوشش کے تحت، وزارت دفاع نے ہندوستانی فوج کے انجینئرز کور کے لیے ماڈیولر پلوں کے 41 سیٹوں کی مقامی تیاری کی تجویز کو منظوری دے دی ہے۔ گیم بدلنے والے ان پلوں کو ڈیفنس ریسرچ اینڈ ڈیولپمنٹ آرگنائزیشن (ڈی آر ڈی او) نے ڈیزائن اور تیار کیا ہے اور لارسن اینڈ ٹوبرو (ایل او ٹی) کی طرف سے ڈی آر ڈی او کی نامزد پروڈکشن ایجنسی کے طور پر تیار کیا جائے گا۔ ماڈیولر پلوں کی خریداری کا معاہدہ ایل اور ٹی کے ساتھ 08 فروری 2023 کو 2585 کروڑ روپے سے زیادہ کی تخمینہ لاگت پر دستخط کیا گیا تھا۔

ماڈیولر پلوں کا ہر سیٹ 8x8 ہیوی موبلٹی وہیکلز پر مبنی سات کیریئر گاڑیوں اور 10x10 ہیوی موبلٹی وہیکلز پر مبنی دو لانچر گاڑیوں پر مشتمل ہوگا۔ ہر سیٹ میکانکی طور پر ایک سنگل اسپین کو مکمل طور پر سجایا ہوا 46 میٹر کے اسالٹ پل کو لانچ کرنے کے قابل ہوگا۔ پل کو مختلف قسم کی رکاوٹوں پر کام کیا جا سکتا ہے جیسے نہروں اور گڑھوں پر فوری لانچنگ اور بازیافت کی صلاحیتوں کے ساتھ۔ یہ سامان انتہائی موبائل، ورسٹائل، ناہموار اور پہیوں والی اور ٹریک شدہ مشینی گاڑیوں کے ساتھ رفتار رکھنے کے قابل ہے۔

ماڈیولر پل دستی طور پر لانچ کیے گئے میڈیم گرڈر پلوں (ایم جی بی) کی جگہ لیں گے جو فی الحال ہندوستانی فوج میں استعمال ہو رہے ہیں۔ مقامی طور پر ڈیزائن اور تیار کردہ ماڈیولر پلوں کے ایم جی بی پر بہت سے فوائد ہوں گے جیسے کہ توسیع کی مدت، تعمیر کے لیے کم وقت اور بازیافت کی صلاحیت کے ساتھ مکینیکل لانچنگ۔ ان پلوں کی خریداری سے مغربی محاذ پر ہندوستانی فوج کی پل بنانے کی صلاحیت کو بڑا فروغ ملے گا۔ یہ پروجیکٹ عالمی معیار کے فوجی ساز و سامان کی ڈیزائننگ اور ترقی میں ہندوستان کی پیشرفت کو ظاہر کرے گا اور دوست ممالک کو دفاعی برآمدات بڑھانے کی راہ ہموار کرے گا۔

*****

ش ح – ق ت – ت ع

U: 1392



(Release ID: 1897489) Visitor Counter : 132


Read this release in: English , Hindi , Odia