مواصلات اور اطلاعاتی ٹیکنالوجی کی وزارت

ویدیشہ  بھارت کا پہلا ایسا ضلع بن گیا ہے جہاں اسٹارٹ اپس کی جانب  سے پیش کردہ اختراعی 5جی استعمال کے معاملوں کی زمینی تعیناتی کی گئی ہے


ٹیلی کمیونی کیشن کے محکمہ 5جی کے استعمال کے معاملوں کے پروموشنل پائلٹس کے اسٹارٹ اپس اور ایس ایم ای  کے تحت تعاون  کو سہولت فراہم کرتا ہے تاکہ سماجی و اقتصادی  عمودی حصوں میں ڈیجیٹل تبدیلی کو تیز کیا جا سکے

Posted On: 13 JAN 2023 12:56PM by PIB Delhi

ودیشہ، مدھیہ پردیش کا ایک پرجوش ضلع ہے، جو  اسٹارٹ اپس کے ذریعہ پیش کردہ اختراعی 5 جی  استعمال کے معاملوں  کی زمینی تعیناتی کے لیے ہندوستان کا پہلا ضلع بن گیا ۔ ایڈیشنل سکریٹری  (ٹیلی کام) اور ایڈمنسٹریٹر یو ایس او ایف  کی رہنمائی میں یہ  ودیشا کے  ضلعی انتظامیہ اور سنٹر فار ڈیولپمنٹ آف ٹیلی میٹکس (سی ڈی او ٹی )، ٹیلی کمیونی کیشن کےمحکمہ (ڈی او ٹی) کی مشترکہ پہل سے ممکن ہوا ہے۔

https://static.pib.gov.in/WriteReadData/userfiles/image/image001WEW0.jpg

ایڈیشنل سکریٹری (ٹیلی کام) اور ایڈمنسٹریٹر یو ایس او ایف جناب  وی ایل کانتھا راؤ، ودیشہ  ضلع انتظامیہ کے ساتھ

سماجی و اقتصادی عمودی حصوں میں ڈیجیٹل تبدیلی کو تیز کرنے کے لیے، ٹیلی کمیونیکیشن کا محکمہ (ڈی او ٹی )، ٹیلی کام اسٹارٹ اپس اور ایم ایس ایم ای  مشن (ٹی ایس یو ایم ) کے تحت اور 5جی  ورٹیکل انگیجمنٹ پارٹنرشپ پروگرام (وی ای پی پی ) ڈیجیٹل کمیونیکیشن ٹیک اور ایس ایم ای  کو شروع کرنے کے امکانات کے ساتھ ممکنہ صارف برادریوں یعنی ریاستی حکومتیں، اسمارٹ سٹیز، خواہش مند اضلاع، عمودی صنعتیں وغیرہ کو  تعاون میں سہولت فراہم کر رہا ہے۔ سنٹر فار ڈیولپمنٹ آف ٹیلی میٹکس (سی-ڈی او ٹی) ،ڈی او ٹی  ابھرتی ہوئی ڈیجیٹل کمیونیکیشن ٹیکنالوجیز میں پیش پیش ہے اور  4جی /5جی  کی تعیناتی کے لیے‘‘ 5جی  استعمال کیس پروموشنل پائلٹ’’ کو آگے بڑھا رہا ہے۔ ودیشہ (خواہش مند ضلع)، مدھیہ پردیش میں صحت، زراعت، ڈیری، تعلیم اور ہنر کی ترقی پر توجہ کے ساتھ، ودیشہ کمیونٹی کو بڑے پیمانے پر فائدہ پہنچانے والے اسٹارٹ اپس اور ایس ایم ایز کے اختراعی حل پیش کرتا ہے۔

https://static.pib.gov.in/WriteReadData/userfiles/image/image002LVBH.jpg

ودیشہ کے کلکٹر جناب  اوما شنکر بھارگو نے اسٹارٹ اپ کے ساتھ معاہدہ کیا۔

5جی استعمال کیس پروموشنل پائلٹ: 12 جنوری 2023 کو ایڈیشنل سکریٹری (ٹی) کے ودیشہ ضلع کے دورے کے دوران، سی ڈی اوٹی کے تعاون سے اسٹارٹ اپس کے ذریعہ درج ذیل 5جی /ایل او ٹی  استعمال کے کیسز کا مظاہرہ کیا گیا:

  • سپرسیوٹیکلز - 4جی /5جی  فعال اسمارٹ ہیلتھ کیوسک کے ساتھ وائٹلز کی پیمائش اور ٹیسٹ کرنے کے لیے تقریباً فوری طور پر
  • ایمبو پوڈ: 4جی /5جی  فعال آٹو ایمبولینس جس میں زندگی کی بنیادی حفاظت کی حمایت اور ریموٹ ڈاکٹر کی مدد سے وائٹلز کی پیمائش ہوتی ہے۔
  • ایل او جی وائی اے آئی : موتیابند کی بیماری کی فوری اور مؤثر اسکریننگ کے لیے اسمارٹ فون کا استعمال کرتے ہوئے موتیا کی آنکھ کی اسکریننگ ایپلی کیشن
  • ایزیوفائی : مؤثر تشخیص کے لیے پھیپھڑوں اور دماغ کے اسکینوں (سی ٹی/ایکس رے وغیرہ) کے لیے اے آر /وی آر 3 ڈی  ویژولائزیشن ایپلی کیشن۔
  • ٹیک ایکس آر : اے آر /وی آر- 3ڈی  عمیق تجربے کی کِٹ ،طلباء کے لیے جدید تدریسی طریقوں کے لیے بہتر سیکھنے اور تدریسی ٹول کے لیے۔
  • بی کے سی ایگریگیٹرز: فصل صلاح ایپ - کسانوں کو باخبر فیصلے کرنے اور منڈیوں/ تاجروں کے ساتھ جڑنے، فصلوں کے لیے ریاستی سبسڈی/ بیمہ کے لیے ذاتی نوعیت کی فصل کا مشورہ
  • دوارا- سربھی : ریاستی محکمہ اور انشورنس کمپنیوں کے ذریعہ استعمال کیے جانے والے مویشیوں کی منفرد بائیو میٹرک مزل شناخت، اور ڈیری کسانوں  کے ذریعہ استعمال کیے جانے والے مویشیوں کی صحت کی حالت کی پیش گوئی
  • سی –ڈی او ٹی (آر اینڈ ڈی آرم آف ڈی او ٹی): ون اسٹاپ پلیٹ فارم تمام ہیلتھ سوٹس کو مربوط کرتا ہے جو ٹیلی مشاورت اور ای لرننگ سلوشن سوٹ کو قابل بناتا ہے۔

5جی  کے استعمال کے کیس پروموشنل پائلٹ کے تحت، مذکورہ بالا استعمال کے کیسز کمیونٹی اور ضلعی صحت کے مراکز ماڈل اسکول، زرعی اور ڈیری کسان ،ہنر مندی کے فروغ کے اداروں  میں 1 سال کی مدت کے لیے تعینات کیے جائیں گے اور ضرورت کے مطابق اس میں توسیع کی جا سکتی ہے۔ یہ ڈیجیٹل حل بھی بھارت نیٹ براڈ بینڈ کے ذریعہ تقویت یافتہ ہوں گے تاکہ ودیشہ کی صارف برادریوں کو بلاتعطل خدمات فراہم کی جاسکیں۔

I. وزارت مواصلات اور سی ڈی او ٹی (اسٹارٹ اپ مصروفیت):

     جناب  وی ایل کانٹھا راؤ، ایڈیشنل سکریٹری (ٹیلی کام) اور ایڈمنسٹریٹر یو ایس او ایف

     جناب  رویندر امبردار، ہیڈ (مارکیٹنگ اور کارپوریٹ امور)، سی ڈی او ٹی

     جناب  اے الیکس وکاس، مشن کوآرڈینیٹر (ٹی ایس یو ایم ) اور معاون۔ ڈائریکٹر جنرل، ہیڈ کوارٹر ڈی او ٹی

II ودیشہ ضلعی انتظامیہ (5جی استعمال کے معاملات کی موافقت):

     جناب  اوماشنکر بھارگو، کلکٹر، ودیشا، ایم پی

     جناب  یوگیش توکارام بھرسات، سی ای او ضلع پنچایت، ودیشہ ، ایم پی

     جناب    نکیت شرما، سی ایم آفس

     محکمہ زراعت، تعلیم، صحت، صفائی وغیرہ کے افسران۔

III بی ایس این ایل اور بی بی این ایل (سستی اور بلاتعطل براڈ بینڈ کنیکٹیویٹی):

     جناب  ستیانند راجہنس سی جی ایم ٹی بی ایس این ایل ایم پی،

     جناب  سی ایل ایس یادو اسٹیٹ ہیڈ اور سی جی ایم بی بی این ایل ایم پی،

     جناب  این کے لودھا جی ایم بی اے بھارت نیٹ،

     جناب  منوج کمار سینئر جی ایم ٹرانسمیشن،

     جناب  پنکج گپتا بی اے ہیڈ ساگر،

     جناب  انل اہیروار جی ایم بھارت نیٹ اندور،

     جناب  میانک ترپاٹھی جی ایم بھارت نیٹ بھوپال

     جناب  ستیانند راجہانس، سی جی ایم ٹی

IV استعمال کے کیس اسٹارٹ اپ کے نمائندے (جدید ڈیجیٹل حل)

دلچسپی رکھنے والے اسٹارٹ اپ اور ایس ایم ایز جن میں ڈیجیٹل استعمال کے جدید کیسز ہیں وہ سی ڈی او ٹی  کے ذریعے 5جی  استعمال کیس پروموشنل پائلٹس کا حصہ بننے کے لیے support@tcoe.in اور alex.vikas17[at]gov[dot]in پر رابطہ کر سکتے ہیں۔

***********

ش ح ۔  ا  م ۔

U. No.440



(Release ID: 1890950) Visitor Counter : 151


Read this release in: English , Hindi , Tamil , Telugu