الیکٹرانکس اور اطلاعات تکنالوجی کی وزارت

صدر جمہوریہ محترمہ دروپدی مرمو نے ڈیجیٹل انڈیا ایوارڈز 2022 عطا کئے


7 زمروں کے تحت تمام سطحوں پر سرکاری اداروں کی طرف سے 22 اختراعی ڈیجیٹل اقدامات کو ڈیجیٹل انڈیا ایوارڈز 2022 عطا کئے

ہندوستان نے زمینی سطح پر لوگوں کو خدمات فراہم کرنے کے لیے ٹیکنالوجی کا استعمال کرکے دنیا کے لیے ایک مثال قائم کی ہے – جناب اشونی ویشنو

Posted On: 07 JAN 2023 5:12PM by PIB Delhi

ہندوستان کی صدر محترمہ دروپدی مرمو نے آج یہاں ڈیجیٹل انڈیا ایوارڈز 2022 کے ساتویں ایڈیشن کے تحت ایوارڈز عطا کئے۔ مواصلات، الیکٹرانکس اور اطلاعاتی ٹکنالوجی اور ریلوے کے وزیر جناب اشونی ویشنو، الیکٹرانکس اور اطلاعاتی ٹیکنالوجی کی وزارت کے سکریٹری (MeitY) جناب الکیش کمار شرما، ڈائرکٹر جنرل نیشنل انفارمیٹکس سینٹر (NIC)، جناب راجیش گیرا اور دیگر معززین اس موقع پر موجود تھے۔

صدر محترمہ دروپدی مرمو ڈیجیٹل انڈیا ایوارڈز کے ساتویں ایڈیشن کی پیشکش پر

 ایوارڈ تقریب سے خطاب کرتے ہوئے، مواصلات، الیکٹرانکس اور اطلاعاتی ٹیکنالوجی اور ریلوے کے وزیر، جناب اشونی ویشنو نے یاد کیا کہ کس طرح وزیر اعظم نے آٹھ سال پہلے ڈیجیٹل انڈیا پروگرام شروع کیا تھا۔ تب سے، ہندوستان نے نچلی سطح پر لوگوں کو خدمات فراہم کرنے کے لیے ٹیکنالوجی کا استعمال کرکے دنیا کے لیے ایک مثال قائم کی ہے۔ ڈیجیٹل انڈیا ہندوستان کے عام لوگوں کی زندگی کو کس طرح بدل رہا ہے پوری دنیا کے لیے ایک کیس اسٹڈی بن گیا ہے۔

DSC_7306.JPG

شری اشونی ویشنو ڈیجیٹل انڈیا ایوارڈز کی تقریب سے خطاب کر رہے ہیں

وزیر موصوف نے ہندوستان کو تبدیل کرنے کے مقصد کی طرف حکومت کے جامع 10 جہتی وژن کی مزید وضاحت کی۔ انہوں نے اپنی تقریر کا اختتام فاتحین اور شرکاء کو مبارکباد دیتے ہوئے کیا اور تقریب میں شرکت پر صدر جمہوریہ کا شکریہ بھی ادا کیا۔

الیکٹرانکس اور انفارمیشن ٹکنالوجی کی وزارت کے سکریٹری ، جناب الکیش کمار شرما نے اپنے استقبالیہ خطاب میں کہا کہ ڈیجیٹائزیشن ہدف والے گروپوں کو بغیر کسی رکاوٹ کے فوائد پہنچانے کے لیے بہترین ٹولز فراہم کرتا ہے اور ہندوستان کو ڈیجیٹل طور پر بااختیار معاشرے میں تبدیل کرنے کے ہمارے عزم کو تقویت دیتا ہے۔ . ہمارا مشترکہ مقصد ہر فرد کو سماجی، اقتصادی، ثقافتی اور ترقیاتی سرگرمیوں میں مکمل طور پر حصہ لینے کے قابل بنانا ہے۔

DSC_7226.JPG

جناب  الکیش کمار شرما ڈیجیٹل انڈیا ایوارڈ تقریب سے خطاب کر رہے ہیں

 

DSC_7515.JPGDSC_7388.JPG

DSC_7651.JPGDSC_7606.JPG

جناب  الکیش کمار شرما نے یہ بھی بتایا کہ "جیسا کہ ہندوستان نے اس سال جی 20 کی صدارت سنبھالی ہے، دنیا کو ٹیکنالوجی کے بارے میں انسانی مرکوز نقطہ نظر میں اپنے گہرے یقین کے ساتھ حوصلہ افزائی کرنے اور ڈیجیٹل، عوامی سامان،  جیسے شعبوں میں زیادہ سے زیادہ علم کے اشتراک کی سہولت فراہم کرنے کا موقع ہے۔ مالیاتی شمولیت اور ٹیکنالوجی نے ترقی کو اہل بنایا۔"

مواصلات، الیکٹرانکس اور انفارمیشن ٹکنالوجی اور ریلوے کے وزیر جناب اشونی ویشنو نے ڈیجیٹل انڈیا ایوارڈز 2022 کا کمپینڈیم جاری کیا اور اس کی پہلی کاپی صدر جمہوریہ محترمہ دروپدی مرمو کو پیش کی۔

کمپینڈیم یہاں دستیاب ہے:

https://digitalindiaawards.india.gov.in/assets/compendium2022/index.html

جناب اشونی ویشنو صدر جمہوریہ محترمہ دروپدی مرمو کو ڈیجیٹل انڈیا ایوارڈ 2022 کا کمپنڈیم پیش کرتے ہوئے

 

ڈیجیٹل انڈیا ایوارڈز (https://digitalindiaawards.gov.in) تمام سطحوں پر حکومتی اداروں کی طرف سے اختراعی ڈیجیٹل اقدامات کی حوصلہ افزائی کرنے اور اعزاز دیتا ہے۔ ان ایوارڈز کا مقصد ڈیجیٹل انڈیا ویژن کو پورا کرنے کے لیے نہ صرف سرکاری اداروں بلکہ سٹارٹ اپس اور زمینی سطح کے ڈیجیٹل اقدامات کی حوصلہ افزائی کرنے اور ترغیب دینا ہے۔ ڈیجیٹل انڈیا ایوارڈز کا ساتواں ایڈیشن درج ذیل سات زمروں کے تحت پیش کیا گیا:

1-شہریوں کو ڈیجیٹلی بااختیار بنانا: عالمی سطح پر قابل رسائی، کسی بھی وقت کہیں بھی ڈیجیٹل وسائل تک رسائی کو تسلیم کرنا اور شراکتی حکمرانی اور ڈیجیٹل خواندگی میں تعاون کو فروغ دینا جس سے زندگی گزارنے میں آسانی پیدا ہوتی ہے۔

ایوارڈ

فاتحین

پلاٹینئم

ای-این اے ایم

طلائی

ٹرانسپورٹ مشن موڈ پروجیکٹ (ای-ٹرانسپورٹ)

چاندی

ججمنٹ سرچ پورٹل

 

 

 

 

 

 

 

 

 

-2زمینی سطح پر ڈیجیٹل اقدامات: ایسے اقدامات کو تسلیم کرنا جو ڈیجیٹل ٹکنالوجی کا استعمال کرتے ہیں جیسےبلاک چین، اے آئی، ڈرونس، ایل او ٹی، ایم ایل، جی آئی ایس ،  وغیرہ جیسے ڈومینز جیسے زراعت، صحت، تعلیم، روزگار، مزدوری، ہنر مندی وغیرہ میں پنچایتوں کی سطح پر، لوکل باڈیز، ذیلی اضلاع۔

ایوارڈ

فاتحین

پلاٹینئم

ای-ویچھنا آپ (ایم پی)

طلائی

ڈی جی ایس کمپیوٹر  بیسک ٹریننگ (جھارکھنڈ)

چاندی

کیشری پورٹل (کیرالہ)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3- کاروبار کرنے میں آسانی کے لیے ڈیجیٹل اقدامات: کاروباری سرگرمیوں کو ترتیب دینے، چلانے اور چلانے میں وقت، لاگت اور کوششوں کو کم کرکے اہم اثرات مرتب کرنے والے ڈیجیٹل اقدامات کو عزت دینا۔

ایوارڈ

فاتحین

پلاٹینئم

مائن مترا (یوپی)

طلائی

ای-ابکاری (اوڈیشہ)

چاندی

انویسٹ پنجاب

 

 

 

 

 

 

 

 

4- سماجی اقتصادی ترقی کے لیے ڈیٹا کا اشتراک اور استعمال : وزارتوں/محکموں/تنظیموں، ریاستوں، سمارٹ سٹیز اور یو ایل بی کے ذریعے حکومتی ڈیٹا کے اشتراک کو ایک مرکزی ذخیرہ میں تسلیم کرنا، تاکہ تجزیہ، فیصلہ سازی، اختراعات، اور عوامی اقتصادی ترقی کے لیے ملک میں ایک متحرک ڈیٹا ایکو سسٹم بنایا جا سکے۔

ایوارڈ

فاتحین

پلیٹنئم

اسمارٹ سٹیز مشن

طلائی

سینٹر ل بورڈ آف سیکنڈری ایجوکیشن (سی بی ایس ای)

چاندی

سینٹر فار ای گورننس (کرناٹک)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

-5- عوامی ڈیجیٹل پلیٹ فارمز - مرکزی وزارتیں، محکمے اور ریاستیں : وسیع پیمانے پر کوریج اور معاشرے میں اعلیٰ اثرات کے حامل عوامی ڈیجیٹل پلیٹ فارم کے ڈیزائن اور نفاذ میں عمدگی کا اعزاز

ایوارڈ

فاتحین-اسٹیٹس

پلٹینئم

ڈواری سرکار(مغربی بنگال)

طلائی

ای-سروس منی پور

 

ایوارڈ

فاتحین-.

پلٹینئم

آئی سی ای جی اے ٹی اے پورٹل

طلائی

ای-شرما

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6- اسٹارٹ اپس کے ساتھ تعاون میں ڈیجیٹل اقدامات : ڈیجیٹل گورننس کو بڑھانے اور/یا تبدیلی، ڈیجیٹل خدمات کے تجربے کو بہتر بنانے اور شہریوں کو ڈیجیٹلی بااختیار بنانے کے لیے سٹارٹ اپ کے تعاون سے حکومتی اداروں کی طرف سے شاندار کارکردگی کا اعزاز

ایوارڈ

فاتحین

پلٹینئم

ڈیجیٹیل  ورک فورس منجمنٹ سسٹم

طلائی

اسمارٹ نیوٹرنٹ منجمنٹ آٖ ف دی سوائل

چاندی

ڈیجیٹل  ڈپازٹ ریفنڈ سسٹم

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7- بہترین ویب اور موبائل اقدام جی آئی جی ڈبلیو اور ایکسیسبیلٹی گائیڈلائنز کی تعمیل کرتے ہوئے : ویب اور موبائل کے اقدامات کو تسلیم کرتے ہوئے بھرپور مواد اور کسی بھی ڈیوائس پر رکاوٹ سے پاک رسائی کو یقینی بنانا

ایوارڈ

فاتحین

پلٹینئم

بلاسپور ڈسٹرکٹ ویب سائٹ (چھتیس گڑھ

طلائی

وہٹ سایٹ آف کوٹائم ڈسٹرک

چاندی

ویب سائٹ آف سینٹرل پیٹروکیمیکلز انجینئرنگ اینڈ ٹکنالوجی

 

 

 

 

 

 

 

 

 

********

ش ح۔   ش ت۔ج

Uno-214

 



(Release ID: 1889491) Visitor Counter : 219


Read this release in: English , Hindi , Tamil