وزارت اطلاعات ونشریات
azadi ka amrit mahotsav

کھائیں ،سوئیں ،آئی ایف ایف آئی،دہرائیں۔۔۔۔۔

Posted On: 20 NOV 2022 9:51PM by PIB Delhi

کھلجا سم سم،جادو کی دنیا-یقینی طورپر ہمارا مطلب فلموں کی دنیا ہے،جو ہمارے لئے پورے کھلے دل سے ایک بار کھلی ہے۔ دنیا کی سب سے بڑی جمہوریت کا سب سے بڑا فلمی میلہ انٹرنیشنل فلم فیسٹیول آف انڈیا- آئی ایف ایف آئی  کے 53 ویں ایڈیشن نے نہ صرف نمائشی تھیٹروں کے دروازے کھول دیے ہیں، بلکہ ہمارے ذہنوں، دلوں اور روحوں کے دروازے بھی کھول دیے ہیں۔

اور فیسٹیول کی تاریخ میں پہلی بار فلموں کے جشن کا آغاز بالکل ٹھیک اس کے ساتھ ہوا – افتتاحی فلم کی نمائش، جو افتتاحی تقریب سے پہلے تھی، جو بھی ہمیشہ کی طرح شاندار اور رنگین رہی۔ شاندار افتتاحی تقریب کا تھیم آزادی کا امرت مہوتسو کی تقریبات کی روح کو مدنظر رکھتے ہوئے "گزشتہ 100 سالوں میں ہندوستانی سنیما کا ارتقاء" تھا۔

 

جی ہاں ، یہاں وہ صرف وہ نہیں ہے  جو ہم سمجھتے ہیں  - اور صرف  یہی نہیں بلکہ  افتتاحی تقریب کی جھلکیاں، اور فیسٹیول بھی ہے۔۔۔

 

مشہور ہسپانوی فلم ڈائریکٹر کارلوس سورا کو ستیہ جیت رے لائف ٹائم اچیومنٹ ایوارڈ سے نوازا گیا

https://static.pib.gov.in/WriteReadData/userfiles/image/HIM2L205.jpg

 

بین الاقوامی سنیما میں ان کی بے پناہ شراکت کے لئے ایک مناسب تعریف کے طور پر، ہسپانوی فلم ڈائریکٹر کارلوس سورا کو ستیہ جیت رے لائف ٹائم اچیومنٹ ایوارڈ سے نوازا گیا ہے۔

ایک ویڈیو پیغام کے ذریعے اپنی قبولیت کا اظہار کرتے ہوئے، کارلوس سورا نے گوا میں ذاتی طور پر شامل ہونے کی ناکامی پر افسوس کا اظہار کیا، کیونکہ وہ برونکائٹس کے مرض سے صحت یاب ہو رہے ہیں۔ انہوں نے اس اعزاز سے نوازنے پر تہوار کے منتظمین کے تئیں اپنے تہہ دل سے شکریہ اور محبت کا اظہار کیا ہے۔

کارلوس سورا برلن انٹرنیشنل فلم فیسٹیول (ڈیپریسڈیپریسا کے لیے) میں لا کازا اور پیپرمنٹ فریپے کے لیے دو سلور بیئرز کے ساتھ بہترین ہدایت کار کے لیے گولڈن بیئر کے وصول کنندہ بھی ہیں ۔ کارمین کے لیے بافٹا؛ اور کئی دیگر کے علاوہ کانز میں تین ایوارڈز بھی جیت چکے ہیں۔

ان کی بیٹی اینا سورا نے افتتاحی تقریب میں نامور فلمساز کی جانب سے ایوارڈ قبول کیا۔

افی  53 ماسٹر فلم ساز کو آٹھ فلموں پر مشتمل سابقہ فلم کے ساتھ اعزاز سے نواز رہا ہے۔ کیا آپ جشن کو یاد نہیں کرنا چاہیں گے ؟ #افی انسپائرس  ہیش ٹیگ کا استعمال کرتے ہوئے، سورا  کی فلموں کے لیے اپنی محبت ہمارے ساتھ شیئر کریں، آپ کیا کہتے ہیں؟

اداکار اور پروڈیوسر چرنجیوی کو 2022 کے لیے انڈین فلم پرسنالٹی آف دی ایئر ایوارڈ سے نوازا گیا

چرنجیوی جی ہاں، 2022 کا افی  انڈین فلم پرسنالٹی آف دی ایئر ایوارڈ میگا اسٹار اور اداکار-پروڈیوسر چرنجیوی کونیڈیلا کو دیا جاتا ہے۔ یہ اعلان مرکزی وزیر برائے اطلاعات و نشریات انوراگ سنگھ ٹھاکر نے آج افی  کے شاندار افتتاح کے موقع پر کیا ہے۔

 

https://static.pib.gov.in/WriteReadData/userfiles/image/ChiranjeeviJOO9.jpg

 

چار دہائیوں سے زیادہ پر محیط ایک شاندار فلمی کیریئر میں، چرنجیوی نے تیلگو میں 150 سے زیادہ فیچر فلموں کے ساتھ ساتھ ہندی، تامل اور کنڑ میں کچھ فلموں میں کام کیا۔ ان کا شمار تیلگو سنیما کے سب سے کامیاب اور بااثر اداکاروں میں ہوتا ہے۔

تجربہ کار اداکار کو مبارکباد دیتے ہوئے، مرکزی آئی اینڈ بی وزیر انوراگ سنگھ ٹھاکر نے کہا ہے کہ چرنجیوی کا تقریباً چار دہائیوں پر محیط ایک شاندار کیریئر رہا ہے، جس میں ایک اداکار، رقاص اور پروڈیوسر کے طور پر 150 سے زیادہ فلمیں ہیں۔ وزیر موصوف نے کہا " دلوں کو چھو لینے والی ناقابل یقین پرفارمنس کے ساتھ وہ تیلگو سنیما میں بے حد مقبول ہیں’’۔

بین الاقوامی اور ہندوستانی پینورما جیوری کے ممبران، سنیماٹک ایکسی لینس کے ججوں کو مبارکباد

 

https://static.pib.gov.in/WriteReadData/userfiles/image/E1J225.jpg

"کیٹس نے کہا،‘‘خوبصورتی ہمیشہ خوشی کی باعث ہوتی ہے، اگر ایسا ہے تو، سنیما کی ابدی خوبصورتیوں میں سے انتخاب کرنا کتنا مشکل ہوگا؟ افی ،جیوری کے اراکین سے پوچھیں! جی ہاں، بین الاقوامی جیوری برائے افی  53، جس کی قیادت جیوری کے چیئرپرسن، اسرائیلی فلم ڈائریکٹر اور مصنف نداو لیپڈ کر رہے ہیں۔ ہسپانوی دستاویزی فلم ساز جیویئر اینگولو بارٹیورین ؛ امریکی فلم پروڈیوسر جنکوگوٹوہ  ؛ فرانسیسی ایڈیٹر پاسکل چوانس؛ اور بھارتی مصنف اور ہدایت کار سدیپتو سین کو افتتاحی تقریب میں مبارکباد پیش کی  گئی۔

افی  اور فنکار - قومی یکجہتی اور اتحاد کو فروغ دیتے ہیں: گوا گورنر

افتتاحی تقریب سے خطاب کرتے ہوئے گوا کے گورنر پی ایس سریدھرن پلائی ہمیں 1952 میں افی  کے پہلے ایڈیشن کی یاد دلاتے  ہیں۔ 1952 میں، افی  کے پہلے ایڈیشن میں ہندوستان کے پہلے صدر ڈاکٹر رادھا کرشنن نے کہا کہ فلم فیسٹیول ہمارے لیے فنکاروں اور فلم سازوں کے ساتھ بات چیت کرنے کا ایک سنہری موقع ہے۔ ایک فلسفی نے ایک بار کہا تھا کہ ہندوستان اپنے علم اور عقیدت کے لیے جانا جاتا ہے اور اس تصور کے ذریعے اسے فروغ دینا چاہیے۔

 

https://static.pib.gov.in/WriteReadData/userfiles/image/WhatsAppImage2022-11-20at10.00.20PM8KGG.jpeg

 

گورنر نے کہا کہ ہمارے ملک میں فنکاروں کو ہمیشہ اعلیٰ پذیرائی ملی ہے۔ "دہلی میں ایک کرناٹک موسیقی سنگم میں، ہمارے پہلے وزیر اعظم کو مناسب طریقے سے مدعو نہیں کیا گیا تھا، پھر بھی وہ سامعین میں پہلے شخص تھے۔ سامعین کو شرمندگی ہوئی اور جب پریس نے ہندوستان کے پہلے پی ایم سے اس بارے میں پوچھا تو انہوں نے کہا کہ میں کون ہوں لیکن نغموں  کی اس ملکہ کے سامنے محض ایک وزیر اعظم ہوں۔ یہ ملک کی روایت ہے۔’’

گورنر نے کہا کہ وہ فیسٹیول کی افتتاحی تقریب میں شرکت کرکے بے حد خوش ہیں اور یاد کرتے ہیں کہ وزیر اعظم اور وزیر اطلاعات و نشریات دونوں نے فلم فیسٹیول کے مقاصد بیان کیے ہیں۔

گوا کے وزیر اعلیٰ نے 2025 تک افی  کے لیے گوا کے نئے مقام کا وعدہ کیا

گوا کے وزیر اعلیٰ پرمود ساونت نے ساحلی ریاست میں تمام فلمی شائقین کا دلی خیرمقدم کیا ہے۔ "گوا پوری دنیا کے فلم سازوں اور شائقین کا خوبصورت استقبال کر رہا ہے۔ ان لوگوں کے لیے جو پہلی بار یہاں آئے ہیں، میں اس بات کا اعادہ کرتا ہوں کہ گوا میں، آپ قدیم سمندری ساحل، پرامن اندرون ملک، الہی زیارت گاہوں، مسحور کن بیک واٹر، منہ میں  پانی بھرنے والے پکوان  اور سب سے اہم بات یہ ہے کہ بہت گرمجوش اور مہمان نواز لوگوں کا تجربہ کر سکتے ہیں۔ آئیے اپنے آنجہانی سی ایم منوہر پاریکر کو یاد کریں جنہوں نے اپنے وژن کو حقیقت کی شکل دی  اور گوا کو اس اسراف کا مستقل میزبان بننے کے قابل بنایا۔

https://static.pib.gov.in/WriteReadData/userfiles/image/WhatsAppImage2022-11-20at9.59.23PME5TR.jpeg

 

وزیر اعلیٰ نے کہا ہے کہ اس سال ریاستی حکومت نے گوا کی فلمی برادری کے لیے خصوصی ماسٹر کلاسز تیار کی  ہیں۔ "ہندی اور مراٹھی فلم سیکشن کی معروف فلمی شخصیات ماسٹر کلاس سے خطاب کریں گی۔ ہم سیاحوں اور گوا کے عوام کی توجہ مبذول کرانے میں کامیاب رہے ہیں، عوام کی توجہ مبذول کرنے کے لیے مختلف سرگرمیاں  جیسے فیسٹیول میل، تفریحی زون اور ہیریٹیج پریڈ کا اہتمام کیا گیا ہے۔ کارواں کو گوا کے ذریعے تعینات کیا جائے گا اور عوام کے لیے مشہور فلمیں دکھائی جائیں گی۔ اوپن ایئر اسکریننگ منعقد کی جائے گی۔ دیویانگ افراد کے لیے خصوصی فلم سیکشن تیار کیا گیا ہے، ہم نے فلم اور تفریحی صنعت اور عام لوگوں کے درمیان توازن قائم کرنے کی کوشش کی ہے۔

وزیراعلیٰ نے ہمیں بتایا کہ عالمی معیار کے ملٹی پلیکس اور کنونشن سنٹر کا قیام آخری مرحلے میں ہے اور امید ہے کہ ہم 2025 تک نئے مقام پر افی  منانے کے قابل ہو جائیں گے۔

آئی ایف ایف آئی کے وژن اور اقدار کی جڑیں واسودھیوا کٹمبکم میں ہیں: وزیر اطلاعات و نشریات

https://static.pib.gov.in/WriteReadData/userfiles/image/opening210SF.jpg

 

مرکزی وزیر اطلاعات و نشریات انوراگ سنگھ ٹھاکر نے کہا ہے کہ ان کا وژن ہندوستان کو فلموں کی شوٹنگ اور پوسٹ پروڈکشن کے لیے سب سے زیادہ مطلوب مقام بنانا ہے، جسے ہمارے لوگوں کی صلاحیتوں اور ہماری صنعت کے رہنماؤں  کی اختراع کی حمایت حاصل ہے۔

افی  کے لیے ان کے وژن کے بارے میں کیا خیال ہے؟ وزیر نے وضاحت کی کہ افی  کے لیے ان کا وژن صرف ایک تقریب تک محدود نہیں ہے،بلکہ  جب ہندوستان اپنی آزادی کے 100ویں سال کا جشن منائے گا تب افی کیسا ہونا چاہئے ؟جب ہم امرت مہوتسو سے امرت کال میں منتقل ہو جائیں گے۔ہم علاقائی تہواروں کے معیار کو بڑھا کر ہندوستان کو مواد کی تخلیق کا پاور ہاؤس بنانا چاہتے ہیں، خاص طور پر علاقائی سنیماکو ۔ ہمارے ہنر مند نوجوانوں میں  موجود بے پناہ ٹیک ٹیلنٹ کا فائدہ اٹھا کر ہندوستان دنیا کا پوسٹ پروڈکشن کا مرکز بن سکتا ہے۔’’

 

https://static.pib.gov.in/WriteReadData/userfiles/image/HIM1Q6JE.jpg

 

‘آنے والے کل کے 75 تخلیقی ذہن ’کے دوسرے ایڈیشن کے فاتحین کو نیک خواہشات پیش کرتے ہوئے مرکزی وزیر نے کہا کہ فلم سازی کے 10 زمروں میں تقریباً 1000 اندراجات میں سے 75 نوجوان فلم سازوں کے ایک گروپ کا انتخاب لائف ٹائم ایوارڈ یافتہ اور نیشنل فلم ایوارڈز، گریمی اور آسکر کے فاتحین پر مشتمل ایک نامور جیوری کے ذریعہ  سخت عمل کے بعد کیا گیا ہے ۔ "وہ 19 ریاستوں کی نمائندگی کرتے ہیں، جن کا تعلق جینتیا ہلز (میگھالیہ)، لکھیم پور (آسام)، خوردہ (اڈیشہ ) جیسے مقامات سے ان کا تعلق  ہے اور ان میں سے سب سے کم عمر 18 سالہ ہے!‘‘آنے والے کل کے 75 تخلیقی ذہن ’’ ایک نیا اقدام  نوجوانوں کو اپنی صلاحیتوں کو ظاہر کرنے اور فلم انڈسٹری کے ماہرین کی طرف سے رہنمائی کرنے کا ایک پلیٹ فارم ہے ۔

"پہلی بار شروع کئے جانے والے اقدامات  کا افی "

 

وزیر اطلاعات و نشریات نے کہا کہ پہلی بار، افی  ہندوستانی فلموں، غیر ملکی فلموں اور او ٹی ٹی  پلیٹ فارم سے اصل سیریز کے گالا پریمیئرز کی میزبانی کرے گا، جس میں نمایاں ستارے اپنی فلموں کو خصوصی طور پر سپورٹ کرنے کے لیے گوا آئیں گے۔ اس بار یہاں اسرائیل کا سب سے بڑا ستارہ  بھی موجود ہوگا۔

فرانس اس سال ’فوکس کا ملک‘ ہے، اس پیکج کے تحت فرانس کی آٹھ فلمیں نمائش کے لیے پیش کی گئی ہیں۔ آئی اینڈ بی وزیر نے کہا کہ 75 ویں کانز فلم فیسٹیول میں مارچے ڈی فلمز میں ہندوستان کے 'کنٹری آف آنر' کے بعد، وہ افی  53 میں فرانس کو 'فوکس کے ملک' کے طور پر خوش آمدید کہتے ہوئے بہت خوش ہیں۔

https://static.pib.gov.in/WriteReadData/userfiles/image/E2VRD5.jpg

 

"ہندوستانی اور بین الاقوامی سنیما سے لطف اندوز ہونے کا ہمارا بہترین موقع":اطلاعات و نشریات وزیر مملکت

 

https://static.pib.gov.in/WriteReadData/userfiles/image/opening3X2GT.jpg

 

اطلاعات و نشریات کے مرکزی وزیر مملکت ڈاکٹر ایل مروگن نے کہا ہے کہ دنیا بھر کے فلمی شائقین کو ہندوستان اور دنیا کے بہترین سنیما سے لطف اندوز ہونے کا بہترین موقع ملے گا۔ مرکزی وزیر نے مشہور ہسپانوی ڈائریکٹر کارلوس سورا کو اپنی نیک خواہشات کا اظہار کیا جنہیں آج ستیہ جیت رے لائف ٹائم ایوارڈ سے نوازا گیا ہے۔ انہوں نے ہندوستانی فن کے میدان کے باوقار شخصیات کو بھی خراج عقیدت پیش کیا، جن میں لتا منگیشکر، پنڈت برجو مہاراج، تبسم اور ان تمام فنکاروں کو بھی خراج تحسین پیش کیا جو ہندوستان نے گزشتہ سال کھوئے تھے۔

وزیر نے ہندوستانی سنیما کے ایک صدی سے زیادہ کے سفر کو یاد کیا۔ "1913 وہ سال تھا جب ہندوستان نے سنیما کی دنیا میں اپنا سفر شروع کیا تھا، ہماری فلموں نے ہماری بھرپور تاریخ اور زبان سے ایسے دھاگوں کا انتخاب کیا، جن کا اثر آج سرحدوں، زبان کی رکاوٹوں اور ثقافتوں سے ماورا ہے۔ دادا صاحب پھالکے، ایم جی آر، شیواجی گنیسن، راج کپور، ستیہ جیت رے، ایم ٹی راماراؤ اور بہت سے دوسرے لوگوں نے فلمی دنیا کو اپنے کندھوں پر اٹھایا ہے۔ یہ سفر راجہ ہریش چندر سے شروع ہوا اور مختلف ادوار سے گزرا جو سنگ میل بن گئے اور ہمارے سنیما کو عالمی سطح پر پہچان دی۔

" بہترین کو جذب کرنے کے لیےاپنی بہترین نمائش کے لیے ایک پلیٹ فارم"

 

اطلاعات و نشریات کی وزارت کے سکریٹری اپوروا چندرا نے وزیر اعظم نریندر مودی کا پیغام پڑھ کر سنایا جس میں افی  53 کی تمام تر کامیابی کے لیے نیک خواہشات کا اظہار کیا گیا۔

https://static.pib.gov.in/WriteReadData/userfiles/image/opening5Z0FU.jpg

سکریٹری نے یقین ظاہر کیا کہ IFFI گہری تفہیم اور نئے سیکھنے میں سہولت فراہم کرے گا۔ انہوں نے کہا کہ IFFI ہندوستانی فلمی صنعتوں کے لیے دنیا کے سامنے اپنی بہترین نمائش کرنے اور باقی دنیا سے سنیما میں بہترین طریقوں کو اپنانے کا پلیٹ فارم ہے۔

 

فیسٹیول کے ڈائریکٹر رویندر بھاکر نے شکریہ ادا کیا۔

گوا کے چیف سکریٹری پونیت کمار گوئل؛ افتتاحی تقریب میں افی  اسٹیئرنگ کمیٹی کے اراکین بوبی بیدی، ہریشتا بھٹ، ایشوریہ رجنی کانت، نکھل مہاجن، پرسون جوشی، روی کوٹاکارا، شوجیت سرکار اور وانی ترپاٹھی اور تکنیکی کمیٹی کے چیئرمین اے کے بیر موجود تھے۔

افتتاحی تقریب کی میزبانی مشترکہ طور پر معروف اداکار اپرکشیت کھرانہ اور مرونال ٹھاکر نے کی۔ تقریب کے دوران مشہور فلمی شخصیات بشمول پنکج ترپاٹھی، منوج باجپائی، پربھو دیوا، سنیل شیٹی، اجے دیوگن پریش راول اور وی وجےندرا پرساد کو اعزاز سے نوازا گیا۔

https://static.pib.gov.in/WriteReadData/userfiles/image/E34BWU.jpg

https://static.pib.gov.in/WriteReadData/userfiles/image/E5YB4M.jpg

https://static.pib.gov.in/WriteReadData/userfiles/image/E4RDBH.jpg

https://static.pib.gov.in/WriteReadData/userfiles/image/E6WA35.jpg

 

افی  53 کا آغاز آسٹریا کے ڈائریکٹر ڈائیٹر برنر کے 'الما اینڈ آسکر' کے ورلڈ پریمیئر کے ساتھ ہوا۔

https://static.pib.gov.in/WriteReadData/userfiles/image/Redcarpet4TCRM.jpg

 

فیسٹیول کا آغاز آج افتتاحی تقریب سے پہلے، اینوکس ، پانجم  میں آسٹریا کے ڈائریکٹر ڈائیٹر برنر کی پرجوش محبت کی کہانی الما اور آسکر  کی اسکریننگ کے ساتھ ہوا۔

فکسیشن، ایک 2022 کی فلم جو جرمنی، کینیڈا اور امریکہ میں سیٹ کی گئی ہے، مرسڈیز برائس مورگن کی وسط فیسٹیول کی فلم ہے۔

پولش فلم کرگزتوف  زینوسی پرفیکٹ نمبر  اختتامی فلم ہے۔

اس سال فیسٹیول پیلیٹ میں 79 ممالک کی 183 بین الاقوامی فلموں سمیت 280 فلمیں شامل ہیں۔ ہندوستان کی 25 فیچر فلمیں اور 19 نان فیچر فلمیں ’انڈین پینورما‘ میں دکھائی جائیں گی جبکہ 183 فلمیں بین الاقوامی پروگرامنگ کا حصہ ہوں گی۔

یہ میلہ 52ویں دادا صاحب پھالکے ایوارڈ یافتہ آشا پاریکھ کے لیے ایک خصوصی سیکشن پیش کرتا ہے، جس میں تین فلموں کی نمائش ہے، یعنی تیسری منزل، دو بدن اور کٹی پتنگ۔

منی پوری سنیما کے 50 سال مکمل ہونے کے موقع پر، منی پورا سٹیٹ فلمز فلم ڈیولپمنٹ سوسائٹی کی طرف سے تیار کردہ پانچ فیچر اور پانچ نان فیچر فلموں کا ایک خصوصی پیکج، انڈین پینورما کے تحت دکھایا جا رہا ہے۔

انڈین پینورما

 

'انڈین پینورما' کا آغاز پرتھوی کوننور کی کنڑ فلم ہدیلینٹو کے ساتھ ہوگا جب کہ دیویا کاؤس جی کی طرف سے دی شو مسٹ گو آن غیر فیچر فلم سیکشن کا آغاز کریں گے۔ پان نلین کے چیلو شو - دی لاسٹ فلم شو، بہترین غیر ملکی زبان کے زمرے میں آسکر میں ہندوستان کی باضابطہ داخلہ، اور مدھر بھنڈارکر کے انڈیا لاک ڈاؤن کی خصوصی اسکریننگ ہوگی۔

فلم بازار

 

’فلم بازار‘ مختلف حصوں میں بہترین فلموں اور فلم سازوں کی نمائش کرے گا۔ پہلی بار، پویلینز افی میں مارچے ڈی  کینز جیسی بڑی بین الاقوامی مارکٹ کے مطابق دکھائی دیں گے۔ اس سال کل 42 پویلین ہوں گے۔ وہ مختلف ریاستی حکومتوں، شرکت کرنے والے ممالک، صنعت کے کھلاڑیوں اور وزارت کے میڈیا یونٹس کے فلمی دفاتر میں رہائش پذیر ہوں گے۔ یہ پہلا موقع بھی ہو گا جب بہت سے بحال شدہ کلاسکس 'دی ویونگ روم' میں دستیاب ہوں گے جہاں کوئی ان فلموں کے حقوق خرید سکے گا اور انہیں دنیا بھر کے فلمی میلوں میں استعمال کر سکے گا۔

باکس آفس پر کتابیں

کتابوں میں چھپی اچھی کہانیوں اور کتابوں کو ڈھال کر بنائی جانے والی اچھی فلموں کے درمیان فرق کو ختم کرنے کے لیے ایک نیا بک ایڈاپٹیشن پروگرام، بکس ٹو باکس آفس متعارف کرایا گیا ہے۔ کچھ بہترین پبلشرز کی بھی ان کتابوں کے حقوق فروخت کرنے کے لیے موجود ہونے کی توقع ہے جنہیں اسکرین کے مواد میں تبدیل کیا جا سکتا ہے۔

سب کے تالو کو فٹ کرنے کے لئے فلمیں

افی 53 کئی گالا ہندی فلموں کے پریمیئرز کا مشاہدہ کرے گا ان کے اداکاروں کے ساتھ سنیما کی حمایت اور فروغ کے لیے موجود ہیں۔ ان میں پریش راول کی دی اسٹوری ٹیلر، اجے دیوگن اور تبو کی دریشیم 2، ورون دھون اور کریتی سینن کی بھیڑیا اور یامی گوتم کی لوسٹ شامل ہیں۔ آنے والی تیلگو فلم، ریمو، دیپتی نیول اور کالکی کوچلن کی گولڈ فش اور رندیپ ہوڈا اور الیانا ڈی کروز کی تیرا کیا ہوگا لولی کا پریمیئر بھی افی میں ہوگا، اس کے ساتھ ودھندھی، خاکی اور فودا سیزن 4 جیسے او ٹی ٹی  شوز کے ایک ایپی سوڈ کا بھی پریمیئر ہوگا۔

ماسٹرکلاسز' اور 'بات چیت سیشنز

نامور فلم سازوں اور اداکاروں کے ساتھ 23 'ماسٹر کلاسز' اور 'ان کنورسیشن' سیشنز کے ساتھ، یہ ایک دلچسپ ہفتہ ہونے کا وعدہ کرتا ہے۔ وی وجیندر پرساد کی اسکرین رائٹنگ میں ماسٹر کلاس ہوگی، اے سریکر پرساد کی ایڈیٹنگ پر اور انوپم کھیر اداکاری کی کلاس لیں گے۔ ایسز  پر ایک ماسٹر کلاس میں آسکر اکیڈمی کے ماہرین ہوں گے، جبکہ اینیمیشن پر مارک اوسبورن اور کرسچن جیزڈک ہوں گے۔ ’ان کنورسیشن‘ سیشنز آشا پاریکھ، پرسون جوشی، آنند ایل رائے، آر بالکی اور نوازالدین صدیقی سمیت دیگر کی طرف سے ہدایت کی جائے گی۔

****

ش ح ۔ا م۔

U:12755



(Release ID: 1877695) Visitor Counter : 34


Read this release in: Hindi , Tamil , English