جل شکتی وزارت

گنگا اتسو – ریور فیسٹیول 4 نومبر 2022 کو منایا جائے گا


صبح کے اجلاس کی تقریبات مرکزی وزیر برائے ثقافت، سیاحت اور ڈونئر جناب جی کشن ریڈی کی طرف سے منعقد کی جائیں گی

جل شکتی کے مرکزی وزیر جناب گجیندر سنگھ شیخاوت شام کے اجلاس کی تقریبات کی صدارت کریں گے

Posted On: 03 NOV 2022 5:15PM by PIB Delhi

﴿جھلکیاں﴾

جل شکتی کی وزارت کے تحت قومی مشن برائے صاف گنگا( این ایم سی جی)، آبی وسائل، دریا کی ترقی اور گنگا کی بحالی کا محکمہ، 4 نومبر 2022 کو گنگا اتسو- دی ریور فیسٹیول 2022  کا نئی ​​دہلی کے میجر دھیان چند اسٹیڈیم میں    انعقاد کر رہا ہے۔ دو اجلاسوں پر مشتمل اس تقریب میں مرکزی وزیر برائے ثقافت، سیاحت اور ڈونئر جناب جی کشن ریڈی صبح کے اجلاس مہمان خصوصی ہوں گے۔ اس موقع پر وزیر مملکت، جل شکتی اور قبائلی امور کے وزیر جناب بشویشور ٹوڈو بھی اس تقریب کو رونق بخشیں گے۔ جبکہ جل شکتی کے مرکزی وزیر جناب گجیندر سنگھ شیخاوت، آبی وسائل، دریائی ترقی اور گنگا کی بحالی کے محکمے کے سکریٹری جناب پنکج کمار، وزارت جل شکتی اور جناب گووند موہن، سکریٹری، ثقافت کی وزارت کی موجودگی میں شام کے اجلاس کی صدارت کریں گے۔

این ایم سی جی متعدد اسٹیک ہولڈرز کی فعال اور متاثر کن شرکت کے ذریعے گنگا اتسو- دی ریور فیسٹیول 2022 کو نئی بلندیوں تک لے جائے گا۔ گنگا اتسو 2022 کے اہم مقاصد میں سے ایک ہمارے دریاؤں کا جشن منانا اور ہندوستان میں دریاؤں کے طاسوں میں دریا کی بحالی کی اہمیت کے بارے میں بیداری پھیلانا ہے۔ ہندوستان کی آزادی کے 75 سال (آزادی کا امرت مہوتسو) کے لئے عظیم تقریب کو وقف کرتے ہوئے، اس کا مقصد ہندوستان کے دریاؤں کا جشن منانے کے لئے ریاستوں میں 75 سے زیادہ مقامات پر اسی طرح کی تقریبات کا انعقاد کرنا ہے۔ گنگا اتسو کی مختلف سرگرمیاں مرکزی، ریاستی اور ضلعی سطحوں پر جسمانی اور ورچوئل دونوں پلیٹ فارمز پر ہوں گی۔

* گنگا اتسو کی مختلف سرگرمیاں مرکزی، ریاستی اور ضلعی سطح پر ہوں گی۔

* کلین گنگا فنڈ میں اہم تعاون دینے والوں کو مرکزی جل شکتی وزیر کے ذریعے اعزاز سے نوازا جائے گا۔

* ارتھ گنگا فوکس ایریا ہو گا کیونکہ اس کا مقصد لوگوں کا دریا سے رابطہ قائم کرنا ہے۔

* گنگا اتسو میں پرجوش شرکت کو یقینی بنانے کے لیے ضلع گنگا کمیٹیاں متحرک ہو گئیں ہیں۔

* ایک منی فوڈ فیسٹیول گنگا اتسو 2022 کا حصہ ہوگا۔

* فلم کی اسکریننگ اور کہانی سنانے کا سیشن بھی منعقد کیا جائے گا۔

* گنگا اتسو 2022 کو دریائی تہواروں کے ماڈل کے طور پر تیار کیا جا رہا ہے۔

گنگا اتسو 2022 آرٹ، ثقافت، موسیقی، علم، شاعری، مکالمے اور کہانیوں کا ایک دلچسپ امتزاج ہوگا۔ نئی دہلی میں منعقد ہونے والے اس پروگرام میں ڈاکٹر جی پدمجا ریڈی، پدم شری، جناب سدھارتھا بنرجی، محترمہ میگھا نائر، جناب بمل جین، اتراکھنڈ اور راجستھانی وغیرہ فوک ڈانس پرفارمنس شامل ہیں۔ روحانیت کا احساس دلانے اور نوجوانوں کو دریا کی بحالی میں حصہ لینے کی ترغیب دینے کے لیے، آرٹ آف لیونگ کی ڈاکٹر چترا رائے ست سنگ کریں گی۔ نوجوان ہجوم کو گنگا اتسو 2022 میں شامل کرنے کے لیے، پپٹ شو، فلم اسکریننگ، پینٹنگ، مٹی کے برتنوں اور گھونسلے بنانے کی ورکشاپ، بک اسٹال جیسی کئی سرگرمیاں، ایک منی فوڈ فیسٹیول گنگا اتسو 2022 تقریب کا حصہ ہوگا۔ اتراکھنڈ، اتر پردیش، بہار، مدھیہ پردیش، راجستھان اور مغربی بنگال کے کھانے پینے کے اسٹال لگائے جائیں گے تاکہ لوگوں کو دعوت دی جاسکے۔ جی آئی زیڈ اور ٹری کریز فاؤنڈیشن کے زیر اہتمام بچوں کی سرگرمیوں کا ایک وقفہ ہو گا تاکہ نوجوان ہجوم کو دریا کی بحالی کے مقصد کے لیے تفریح ​​سے بھرپور سرگرمیوں سے متاثر کیا جاسکے۔ دوپہر کے کھانے کے وقفے کے بعد، فلم کی اسکریننگ کی جائے گی اور محترمہ ریتوپرنا گھوش کی کہانی سنانے کا ایک سیشن بھی گنگا اتسو 2022 میں منعقد ہونے والا ہے۔

شام کے اجلاس میں، کلین گنگا فنڈ میں اہم تعاون کرنے والوں کو مرکزی وزیر جل شکتی کے ذریعہ بھی اعزازات سے نوازا جائے گا۔ گنگا اور اس کی معاون ندیوں سمیت ندیوں پر متوازی سرگرمیاں ملک بھر کے 75 سے زیادہ اسٹیشنوں پر منعقد کی جائیں گی۔ گنگا اتسو 2022 میں پرجوش شرکت کو یقینی بنانے کے لیے ضلع  گنگا کمیٹیوں  کو متحرک کیا جا رہا ہے۔ مقامی لوگوں کے ساتھ تعلق قائم کرنے اور نمامی گنگا کو ایک عوامی تحریک کے طور پر فروغ دینے کے لیے اضلاع میں بیداری کی کئی سرگرمیاں منعقد کی جائیں گی۔

گنگا اتسو 2022- ریور فیسٹیول کو دریائی تہواروں کے ماڈل کے طور پر تیار کیا جا رہا ہے جس کا مقصد لوگوں کو دریاؤں سے جوڑنا اور ان کی اہمیت کو اجاگر کرنا ہے۔ یہ زندگی کے مختلف شعبوں سے تعلق رکھنے والی مشہور شخصیات، معززین اور اثرورسوخ کو ایک پلیٹ فارم پر اکٹھا کرکے اور دریاؤں کو صاف ستھرا اور صحت مند رکھنے کے لیے بیداری کے ذریعے منا کر کیا جا رہا ہے۔ تمام ذرائع — پرنٹ اور ڈیجیٹل — کے ذریعے زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کے لیے اس فیسٹیول کا فائدہ اٹھایا جا رہا ہے اور گنگا اتسو 2022 کو اس طرح سے منظم کرنے کی کوشش کی گئی ہے جس میں نچلی سطح کی تنظیموں، رضاکاروں کے آن گراؤنڈ کیڈرز اور ضلعی منتظمین کی بڑی تعداد میں شرکت دیکھی جائےاور اسے واقعی ایک عوامی شرکت ایونٹ بنایا جائے۔ یہ میلہ مختلف سطحوں پر جاری رہے گا اور مرکزی اور ضلعی سطح کے مختلف پلیٹ فارمز کے ذریعے، سرگرمیاں شراکت داروں، اسٹیک ہولڈرز، اور رضاکاروں کی ایک فوج کے ذریعے ہوں گی، جو دریاؤں، ماحولیات اور ماحولیات کو صاف کرنے کی مہم میں شامل ہو رہے ہیں۔

گنگا اتسو 2022 میں ارتھ گنگا کو بھی اپنے مرکزیت والے حصے کے طور پر رکھا جائے گا کیونکہ اس کا مقصد "معاشیات کے پل" کے ذریعے لوگوں کا دریا سے رابطہ قائم کرنا ہے اور یہ روزگار پیدا کرنے کے اقدامات کے مقابلے میں دریاؤں کی اہمیت کو بتانے کے لیے ایک بہترین پلیٹ فارم ہوگا۔ ارتھ گنگا ماڈل کے تحت، جس میں قدرتی کاشتکاری، گھاٹ پہ ہاٹ، جلج، گنگا سیوکوں کی تربیت، گنگا آرٹس وغیرہ شامل ہیں۔ ارتھ گنگا کے چھ اہم عمودی زیرو بجٹ قدرتی کاشتکاری، مانیٹائزیشن اور کیچڑ اور گندے پانی کا دوبارہ استعمال، ذریعہ معاش پیدا کرنا، عوامی شرکت، ثقافتی ورثہ اور سیاحت اور ادارہ جاتی عمارت شامل ہیں۔این ایم سی جی نے پہلے ہی کئی ورکشاپس کا انعقاد کیا ہے تاکہ کسانوں کو گنگا طاس کے کنارے قدرتی کاشتکاری کی طرف راغب کیا جا سکے۔ شرڈی، بلند شہر، سونی پت اور ہریدوار میں سینکڑوں کسانوں نے ورکشاپ/ٹریننگ میں حصہ لیا۔

وزیر اعظم جناب نریندر مودی کی 26 ستمبر 2021 کو کی گئی تقریر سے تحریک لیتے ہوئے، گنگا اتسو- دی ریور فیسٹیول 2022 کا مرکزی مقصد ہندوستان کے تمام دریاؤں (نادی اتسو) کو منانا ہے۔ این ایم سی جی 2017 سے ہر سال 4 نومبر کو گنگا اتسو منا رہا ہے، جس دن 2008 میں دریائے گنگا کو ہندوستان کا قومی دریا قرار دیا گیا تھا۔ این ایم سی جی وائلڈ لائف انسٹی ٹیوٹ آف انڈیا نیشنل بک ٹرسٹ، گنگا ٹاسک فورس، گنگا وچار منچ، این جی اوز، اسکول، کالج، ریزیڈنٹ کمشنرز، ریاستی محکمہ سیاحت، ریاستی ثقافتی یونٹس، ٹری کریز فاؤنڈیشن، اے پی اے سی، واٹر ڈائجسٹ، اور دیگر اسٹیک ہولڈرز کے اشتراک سے گنگا اتسو 2022 کا انعقاد کر رہا ہے۔

 

ش ح۔   ش ت۔ج

Uno-12192

 



(Release ID: 1873597) Visitor Counter : 111


Read this release in: English , Hindi , Tamil