وزارت دفاع
azadi ka amrit mahotsav

بارھواں ڈیف-ایکسپو 18 سے 22 اکتوبر، 2022 کے بیچ گاندھی نگر، گجرات میں منعقد ہوگا

Posted On: 08 AUG 2022 6:40PM by PIB Delhi

بری، بحری اور ہوم لینڈ کی حفاظت کے اصولوں پر مبنی ہندوستان کی اہم نمائش ڈیف- ایکسپو کا 12واں ورژن 18 سے 22 اکتوبر، 2022 کے درمیان گجرات کے گاندھی نگر میں منعقد ہوگا۔ پانچ دن کے پروگرام میں تین کاروباری دنوں کے بعد دو عوامی دن ہوں گے۔ ان تمام پانچ دنوں کے دوران، سابرمتی ریور فرنٹ تمام سطحوں پر فعال شرکت اور ٹھوس کوششوں کے ذریعے مسلح افواج، ڈی پی ایس یو اور صنعت کے سازوسامان اور مہارتوں کی نمائش کرے گا۔

ڈیف ایکسپو 2022 ایک لاکھ مربع میٹر سے زیادہ کے رقبے کے ساتھ ہیلی پیڈ نمائشی مرکز میں تین مقامات کی شکل میں منعقد کیا جائے گا۔ افتتاحی پروگرام اور سیمینار مہاتما مندر کنونشن اینڈ ایگزیبیشن سینٹر میں منعقد کیا جائے گا اور سابرمتی ریور فرنٹ پر لائیو ڈیمو کا اہتمام کیا جائے گا۔ کمپنیوں کے درمیان شراکت قائم کرنے کے لیے بندھن جیسے پروگراموں کے ساتھ نمائشوں کا بھی منصوبہ بنایا جا رہا ہے۔ اس کے علاوہ سیمینار اور ویبینار جس میں اسٹارٹ اپس/MSMEs کی نمائش ہوتی ہے جس میں مستقبل کے میدان جنگ کے لیے جدید ٹیکنالوجی کے حل شامل ہیں۔

ڈیف ایکسپو 2022 دفاعی شعبے میں خود انحصاری حاصل کرنے اور 2025 تک 5 ارب ڈالر تک کی برآمدات حاصل کرنے کے وزیر اعظم جناب نریندر مودی کے وژن کے مطابق ہے۔ ہندوستان نے اپنے آپ کو ایک ابھرتے ہوئے دفاعی مینوفیکچرنگ مرکز کے طور پر کامیابی سے قائم کیا ہے، ہندوستانی کمپنیوں نے حالیہ برسوں میں کئی بین الاقوامی آرڈر حاصل کیے ہیں۔ ہندوستانی دفاعی صنعت ڈیف ایکسپو 2022 کا بے صبری سے انتظار کر رہی ہے جو دفاعی شعبے میں ایشیا کا سب سے بڑا ایونٹ ہے۔ شرکا کو درپیش لاجسٹک مسائل کی وجہ سے اسے مارچ 2022 میں ملتوی کر دیا گیا تھا۔

جیسا کہ ہم سب جانتے ہیں کہ ہندوستان اپنا ’آزادی کا امرت مہوتسو‘ منا رہا ہے، ڈیف ایکسپو 2022 نمائش اس کے تھیم ’فخر کا راستہ‘ کے ساتھ قوم پرستانہ فخر کی دعوت دیتی ہے اور شہریوں کو ایک مؤثر دیسی دفاعی صنعت کے قیام کے ذریعے ایک قوم کی تعمیر کے لیے با اختیار بناتی ہے۔

ڈیف ایکسپو 2022 شرکا کو اپنے ساز و سامان اور پلیٹ فارموں کی نمائش کا موقع فراہم کرے گا اور کاروباری شراکت قائم کرنے کے لیے ہندوستانی دفاعی صنعت کی بڑھتی ہوئی طاقتوں اور صلاحیتوں کو تلاش کرنے کے قابل بھی ہوگا۔ یہ ایونٹ سرمایہ کاری کو فروغ دینے، مینوفیکچرنگ کی صلاحیتوں کو بڑھانے اور ٹیکنالوجی کو جذب کرنے کے راستے تلاش کرنے میں مدد کرے گا۔

ڈیف ایکسپو 2022 ویب سائٹ (www.defexpo.gov.in) نمائش کنندگان کو مختلف مقامی دفاعی مصنوعات کے بارے میں معلوماتی مواد کی میزبانی کرنے اور گجرات میں ورثے کو فروغ دینے کے علاوہ آن لائن خدمات فراہم کرنے کے لیے دستیاب ہے۔ نمائش کی بکنگ ہندوستانی کمپنیوں کے لیے دستیاب ہوگی جس میں غیر ملکی OEMs کی ہندوستانی ذیلی کمپنیاں، ہندوستانی اور غیر ملکی کمپنیوں کے درمیان جوائنٹ وینچر، ڈیفنس پبلک سیکٹر انڈرٹیکنگس، اسٹیٹ پویلین، ڈی آر ڈی او اور ہندوستانی کمپنیاں شامل ہوں گی۔ ویب سائٹ نمائش کنندگان کو جگہوں کو آن لائن بک کرنے، آن لائن ادائیگیاں کرنے، کانفرنس ہال بک کرنے اور پہلے آئیے پہلے پائیے کی بنیاد پر بزنس ٹو بزنس (B2B) میٹنگز کا اہتمام کرنے کی سہولت فراہم کرے گی۔

ویب سائٹ پہلا انٹرفیس ہوگا جو بکنگ کے عمل اور معلومات تک رسائی کو آسان بنائے گا۔ شرکا کی ایک بڑی تعداد جنھوں نے پہلے ایونٹ کے ملتوی ہونے کے بعد اب ایونٹ میں اپنی موجودگی برقرار رکھی ہے، انھیں ان کی جگہیں دوبارہ الاٹ کی جائیں گی۔ نئے نمائش کنندگان کے لیے جگہ کی بکنگ 15 اگست 2022 سے شروع ہوگی۔ کاروباری ضروریات کے لیے زائرین کاروباری دنوں یعنی 18، 19 اور 20 اکتوبر کے دوران شو میں شرکت کے لیے ویب سائٹ پر اپنے ٹکٹ خرید سکیں گے اور 21 اور 22 اکتوبر کو عام لوگوں کو مفت داخلہ فراہم کیا جائے گا۔ دفاعی مطبوعات اور میڈیا کو بھی ویب سائٹ کے ذریعے آن لائن رجسٹریشن کرانا ہوگی۔ ہندوستانی کمپنیوں کی وسیع تر موجودگی کی حوصلہ افزائی کے لیے، ڈیف ایکسپو 2022 کے لیے پہلے والے مقام اور ٹکٹ کی قیمتوں پر 25 فیصد کی رعایت دی جائے گی۔ ہندوستانی اسٹارٹ اپس اور MSMEs کو خصوصی فروغ دینے کے ساتھ ساتھ، ریاستی پویلین کے قیام کو بھی ان کی A&D پالیسیوں کو آگے بڑھانے پر خصوصی توجہ دی جائے گی۔

                  **************

ش ح۔ ف ش ع-م ف

08-08-2022

U: 8905



(Release ID: 1850124) Visitor Counter : 76


Read this release in: English , Hindi