الیکٹرانکس اور اطلاعات تکنالوجی کی وزارت

نیشنل انٹرنیٹ ایکسچینج آف انڈیا نے ‘ڈیجیٹل پیمنٹ گیٹ وے’ کا آغاز کیا

Posted On: 10 NOV 2021 6:14PM by PIB Delhi

 نئی دہلی۔10 نومبر/

نیشنل انٹرنیٹ ایکسچینج آف انڈیا ( این آئی  ایکس آئی ) الیکٹرانکس اور انفارمیشن ٹیکنالوجی کی وزارت (ایم ای آئی ٹی وائی) کے زیراہتمام ایک غیر منافع بخش کمپنی ہے جس کا مقصد انٹرنیٹ کو ہر کسی کے لیے قابل رسائی بنانا ہے۔ اپنے صارفین اور شراکت داروں کی سہولت کے لیے، این آئی ایکس آئی اپنے تین کاروباری اکائیوں میں ڈیجیٹل ادائیگیوں کو فعال کر کے اور استعمال میں آسانی کے لیے اپنی تمام کسٹمرز کا سامنا کرنے والی ویب سائٹس پر ادائیگی کے گیٹ ویز کو مربوط کر کے ڈیجیٹل ہو گیا ہے ۔

اس  انضمام کے ذریعے این آئی  ایکس آئی کے صارفین کو ریئل ٹائم ادائیگی ،سبھی  فریقوں کوبلا روکارٹ خدمات  اور تجربے کی یقینت  کی پیش کش سے اس کے استعمال میں آسانی ہوگی۔

 جناب اس پروگرام کی مہمان  خصوصی کی حیثیت سے صدارت کرنے والے سی ای او ،این آئی ایکس آئی انیل کمار جین نے کہا  کہ‘‘این آئی ایکس آئی  خود انحصار، مضبوط اور محفوظ بنانے کے لئے انٹرنیٹ  بنیادی  ڈھانچے میں مدد کرکے ڈیجیٹل انڈیا مشن میں اپنا  تعاون  دے رہا ہے۔ ہمارے اپنے ادائیگی کے گیٹ وے کا یہ اقدام این آئی ایکس آئی کے اپنے ماحولیاتی نظام میں زیادہ ڈیجیٹل آزادی اور شفافیت کو یقینی بنائے گا ’’۔

انیربن مکھرجی، سی ای او، پے یو انڈیا  نے کہا کہ پے یو   این آئی ایکس آئی کے تین اہم ڈومینز میں اہم اقدامات کے لیے ادائیگی کی ڈیجیٹلائزیشن کو فعال کر رہا ہے۔ اس نے صارفین اور وینڈرز دونوں کی طرف سے ڈیجیٹل ادائیگی کی  وصولی کے لیے ایک حسب ضرورت بہاؤ ڈیزائن کیا ہے اور این آئی ایکس آئی کے لیے رقم کی واپسی اور مفاہمت کو بالکل ہموار کر دیا ہے۔ یہ شراکت داری  پے یو کی تکنیکی مہارت اور ڈیجیٹل انڈیا انیشیٹو کے لیے ترجیحی پارٹنر بننے کی تیاری کا ثبوت ہے۔

پیمنٹس بزنس( پے گو انڈیا اینڈ شیور پے) این ایس ڈی ایل  ڈیٹا بیس مینجمنٹ لمیٹڈ  کے  سربراہ  جناب حامد عارف نے کہا ‘‘این ایس ڈی ایل اس پہل میں این  آئی ایکس آئی کے ساتھ منسلک ہونے کے لئے  پرجوش ہے اور این آئی ایکس آئی کو ان کی کوشش میں شاندار کامیابی کے لئے نیک خواہشات کااظہار کرتا ہے۔’’  

این آئی  ایکس آئی نے پے گو اور این ایس ڈی ایل کے ساتھ پیمنٹ گیٹ وے خدمات پیش کرنے کے لیے شراکت داری کی ہے۔

 

نیشنل انٹرنیٹ ایکسچینج آف انڈیا (این آئی  ایکس آئی ) ایک غیر منافع بخش تنظیم ہے جو 2003 سے درج ذیل سرگرمیوں کے ذریعے ہندوستان کے شہریوں تک انٹرنیٹ ٹیکنالوجی کو پھیلانے کے لیے کام کر رہی ہے۔

  • انٹرنیٹ ایکسچینجز جن کے ذریعے انٹرنیٹ ڈیٹا کا تبادلہ آئی ایس پیز اور آئی ایس پیز اور سی ڈی این ایس کے درمیان ہوتا ہے۔
  • (ڈاٹ )آئی این  کنٹری کوڈ ڈومین اور بھارت کے لئے (ڈاٹ) بھارت ڈومین کی فروخت، انتظام اور آپریشن۔
  • انٹرنیٹ پروٹوکول(آئی پی وی6/آئی پی وی 4) کی فروخت، انتظام اور آپریٹنگ جیسا کہ اے پی این آئی سی، آسٹریلیا کے ذریعے مجاز ہے۔

ہمارے پیمنٹ گیٹ وے پارٹنرز کے بارے میں:

  • پے یو:پے یو ہندوستان کا معروف ادائیگی گیٹ وے کمپنی ہے جو آن لائن کاروباروں کو ادائیگی کے گیٹ وے حل فراہم کرتی ہے اور 100+ سے زیادہ ادائیگی کے طریقوں کے ساتھ 4,50,000+ سے زیادہ تاجروں کو خدمات فراہم کرتا ہے۔

این ایس ڈی ایل: این ایس ڈی ایل دنیا کی سب سے بڑےذخائر میں سے ایک ہے اور اس نے ایک جدید ترین انفراسٹرکچر قائم کیا ہے جو ہندوستانی  سرمایہ بازار میں  ڈی میٹریلائزڈ شکل میں رکھی گئی اور تصفیہ شدہ زیادہ تر سیکیورٹیز کو ہینڈل کرتا ہے۔ وہ کاروبار کو محفوظ اور بغیر کسی رکاوٹ کے ادائیگی کے گیٹ وے کی خدمات بھی فراہم کرتا ہے ۔

****************

 

(ش ح۔ س ب۔ رض)

U NO. 12739



(Release ID: 1770892) Visitor Counter : 52


Read this release in: Telugu , English , Hindi