وزارت ماہی پروری، مویشی پروری و ڈیری

محکمہ مویشی پروری و ڈیری نے ”ایک صحت کا عملی تصور“ پر اسٹیک ہولڈروں کے ساتھ پینل مباحثہ کا انعقاد کیا


ہندوستان میں ایک صحت کو کامیابی کے ساتھ اور مؤثر طریقے نافذ کرنے کے امکانات پر غور کیا گیا

Posted On: 22 JUL 2021 7:57PM by PIB Delhi

محکمہ مویشی پروری و ڈیری (ڈی اے ایچ ڈی) نے مختلف اسٹیک ہولڈروں کے ساتھ ’ایک صحت کا عملی تصور‘ کے عنوان سے پینل ڈسکشن کا اہتمام کیا۔ اس نے ملک میں ون ہیلتھ ماحولیاتی نظام کے اہم اسٹیک ہولڈروں کو اکٹھا کیا۔ یہ ایک ایسا فورم تھا جہاں اسٹیک ہولڈروں نے چیلنجوں، مواقع، کوتاہیوں، روایتی نا اہلیوں، اگلے اقدامات اور ملک میں ون ہیلتھ اقدام کے مؤثر اور کارآمد نفاذ کی طرف بڑھنے کے راستے پر تبادلہ خیال کیا۔

محکمہ مویشی پروری و ڈیری جناب اتل چترویدی نے افتتاحی خطاب کیا۔ اپنے خطاب میں، جناب چترویدی نے کہا کہ صحت ایک ایسا نقطہ نظر ہے جو مانتا ہے کہ جانوروں کی صحت، انسانی صحت اور ماحول ایک دوسرے سے جڑے ہوئے ہیں۔ اس طرح، جانوروں کی صحت کے مؤثر انتظام نے انسانوں میں بیماری کے پھیلاؤ کو روکنے میں ایک اہم کردار ادا کیا ہے۔ اس سے کافی پیسہ بچایا جاتا ہے جو بالآخر انسانوں میں انفیکشن کی روک تھام اور ان کا مقابلہ کرنے کے لیے استعمال ہوگا۔

جناب چترویدی نے کہا، ”زمینی سطح پر ون ہیلتھ کا تصور اس وقت کی ضرورت ہے جہاں انسانوں، گھریلو جانوروں، جنگلات کی زندگی، پودوں اور ماحولیات کی زیادہ سے زیادہ صحت کے لیے ہم آہنگی میں اجتماعی کوششوں کو فروغ دیا جا سکتا ہے۔ ون ہیلتھ سپورٹ یونٹ (OHSU) کے قیام کے ذریعہ ون ہیلتھ فریم ورک کو مؤثر انداز میں نافذ کرنے کے لیے محکمہ مویشی پروری و ڈیری کے اقدام سے قومی سطح پر جانوروں کی صحت کے بہتر انتظام کرنے اور بیماریوں کو کم کرنے کے لیے نظامی صلاحیت کو مستحکم کیا جائے گا۔ صحت کے ایک نقطہ نظر کو مؤثر انداز میں نافذ کرنے کے لیے جانوروں کی صحت، انسانی صحت، جنگلات کی زندگی کی صحت، ماحولیاتی صحت اور ٹکنالوجی سمیت سرکاری اور نجی دونوں شعبوں کی وسیع پیمانے پر تعاون کی ضرورت ہے۔ اس کے علاوہ، مقامی، قومی اور عالمی سطح پر ان صحت سے متعلق چیلنجوں سے نمٹنے کے لیے فنڈز کی ضرورت ہوگی تاکہ مناسب حل تیار کیے جا سکیں۔

جوائنٹ سکریٹری (مویشی صحت) جناب اپمنیو باسو نے سب کا خیر مقدم کیا اور پھر ڈاکٹر بھوپندر ناتھ ترپاٹھی، ڈپٹی ڈائریکٹر جنرل (اینیمل سائنس)، آئی سی اے آر نے انسانی صحت کو خطرہ بنانے والے وائرس سے لڑنے کے لیے ون ہیلتھ کے نقطہ نظر کی اہمیت پر روشنی ڈالی۔ محکمہ مویشی پروری و ڈیری کے مویشی پروری کمشنر، ڈاکٹر پروین ملک کے زیر انتظام مختلف اسٹیک ہولڈروں کے اس پینل ڈسکشن میں 500 سے زائد مندوبین شریک ہوئے۔

                                               **************

ش ح۔ ف ش ع-ک ا   

U: 6978



(Release ID: 1738773) Visitor Counter : 146


Read this release in: English , Hindi , Punjabi