بھارت کا مسابقتی کمیشن

بھارتی مسابقتی کمیشن (سی سی آئی) نے بین الاقوامی مالیاتی کارپوریشن (آئی ایف سی) کے ذریعہ ناردرن آرک کیپیٹل لمیٹڈ میں لازمی طور پر تبدل پذیر ترجیحی حصص (سی سی پی ایس) کے حصول کو منظوری دی

Posted On: 02 APR 2024 8:45PM by PIB Delhi

بھارتی مسابقتی کمیشن (سی سی آئی) نے بین الاقوامی مالیاتی کارپوریشن (آئی ایف سی) کے ذریعہ ناردرن آرک کیپیٹل لمیٹڈ (ناردرن آرک/ٹارگٹ) میں لازمی طور پر تبدل پذیر ترجیحی حصص (سی سی پی ایس) کے حصول کو منظوری دے دی ہے۔

مجوزہ امتزاج میں شمالی آرک میں آئی ایف سی کی طرف سے مکمل طور پر ادا شدہ سیریزسی سی سی پی ایس (سبسکرپشن شیئرز) کا حصول شامل ہے۔ یہ سبسکرپشن حصص مکمل طور پر کمزور شیئر کی بنیاد پر ہدف کے کل جاری کردہ اور ادا شدہ حصص کیپٹل کا تقریباً 6 فیصد نمائندگی کرتے ہیں جن میں بعض مثبت ووٹنگ کے حقوق اور بورڈ کی نامزدگی کے حقوق شامل ہیں۔

آئی ایف سی ایک بین الاقوامی تنظیم  ہے جو  اپنے معاہدے، حصص کے سرمائے، مالیاتی ڈھانچے اور انتظام کے اپنے التزامات سمیت عالمی بینک گروپ کا ایک رکن ہے ۔ یہ ممالک کو نجی شعبے کی سرمایہ کاری کی مالی اعانت، بین الاقوامی مالیاتی منڈیوں میں سرمایہ اکٹھا کرنا، اور کاروباری اداروں اور حکومتوں کو مشاورتی خدمات فراہم کر کے پائیدار ترقی حاصل کرنے میں مدد کرتا ہے۔

ناردرن آرک، ہندوستان میں ایک غیر فہرست شدہ غیر بینکاری مالیاتی کمپنی ہےجو ہندوستان میں پسماندہ گھرانوں اور کاروباروں کی مختلف قسم کے ریٹیل کریڈٹ کی ضروریات کو پورا کرنے میں مصروف ہے۔ اس شعبے میں اس کی خدمات میں قرض دینا، تقسیم اور اثاثہ جات کے انتظام کی خدمات شامل ہیں۔

اس سلسلے میں سی سی آئی کا تفصیلی آرڈر جلد آ جائے گا۔

***********

ش ح ۔  ع ح  - م ش

U. No.6425



(Release ID: 2017013) Visitor Counter : 26


Read this release in: English , Hindi , Tamil