وزارت دفاع

بھارت  - موزمبیق - تنزانیہ سہ فریقی مشق آئی ایم ٹی  ٹریلیٹ - 2024

Posted On: 21 MAR 2024 6:21PM by PIB Delhi

آئی این ایس تیر اور آئی این ایس سجاتا بھارت  – موزمبیق – تنزانیہ (آئی ایم ٹی) ٹرائی لیٹرل (ٹریلیٹ) مشق کے آئندہ دوسرے ایڈیشن میں حصہ لیں گے ۔ یہ ایک مشترکہ بحری مشق ہے جو 21 سے 29 مارچ 24 کو ہو رہی ہے ۔ آئی ایم ٹی ٹریلیٹ کی پہلی مشق 22 اکتوبر کو ہوئی، جس میں آئی این ایس ترکش نے تنزانیہ اور موزمبیق کی بحریہ کے ساتھ حصہ لیا ۔

مشق کے موجودہ ایڈیشن کی منصوبہ بندی دو مرحلوں میں کی گئی ہے ۔ 21 سے 24 مارچ تک طے شدہ بندرگاہ کے مرحلے کے ایک حصے کے طور پر ،  بحری جہاز تیر اور سجاتا تنزانیہ میں زنجبار اور موزمبیق میں ماپوتو کی بندرگاہوں پر متعلقہ بحری افواج کے ساتھ مشغول ہوں گے ۔ یہ مرحلہ منصوبہ بندی کانفرنس سے شروع ہوگا جس کے بعد مشترکہ بندرگاہ کی تربیتی سرگرمیاں جیسے ڈیمیج کنٹرول ،  فائر فائٹنگ ،  وزٹ بورڈ کی تلاش اور قبضے کے طریقہ کار ،  طبی لیکچرز ،  ڈیزاسٹر انخلاء اور غوطہ خوری کے آپریشنز شامل ہیں ۔ مشق کا سمندری مرحلہ 24 سے 27 مارچ 24 تک ہوگا ،  جس میں غیر متناسب خطرات کا مقابلہ کرنے کے عملی پہلو ،  وزٹ بورڈ کی تلاشی اور قبضے کے طریقہ کار ،  کشتیوں کے آپریشن ،  مشقیں اور فائرنگ کی مشقیں شامل ہوں گی ۔ سمندری مرحلے کے دوران ایک مشترکہ ای ای زیڈ نگرانی کا بھی منصوبہ بنایا گیا ہے ۔ یہ مشق ناکالا (موزمبیق) میں مشترکہ ڈیبریفنگ کے ساتھ اختتام پذیر ہوگی ۔

اپنے بندرگاہ پر قیام کے دوران ،  بھارتی  بحریہ کے جہاز زائرین کے لیے کھلے رہیں گے اور میزبان بحریہ کے ساتھ کھیلوں اور ثقافتی تبادلوں میں حصہ لیں گے ۔ 106 انٹیگریٹڈ آفیسر ٹریننگ کورس کے سمندری تربیت یافتہ افراد کے لیے متعلقہ بندرگاہوں کے تربیتی دوروں کا بھی منصوبہ بنایا گیا ہے ۔

https://static.pib.gov.in/WriteReadData/userfiles/image/1(2)VQO6.JPG

https://static.pib.gov.in/WriteReadData/userfiles/image/2(2)O4P3.JPG

……………..

(ش ح ۔   ش ت  ۔   ت ح)

U No. 6295



(Release ID: 2015999) Visitor Counter : 46


Read this release in: English , Hindi , Marathi , Tamil