کامرس اور صنعت کی وزارتہ

ڈی پی آئی آئی ٹی، کاروبار کرنے میں آسانی کے لیے ایک سازگار کاروباری ماحول پیدا کرنے کے اقدامات کو منظم کرتا ہے

Posted On: 09 FEB 2024 8:53PM by PIB Delhi

تجارت اور صنعت کے مرکزی وزیر مملکت جناب نےسوم پرکاش نے آج راجیہ سبھا میں ایک تحریری جواب  میں بتایا کہ صنعت اور داخلی تجارت کے فروغ کا محکمہ(ڈی پی آئی آئی ٹی)، کاروبار کرنے میں آسانی (ای او ڈی بی)کے تحت اقدامات کو مربوط کرنے کے لیے نوڈل محکمہ ہے، جس کا مقصد ہندوستان میں کاروبار کے لیے سازگار ماحول پیدا کرنا ہے۔ وزارتوں/محکموں اور ریاستوں/مرکز کے زیر انتظام علاقوں (یو ٹیز)کے ذریعہ ہندوستان میں ای او ڈی بی کو بڑھانے کے لئے سلسلہ وار اقدامات کئے گئے ہیں۔ ان میں شامل ہیں:

  1. کاروبار اور شہریوں کے انٹرفیس کو حکومت کے لیے آسان، معقولیت، ڈیجیٹائز اور غیر مجرمانہ بنا کر کاروبار اور شہریوں پر تعمیل کے بوجھ کو کم کرنا۔
  2. بزنس ریفارم ایکشن پلان (بی آر اے پی)نامی سالانہ مشق کے تحت نامزد اصلاحات کے پیمانے کے نفاذ کی بنیاد پر ریاستوں/مرکز کے زیر انتظام علاقوں کا تجزیہ۔
  3. نیشنل سنگل ونڈو سسٹم (این ایس ڈبلیو ایس)کا نفاذ، جو سرمایہ کاروں سے متعلق منظوری والی ریت کی خدمات کے لیے ایک ون اسٹاپ شاپ ہے۔

’’جن وشواس (ترمیمی دفعات)ایکٹ،2023‘‘نے 19 وزارتوں/محکموں کے زیر انتظام 42 مرکزی قوانین میں183 دفعات کو مؤثر طریقے سے غیر  مجرمانہ قرار دیا ہے۔

 

************

 

 

ش ح۔ع ح۔ن ع

U. No.4956



(Release ID: 2005961) Visitor Counter : 32


Read this release in: English