مواصلات اور اطلاعاتی ٹیکنالوجی کی وزارت

سی - ڈاٹ اور انڈین انسٹی ٹیوٹ آف ٹکنالوجی، کھڑگپور (آئی آئی ٹی-کے) نے '10-گیگابائٹ صلاحیت والے سمیٹرک پیسو آپٹیکل نیٹ ورک (یعنی، Xجی ایس-پی او این) آپٹیکل لائن ٹرمینل (او ایل ٹی) اور آپٹیکل نیٹ ورک یونٹ ( او این یو)کے لیے آزمائشی نمونے تیار کرنے کی غرض سے ایک معاہدے پر دستخط کیے ہیں

Posted On: 10 FEB 2024 2:22PM by PIB Delhi

ڈپارٹمنٹ آف ٹیلی کام (ڈی او ٹی )حکومت ہند  کے پریمیئر ٹیلی کام تحقیق و ترقی کے مرکز سی-ڈاٹ،اورانڈین انسٹی ٹیوٹ آف ٹکنالوجی کھڑک پور(آئی آئی ٹی –کے) نے 10-گیگا بائٹ صلاحیت والے سمیٹرک پیسیو آپٹیکل نیٹ ورک(یعنی، X جی ایس-پی او این) آپٹیکل لائن ٹرمینل (او ایل ٹی) اور آپٹیکل نیٹ ورک یونٹ (او این یو) کے لیے آزمائشی نمونے تیار کرنے کے لیے ایک معاہدے پر دستخط کیے۔

اس معاہدے پر حکومت ہند کے محکمہ ٹیلی کمیونیکیشن کی ٹیلی کام ٹیکنالوجی ڈیولپمنٹ فنڈ (ٹی ٹی ڈی ایف) اسکیم کے تحت دستخط کیے گئے ہیں، جو کہ ٹیکنالوجی کے ڈیزائن، ترقی، ٹیلی کمیونیکیشن مصنوعات کی کمرشلائزیشن اور مسائل کے حل میں شامل گھریلو کمپنیوں اور اداروں کو دیہی اور دور دراز علاقوں میں سستی براڈ بینڈ اور موبائل خدمات کو فعال کرنے کے لئےفنڈنگ سپورٹ فراہم کرنے کی اسکیم ہے۔

اس پروجیکٹ کے تحت، آئی آئی ٹی کھڑگپور 10-گیگا بائٹ کے قابل سمیٹرک غیر فعال آپٹیکل نیٹ ورک(یعنی، X جی ایس-پی او این) آپٹیکل لائن ٹرمینل (او ایل ٹی) اور آپٹیکل نیٹ ورک یونٹ (او این یو) کے لیے آزمائشی نمونے تیار کرے گا۔ یہ تصور کیا جاتا ہے کہ اس منصوبے سے جدید ترین 10جی بی پی ایس بالائی رخ پر اور زیریں رخ پر رسائی نیٹ ورک ٹیکنالوجی کے حل کے نئے ڈیزائن، ترقی اور کمرشلائزیشن حاصل ہوگی۔ اس سے ہندوستان میں سستی براڈ بینڈ اور موبائل خدمات کی ترقی میں آسانی ہوگی۔

اس تقریب میں آئی آئی ٹی کھڑگپور کے اسسٹنٹ پروفیسر انیک ادھیا نے شرکت کی۔ معاہدے پر دستخط کی تقریب کے دوران سی-ڈاٹ کے سی ای او ڈاکٹر راج کمار اپادھیائے، ، سی –ڈاٹ کے ڈائریکٹرز - ڈاکٹر پنکج کمار دلیلا اور محترمہ شیکھا سریواستو بھی موجود تھے۔سی-ڈاٹ اور آئی آئی ٹی -کے دونوں نے اپنے جوش و خروش کا اظہار کیا اور اس پروگرام کو مزید آگے لے جانے کے لیے اپنے پختہ عزم کا اعادہ کیا۔

************

ش ح۔س ب۔ف ر

 (U: 4837)



(Release ID: 2005211) Visitor Counter : 38


Read this release in: English , Hindi