وزارت سیاحت

ڈاکٹر جتیندر سنگھ اور ایس ایچ۔ جی کشن ریڈی نے تیسری ٹورازم ورکنگ گروپ میٹنگ کے موقع پر ’’فلم ٹورزم کے ذریعے ناقابل یقین بھارت  کو فروغ دینے‘‘ کے ضمن میں تقریب سے خطاب کیا


فلم سازی میں آسانی اور موجودہ اسٹوڈیو کی اپ گریڈیشن کو سختی سے آگے بڑھانا ہوگا: ڈاکٹر جتیندر سنگھ

فلم پروڈکشن کا سفری مقامات پر دیرپا اثر پڑ سکتا ہے:جناب جی کشن ریڈی

بھارت  حرکت پذیری، بصری اثرات اور گیمنگ کا مرکز ہے: اپوروا چندرا

Posted On: 23 MAY 2023 7:30PM by PIB Delhi

مرکزی وزیر مملکت (آزادانہ چارج) سائنس اور ٹیکنالوجی؛ وزیر اعظم کے دفتر، عملہ، عوامی شکایات، پنشن، ایٹمی توانائی اور خلائی وزیر، ڈاکٹر جتیندر سنگھ، ثقافت، سیاحت اور شمال مشرقی خطہ کی ترقی کے مرکزی وزیر، جناب جی کشن ریڈی نے آج "فروغ" کے موضوع پر ضمنی تقریب سے خطاب کیا۔ تیسری ٹورازم ورکنگ گروپ میٹنگ کے موقع پر فلم ٹورازم کے ذریعے ناقابل یقین بھارت ۔ اس ضمنی تقریب میں اپوروا چندر سکریٹری وزارت اطلاعات و نشریات، حکومت ہند نے بھی شرکت کی۔

سیاحت پر ضمنی تقریب کا مقصد فلمی سیاحت کے شعبے کے دائرہ کار کو آگے بڑھانا اور ناقابل یقین بھارت  کے تمام پہلوؤں کو اجاگر کرنا تھا۔

https://static.pib.gov.in/WriteReadData/userfiles/image/image001Z9UY.jpg

https://static.pib.gov.in/WriteReadData/userfiles/image/image002A6Y4.jpg

تقریب کے دوران، ڈاکٹر جتیندر سنگھ نے کہا، بھارت  میں گرو دت اور ستیہ جیت رے کے سرکردہ ناموں کے ساتھ صدیوں پرانی فلمی وراثت کے حامل ہنر کی کوئی کمی نہیں ہے، جنہیں کسی بھی راستے اور سہولیات کے باوجود اپنے فن کے کام کے لیے تسلیم کیا گیا ہے ڈاکٹر سنگھ نے مزید کہا۔

ڈاکٹر سنگھ نے امید ظاہر کی کہ کاروباری برادری وزارت سیاحت اور وزارت اطلاعات و نشریات کی طرف سے پہلے سے کی گئی کوششوں کو بڑھانے میں مدد کرے گی۔

ڈاکٹر جتیندر سنگھ نے کہا، فلم سازی میں آسانی اور موجودہ اسٹوڈیو کو اپ گریڈ کرنے کے لیے فلم انڈسٹری کو سپورٹ کرنے کے لیے سختی سے کام کرنا ہوگا۔ ڈاکٹر سنگھ نے مزید کہا کہ پورے بھارت  میں فلم سازی کی حوصلہ افزائی کے لیے وزارت اطلاعات و نشریات کو ریاستی ضابطوں کو آزاد کرنا ہوگا۔

تقریب کے دوران، جناب جی کشن ریڈی نے کہا کہ سیاحت میں مجموعی طور پر روزگار پیدا کرنے کی سب سے بڑی صلاحیت ہے خاص طور پر کمزور طبقوں میں۔ جناب ریڈی نے مزید کہا کہ فلم پروڈکشن کا سفری مقامات پر دیرپا اثر پڑ سکتا ہے کیونکہ کسی منزل کی سنیما نمائش اس جگہ کو سیاحتی مقام میں بدل دیتی ہے۔

ایسیچ. ریڈی نے ریاستوں اور مرکز کے زیر انتظام علاقوں پر فلمی سیاحت کے فروغ کے لیے رسمی پالیسیاں بنانے پر زور دیا۔ جناب  ریڈی نے مزید کہا کہ جہاں بھی کوئی موجودہ پالیسی ہے، اسے فلم پروڈکشن کی راہ ہموار کرنے کے لیے مضبوط کیا جا سکتا ہے۔

اطلاعات و نشریات کی وزارت کے سکریٹری جناب اپوروا چندرا نے ’فلم سہولت کے ذریعے بھارت  میں فلمی سیاحت کی سہولت فراہم کرنے‘ پر اپنے تفصیلی سیشن میں کہا، بھارت  کے فلمی شعبے کے پاس دنیا کو ہنر مند افرادی قوت، ویژولائزیشن اور صوتی اثرات کی پیشکش کرنے کے لیے بہت کچھ ہے۔ چندر نے مزید کہا کہ بھارت  کی ثقافت اور ورثہ دنیا کو یہاں بہترین فلموں کی شوٹنگ کے لیے ایک قابل ماحول فراہم کرتا ہے۔

فلم انڈسٹری کو سازگار ماحول فراہم کرنے کے لیے، این ایف ڈی سی میں فلم فیسیلیٹیشن آفس کو فعال نوڈل افسران کے ساتھ سنگل ونڈو میکانزم کے طور پر قائم کیا گیا ہے تاکہ بین الاقوامی کاسٹ اور عملے کو فلم ویزا کے اجراء کو تیز کیا جا سکے۔

ایسیچ. چندرا نے بھارت  کو حرکت پذیری، بصری اثرات اور گیمنگ کے مرکز کے طور پر بھی اجاگر کیا۔ انہوں نے مزید کہا کہ متعدد مشہور ماسٹر پیس، بڑے بجٹ کی فلمیں بھارت  میں کم پیداواری لاگت کے ساتھ تیار کی گئی ہیں جو فلم سازوں کے لیے کشش کا باعث ہیں۔

سیاحت سے متعلق ضمنی ایونٹ کے مختلف اہم سیشنز میں اس بات پر غور کیا گیا کہ منزلوں کو فروغ دینے کے لیے فلم ٹورازم کی طاقت کو کس طرح استعمال کیا جائے۔ سیشنوں نے ریاستوں/ مرکز کے زیر انتظام علاقوں کو اپنی پالیسیوں اور بہترین طریقوں کو شیئر کرنے کا موقع فراہم کیا جس سے انہیں فلمی سیاحت کو فروغ دینے میں مدد ملی۔ اس تقریب نے صنعت کے متعلقہ فریقین کو ان عوامل کے بارے میں اپنی تجاویز اور آراء دینے کا موقع بھی فراہم کیا جو فلم سازوں کو ملک کے مختلف مقامات پر شوٹنگ کے لیے حوصلہ افزائی کریں گے۔

۔۔۔۔

 

ش ح۔ا س۔  ت ح ۔                                              

22.05.2023

U5417



(Release ID: 1926783) Visitor Counter : 86


Read this release in: English , Hindi