جل شکتی وزارت

ماحولیات اور آب و ہوا کی پائیداری ورکنگ گروپ کا دوسرا اجلاس کل گاندھی نگر میں شروع ہوگا


جی 130 کے رکن ممالک کے 20 مندوبین اور 11 مدعو ممالک شرکت کریں گے

Posted On: 26 MAR 2023 6:50PM by PIB Delhi

جی 130 کے رکن ممالک کے 20 مندوبین کے ساتھ ساتھ 11 مدعو ممالک اور 14 بین الاقوامی تنظیمیں گاندھی نگر میں جی 20 ماحولیات اور آب و ہوا کی پائیداری ورکنگ گروپ (ای سی ایس ڈبلیو جی) کے دوسرے اجلاس میں حصہ لیں گی۔ کل سے شروع ہونے والے سہ روزہ (27-29 مارچ 2023) اجلاس میں زمین کے انحطاط کو روکنے، ایکو سسٹم کی بحالی میں تیزی لانے اور حیاتیاتی تنوع کو فروغ دینے جیسے موضوعاتی شعبوں پر توجہ مرکوز کی جائے گی۔ وسائل کی کارکردگی اور سرکلر معیشت کی حوصلہ افزائی اور پائیدار اور آب و ہوا کے لچک دار بلیو اکانومی کو فروغ دینا۔ میٹنگ کے دوران نمامی گنگے، آب و ہوا کے لچکدار بنیادی ڈھانچے، شراکتی زیر زمین پانی کے انتظام، جل جیون مشن اور سوچھ بھارت مشن جیسے بڑے اقدامات پر خصوصی پریزنٹیشن بھی پیش کی جائے گی۔ بھارت سرکار کے مرکزی وزیر مملکت (ریلوے اور ٹیکسٹائل) محترمہ درشن وکرم جردوش 28 مارچ کو اس اجلاس کا افتتاح کریں گے۔

مندوبین کو اجلاس کے ایک حصے کے طور پر منعقد ہونے والے دوروں کے دوران جدیدیت اور روایت کے امتزاج کو دیکھنے کا موقع ملے گا۔ بھارت کے پانی کے انتظام کے قدیم طریقوں کا مظاہرہ اڈالج واؤ- قدیم اسٹیپ ویل میں کیا جائے گا اور سابرمتی سائفن میں بھارت کی انجینئرنگ کی مہارت کا مظاہرہ کیا جائے گا۔ مندوبین کو خصوصی طور پر تیار کردہ رقص اور موسیقی کی پرفارمنس کے ذریعے گجرات کی متحرک ثقافتی روایات کا تجربہ کرنے کا بھی موقع ملے گا، اور اپنے دورے کے دوران مقامی کھانوں کا ذائقہ چکھنے کا بھی موقع ملے گا۔

کانفرنس کا آغاز وزارت جل شکتی کی قیادت میں آبی وسائل کے انتظام پر ایک سائیڈ ایونٹ سے ہوگا، جہاں جی 20 کے رکن ممالک اس موضوع پر بہترین طریقوں پر پریزنٹیشن دیں گے۔ آخری دن مزید تکنیکی سیشن ہوں گے اور حتمی وزارتی اعلامیے کے خاکے پر تبادلہ خیال کیا جائے گا۔ وزارت ماحولیات جنگلات و موسمیاتی تبدیلی کے جوائنٹ سکریٹری نیلیش کے ساہ اور جل شکتی کی وزارت کے جوائنٹ سکریٹری سبودھ یادو نے آج ایک پریس کانفرنس میں یہ جانکاری دی۔ وزارت ماحولیات جنگلات اور آب و ہوا کی تبدیلی کی جوائنٹ سکریٹری نمیتا پرساد اور سردار سروور نرمدا نگم لمیٹڈ کے ڈائریکٹر وویک کپاڈیا۔

وزارت جل شکتی کے ماتحت مختلف تنظیمیں اٹل بھوجل یوجنا، سوچھ بھارت ابھیان، جل جیون مشن، نمامے گنگے، جل شکتی ابھیان، نیشنل واٹر مشن وغیرہ جیسے موضوعات پر اسٹال لگائیں گی اور مندوبین کے ساتھ اعلیٰ معیار کے کام کو پیش کریں گی۔

دوسرا ای سی ایس ڈبلیو جی اجلاس پائیدار اور لچکدار مستقبل کے لیے جی 2 ممالک، مدعو ممالک اور بین الاقوامی تنظیموں کی کوششوں کو فروغ دینے میں ایک اہم قدم ہے۔ وزارت ماحولیات، جنگلات اور آب و ہوا کی تبدیلی تمام اسٹیک ہولڈرز کے ساتھ مل کر کام کرنے کے لیے عزم بستہ ہے تاکہ ترجیحی شعبوں میں سے ہر ایک کے تحت نتائج حاصل کیے جاسکیں، اور سب کے لیے پائیدار اور لچکدار مستقبل حاصل کیا جاسکے۔

***

(ش ح – ع ا – ع ر)

U. No. 3315



(Release ID: 1910974) Visitor Counter : 123


Read this release in: English , Hindi