خلا ء کا محکمہ

چھوٹی سیٹلائٹ لانچ وہیکل (ایس ایس ایل وی) کی کامیاب پرواز

Posted On: 10 FEB 2023 4:34PM by PIB Delhi

آج، چھوٹی سیٹلائٹ لانچ وہیکل (ایس ایس ایل وی) نے کامیابی کے ساتھ تین سیٹلائٹس کو اپنے مطلوبہ مدار میں چھوڑا۔ اپنی دوسری ترقیاتی پرواز میں، ایس ایس ایل وی-ڈی2 گاڑی نے ای او ایس-07، جینس-1 اور آزادی سیٹ-2 سیٹلائٹس کو 37 ڈگری کے جھکاؤ کے ساتھ اپنے مطلوبہ 450 کلومیٹر دائرہ دار مدار میں رکھا۔ اس نے ستیش دھون خلائی مرکز، سری ہری کوٹا میں 09:18 بجے پہلے لانچ پیڈ سے ٹیک آف کیا اور سیٹلائٹس کو داخل کرنے میں تقریباً 15 منٹ لگے۔

ایس ایس ایل وی ایک نئی چھوٹی سیٹلائٹ لانچ وہیکل ہے جسے اسرو نے تیار کیا ہے تاکہ ’لانچ آن ڈیمانڈ‘ کی بنیاد پر 500 کلوگرام تک کے چھوٹے سیٹلائٹس کو کم ارضی مدار میں چھوڑا جا سکے۔ اسے بالترتیب تین ٹھوس مراحل 87 ٹی، 7.7 ٹی اور 4.5 ٹی کے ساتھ ترتیب دیا گیا ہے۔ ایس ایس ایل وی ایک 34 میٹر لمبی، 2 میٹر قطر والی گاڑی ہے جس کا وزن 120 ٹن ہے جو ایک مائع اخراج پر مبنی ویلوسیٹی ٹرمنگ ماڈیول (VTM) سیٹلائٹس کو مطلوبہ مدار میں داخل کرنے کے لیے مطلوبہ رفتار حاصل کرتا ہے۔ ایس ایس ایل وی منی، مائیکرو، یا نینو سیٹلائٹس (10 سے 500 کلو وزن) کو 500 کلومیٹر کے مدار میں بھیجنے کی صلاحیت رکھتا ہے۔ یہ خلا تک کم لاگت رسائی فراہم کرتا ہے، متعدد سیٹلائٹس کو ایڈجسٹ کرنے میں لچک فراہم کرتا ہے اور کم سے کم لانچنگ انفراسٹرکچر کا مطالبہ کرتا ہے۔

اس سے قبل، 7 اگست 2022 کو، SSLV-D1 اپنی پہلی ترقیاتی پرواز میں مصنوعی سیاروں کو نصب کرنے میں تھوڑا چوک گیا تھا۔ SSLV-D2 نے ماہر کمیٹی کی طرف سے دی گئی سفارشات کو نافذ کیا جس نے SSLV-D1 پرواز کی خامیوں کا تجزیہ کیا۔

SSLV-D2 کے ذریعے لانچ کیے گئے تین سیٹلائٹس میں سے، EOS-07 ایک 153.6 کلوگرام زمین کا مشاہدہ کرنے والا سیٹلائٹ ہے جسے ISRO نے بنایا ہے۔ جبکہ Janus-1 امریکی کمپنی Antaris کا 10.2 کلو گرام وزنی ٹیکنالوجی کا مظاہرہ کرنے والا سیٹلائٹ ہے۔ AzadiSat-2، ایک 8.8 کلوگرام سیٹلائٹ، اسپیس کڈز انڈیا نے ہندوستان بھر میں 750 طالبات کے ذریعہ تیار کردہ مختلف سائنسی پے لوڈس کو مربوط کرکے بنایا ہے۔

آج کے کامیاب لانچ کے ساتھ، ہندوستان کو ایک نئی لانچ وہیکل ملی ہے، جس کا مقصد صنعت کے ذریعے مانگ پر لانچ کیے گئے چھوٹے سیٹلائٹس کو تجارتی بنانا تھا۔ اسرو چھوٹے سیٹلائٹس کو خلا میں چھوڑنے کی بڑھتی ہوئی عالمی ضرورت کو پورا کرنے کے لیے پوری طرح تیار ہے۔

**************

 

ش ح۔ ف ش ع- م ف

U: 1489



(Release ID: 1898178) Visitor Counter : 178


Read this release in: English , Hindi