دیہی ترقیات کی وزارت

مہاتما گاندھی نیشنل دیہی روزگار گارنٹی اسکیم (منریگا) کے تحت ڈیجیٹل حاضری کے مسائل

Posted On: 07 FEB 2023 5:25PM by PIB Delhi

حکومت ہند نے فیصلہ کیا ہے کہ ریاستیں/ مرکز زیر انتظام علاقے مہاتما گاندھی نیشنل دیہی روزگار گارنٹی اسکیم (منریگا) کے تحت نیشنل موبائل مانیٹرنگ سسٹم (NMMS) ایپ کے ذریعے تمام کاموں (انفرادی فائدہ اٹھانے والے اسکیم/ پروجیکٹ کو چھوڑ کر) کے لیے حاضری کو یقینی بنائیں گے۔ تمام ورک سائٹس (سوائے انفرادی مستفیدین اسکیم/ پروجیکٹ) کے لیے حاضری کی ڈیجیٹل طور پر کیپچرنگ 01 جنوری 2023 سے جاری ہے۔

ساتھیوں کی حوصلہ افزائی کی جاتی ہے کہ وہ این ایم ایم ایس ایپ کے ذریعے کارکنوں کی حاضری لگانے کی ذمہ داری لیں۔ وزارت ریاستوں/ مرکز زیر انتظام علاقوں کو این ایم ایم ایس ایپ میں آسانی سے منتقلی کو یقینی بنانے کے لیے تربیت فراہم کر رہی ہے جیسا کہ ریاستوں/ مرکز زیر انتظام علاقوں کی طرف سے درخواست کی گئی ہے۔ ریاستوں/ مرکز زیر انتظام علاقوں کے ذریعہ درخواست کردہ نئی دفعات/ تجاویز کو شامل کیا جا رہا ہے۔ این ایم ایم ایس درخواست سے متعلق تمام مسائل کا وقتاً فوقتاً جائزہ لیا جاتا ہے اور ان کو حل کیا جاتا ہے۔ ریاستی حکومتوں کی درخواست کے مطابق لیے گئے کچھ اہم فیصلے درج ذیل ہیں:

  1. حاضری اور پہلی تصویر اپ لوڈ کرنے کے 4 گھنٹے بعد دوسری تصویر لینے کے لیے این ایم ایم ایس ایپلیکیشن میں ترمیم کی گئی ہے۔ اس نے حاضری اور تصاویر لینے کے لیے مخصوص ٹائم پوائنٹ کی ضرورت کو آسان کر دیا ہے۔ صبح کی حاضری کے ساتھ پہلی تصویر آف لائن موڈ میں لی جا سکتی ہے اور ڈیوائس نیٹ ورک میں آنے کے بعد اپ لوڈ کی جا سکتی ہے۔
  2. غیر معمولی حالات کی صورت میں جس کی وجہ سے حاضری اپ لوڈ نہیں کی جا سکی، ڈسٹرکٹ پروگرام کوآرڈینیٹر (ڈی پی سی) کو حاضری کا مینوئل اپ لوڈ کرنے کا اختیار دیا گیا ہے۔

مہاتما گاندھی نیشنل دیہی روزگار گارنٹی ایکٹ کے سیکشن-19 کے مطابق، ”ریاستی حکومت، قواعد کے ذریعے، بلاک کی سطح اور ضلع کی سطح پر کسی بھی شخص کی طرف سے کسی بھی شکایت سے نمٹنے کے لیے مناسب شکایت کے ازالے کے طریقہ کار کا تعین کرے گی اور اس طرح کی شکایات کو نمٹانے کا طریقہ کار وضع کرے گی۔“

منریگا کے تحت شکایات مختلف ذرائع سے موصول ہوتی ہیں:

1. گرام پنچایت کی سطح پر رکھے گئے شکایت رجسٹر میں شکایت درج کرکے۔

3. ضلعی سطح پر محتسب کو رپورٹ کیے گئے مسائل

دیہی ترقی کی مرکزی وزیر مملکت سادھوی نرنجن جیوتی نے آج لوک سبھا میں ایک تحریری جواب میں یہ معلومات فراہم کی۔

*************

ش ح۔ ف ش ع- م ف

U: 1337



(Release ID: 1897176) Visitor Counter : 138


Read this release in: English