بجلی کی وزارت

حکومت ہند کی جانب سے بجلی کی نقل و حرکت کو فروغ دینے اور چارجنگ اسٹیشنوں کی تعداد بڑھانے کے لیے مختلف اقدامات


بی ای ای کے اعداد و شمار کے مطابق، اس وقت ملک میں 5254 پبلک چارجنگ اسٹیشنز (پی سی ایس) کام کر رہے ہیں

Posted On: 03 FEB 2023 5:47PM by PIB Delhi

حکومت ہند نے بجلی کی نقل و حرکت کو فروغ دینے کے لیے کئی اقدامات کیے ہیں جن میں الیکٹرک گاڑیوں کے لیے چارجنگ انفراسٹرکچر شامل ہے۔ ملک بھر میں چارجنگ اسٹیشنوں کی تعداد بڑھانے کے لیے درج ذیل اقدامات کیے گئے ہیں۔

بجلی  کی وزارت نے وضاحت جاری کی ہے کہ الیکٹرک گاڑیوں کی بیٹریوں کو چارجنگ اسٹیشن کے ذریعے چارج کرنے کے لیے کسی لائسنس کی ضرورت نہیں ہے۔

     سنٹرل الیکٹرسٹی اتھارٹی (سی ای اے) نے گرڈ کنیکٹیویٹی اور چارجنگ اسٹیشنوں کے لیے سپلائی کی حفاظت سے متعلق تکنیکی معیارات سے متعلق ضوابط میں ترامیم جاری کی ہیں۔

     ملک میں ای-موبلٹی کی منتقلی کو تیز کرنے کے لیے بجلی کی وزارت نے 14.01.2022 (07.11.2022 کو ترمیم شدہ) کو چارجنگ انفراسٹرکچر کے لیے نظرثانی شدہ جامع رہنما خطوط اور معیارات جاری کیے ہیں۔

     بیورو آف انرجی ایفیشنسی (بی ای ای) کو مرکزی نوڈل ایجنسی کے طور پر منتخب کیا گیا ہے تاکہ برقی گاڑیوں کے چارجنگ انفراسٹرکچر کو فروغ دینے کے لیے مختلف اقدامات کیے جائیں۔

     بجلی کی وزارت نے سڑک ٹرانسپورٹ اور شاہراہوں کی وزارت، بھاری صنعتوں کی وزارت اور نیتی آیوگ کے ساتھ مل کر 19.02.2021 کو ملک گیر "گو الیکٹرک" مہم شروع کی ہے تاکہ عام لوگوں کو الیکٹرک گاڑیوں کے فوائد سے آگاہ کیا جا سکے۔

     پبلک چارجنگ اسٹیشنوں کی تنصیب کے لیے بیورو آف انرجی ایفیشنسی (بی ای ای) نے 9 بڑے شہروں کے لیے ایکشن پلان تیار کیا ہے۔ ابتدائی تخمینوں کے مطابق، 2030 تک ان شہروں میں کل 46,397 پبلک چارجنگ اسٹیشنز (پی سی ایس) کو ہدف  بنایا جا رہا ہے۔

     تمام مرکزی وزارتوں اور ریاستی حکومتوں سے درخواست کی گئی ہے کہ وہ تبدیلی کی نقل و حرکت پر حکومت ہند کی پہل میں شامل ہوں اور اپنی سرکاری گاڑیوں کے بیڑے کو موجودہ پٹرول/ڈیزل گاڑیوں سے الیکٹرک گاڑیوں میں تبدیل کریں۔

     ہاؤسنگ اور شہری امور کی وزارت نے ماڈل بلڈنگ کے ضمنی قوانین اور شہری اور علاقائی ترقی کے منصوبوں میں ترامیم جاری کی ہیں، الیکٹرک گاڑیوں کے لیے چارجنگ انفراسٹرکچر کے حوالے سے تشکیل اور عمل درآمد کے رہنما خطوط جاری کیے ہیں۔

بیورو آف انرجی ایفیشنسی (بی ای ای) کے پاس دستیاب ڈیٹا کے مطابق، ملک میں اس وقت 5254 پبلک چارجنگ اسٹیشنز (پی سی ایس) کام کر رہے ہیں۔

یہ معلومات بجلی اور ایم این آر ای کے مرکزی وزیر   جناب آر کے سنگھ نے کل لوک سبھا میں ایک تحریری جواب میں دی۔

****

ش ح ۔ا م۔

U:1190



(Release ID: 1896219) Visitor Counter : 140


Read this release in: English