کامرس اور صنعت کی وزارتہ

ایکسپورٹ ہب کے طور پر ضلع (ڈی ای ایچ) اقدام کے تحت، ملک کے تمام 733 اضلاع میں برآمدی صلاحیت کے حامل زرعی مصنوعات کی نشاندہی کی گئی ہے

Posted On: 09 DEC 2022 4:33PM by PIB Delhi

تجارت و صنعت  کی وزیر مملکت، محترمہ انوپریہ پٹیل نے آج ایک پارلیمانی سوال کے جواب میں بتایا کہ ایکسپورٹ ہب کے طور پر ضلع (ڈی ای ایچ) اقدام کے تحت، ملک بھر کے تمام 733 اضلاع میں برآمدی صلاحیت کے حامل زرعی مصنوعات سمیت کئی مصنوعات کی نشاندہی کی گئی ہے۔

زرعی برآمدات کو فروغ دینے کے لیے، حکومت نے 2018 میں ایک جامع زرعی برآمدی پالیسی متعارف کرائی، جس کے مندرجہ ذیل مقاصد تھے:

  1. اپنی برآمدی ٹوکری، منازل کو متنوع بنانے کے لیے اور اعلیٰ قدر اور ویلیو ایڈڈ زرعی برآمدات کو فروغ دینے کے لیے بشمول خراب ہونے والی اشیاء پر توجہ مرکوز کرنا۔
  2. نئی، مقامی، نامیاتی، نسلی، روایتی اور غیر روایتی زرعی مصنوعات کی برآمدات کو فروغ دینا۔
  • iii. مارکیٹ تک رسائی حاصل کرنے، رکاوٹوں سے نمٹنے اور سینیٹری اور فائٹو سینیٹری مسائل سے نمٹنے کے لیے ادارہ جاتی طریقہ کار فراہم کرنا۔
  • iv. جلد از جلد گلوبل ویلیو چین کے ساتھ مربوط ہو کر عالمی زرعی برآمدات میں ہندوستان کا حصہ دوگنا کرنے کی کوشش کرنا۔
  1. کاشتکاروں کو بیرونی منڈی میں برآمدی مواقع سے فائدہ اٹھانے کے قابل بنانا۔

زرعی مصنوعات کی برآمدات کا فروغ ایک جاری عمل  ہے۔ حکومت نے برآمدات کو فروغ دینے کے لیے ریاستی/ضلع کی سطح پر کئی اقدامات کیے ہیں۔ ریاست کے مخصوص ایکشن پلان تیار کیے گئے ہیں اور ریاستی سطح کی نگرانی کمیٹیاں (ایس ایل ایم سی ایس)، زرعی برآمدات کے لیے نوڈل ایجنسیاں اور متعدد ریاستوں میں کلسٹر سطح کی کمیٹیاں تشکیل دی گئی ہیں۔

برآمدات کو فروغ دینے کے لیے ملک اور مصنوعات کے مخصوص ایکشن پلان بھی مرتب کیے گئے ہیں۔ حکومت زرعی برآمدی پالیسی کے مقاصد کو حاصل کرنے کے لیے مجوزہ ضلع کو ایکسپورٹ ہب انیشی ایٹو کے طور پر استعمال کرنے کے عمل میں بھی ہے۔ ڈی ای ایچ اقدام کے تحت، ملک بھر کے تمام 733 اضلاع میں برآمدی صلاحیت کے حامل زرعی مصنوعات سمیت  کئی مصنوعات کی نشاندہی کی گئی ہے۔ ریاستی برآمدی حکمت عملی 28 ریاستوں/ مرکز کے زیر انتظام علاقوں میں تیار کی گئی ہے۔

ایگریکلچرل اینڈ پروسیسڈ فوڈ پروڈکٹس ایکسپورٹ ڈیولپمنٹ اتھارٹی (اے پی ای ڈی اے)، جو کہ محکمہ تجارت کے انتظامی کنٹرول کے تحت ایک خود مختار ادارہ ہے، کو زرعی اور پراسیسڈ فوڈ مصنوعات کی برآمدات کو فروغ دینے کا مینڈیٹ حاصل ہے۔ اے پی ای ڈی اے اپنی ایکسپورٹ پروموشن سکیم کے مختلف اجزاء کے تحت برآمد کنندگان کو مدد فراہم کر رہا ہے۔

محکمہ تجارت برآمدات کو فروغ دینے کے لیے مالی مدد فراہم کرتا ہے، بشمول مارکیٹ ایکسیس انیشیٹوز (ایم اے آئی) اسکیم، اے پی ای ڈی اے کی ایکسپورٹ پروموشن اسکیم اور میرین پروڈکٹس ایکسپورٹ ڈیولپمنٹ اتھارٹی (ایم پی ای ڈی اے) وغیرہ کے ذریعے زرعی مصنوعات کی برآمدات۔

مزید برآں، کسانوں، فارمر پروڈیوسر آرگنائزیشنز (ایف پی او ایس) اور کوآپریٹیو کو برآمد کنندگان کے ساتھ بات چیت کرنے کے لیے ایک پلیٹ فارم فراہم کرنے کے لیے ایک فارمر کنیکٹ پورٹل تیار کیا گیا ہے۔ خریدار فروخت کنندگان کی ملاقاتیں (بی ایس ایم) کلسٹرز میں منعقد کی گئی ہیں، تاکہ برآمدی منڈی کے رابطے فراہم کیے جاسکیں۔ برآمدات کے مواقع کا جائزہ لینے اور اس سے فائدہ اٹھانے کے لیے بیرون ملک ہندوستانی مشنوں کے ساتھ ویڈیو کانفرنس کے ذریعے باقاعدہ بات چیت کی گئی ہے۔ ہندوستانی مشنوں کے ذریعے ملک کے مخصوص بی ایس ایم کو بھی منظم کیا گیا ہے۔

*****

ش ح۔ ا ک۔ ت ع

U NO:13669



(Release ID: 1882652) Visitor Counter : 98


Read this release in: English