الیکٹرانکس اور اطلاعات تکنالوجی کی وزارت

سائٹرین سیتو ورچوئل ایونٹ - 2022


‘‘آن لائن پی جی ڈپلومہ پروگرام کے دوسرے بیچ کا افتتاح اور پہلے بیچ کے آن لائن پی جی ڈپلومہ کے شرکاء میں پی جی ڈپلومہ سرٹیفکیٹس کی ڈیجیٹل تقسیم’’

Posted On: 05 SEP 2022 7:17PM by PIB Delhi

الیکٹرانکس اور آئی ٹی کی وزارت (ایم ای آئی ٹی وائی ) نے این ای جی ڈی کے ذریعے ‘سائبرقانون ، جرائم کی  تحقیقات اور ڈیجیٹل فرانزکس میں آن لائن پی جی ڈپلومہ’ پیش کرنے کی پہل کی ہے۔ یہ 9 ماہ کا پروگرام نیشنل لاء انسٹی ٹیوٹ یونیورسٹی (این ایل آئی یو)، بھوپال کے کنسورشیم کے تعاون سے منعقد کیا جا رہا ہے۔ پروگرام کی پہلی کھیپ 23 نومبر 2020 کو شروع کی گئی تھی جس میں متعدد ریاستی اور مرکزی حکومت کی تنظیموں کے کل 500+ شرکاء شامل تھے۔ 160 گھنٹے کے مواد اور 78 پڑھنے والے مواد کے ساتھ 84 آن لائن سیشنز میں شرکت کے بعد، 258 شرکاء نے این ایل آئی یوبھوپال سے پی جی ڈپلومہ حاصل کرنے کے لیے کوالیفائی کیا جس میں ججز، پولیس افسران، جی ایس ٹی/ریونیو افسران، قانون نافذ کرنے والی ایجنسیاں اور دیگر شامل تھے۔

https://static.pib.gov.in/WriteReadData/userfiles/image/1662387029912V23S.jpg

آن لائن پی جی ڈپلومہ پروگرام کے دوسرے بیچ کا افتتاح اور پہلی بیچ کے شرکاء میں پی جی  ڈپلومہ سرٹیفکیٹس کی ڈیجیٹل تقسیم 5 ستمبر 2022 کو ایم ای آئی ٹی وائی  میں ہوئی۔ این ای جی ڈی –ایم ای آئی ٹی وائی  کے پی    اینڈ سی ای او جناب ابھیشیک سنگھ نے تقریب میں تمام معزز مہمانوں کا خیرمقدم کیا اور پروگرام کے مقاصد پر روشنی ڈالی جس میں مندرجہ ذیل باتیں  شامل ہیں:

·        پولیس افسران، ریاستی سائبر سیلز، قانون نافذ کرنے والی ایجنسیوں، پراسیکیوٹرز اور عدالتی افسران کو جدید ترین ڈیجیٹل فرانزک مہارتوں سے آراستہ کرنے کے لیے ہندوستانی قوانین کی تعمیل میں سائبر جرائم کی تحقیقات سے نمٹنا۔

·        پروگرام میں 100سے زیادہ  گھنٹے عمیق اور سیلف- پلیسڈ ای - لرننگ  کے مواد شامل ہونگے۔

·        ہائبرڈ موڈ میں مسلسل تربیت کے لیے این ایل یو دہلی میں قائم کی گئی ایک جدید ترین سائبر فرانزک لیب میں تربیت حاصل کرنے کے لیے اندراج شدہ تربیت حاصل کرنے والے

·        یہ آن لائن پروگرام امتزاج شدہ شکل میں مسلسل، منظم طریقے سے سیکھنے کی سہولت فراہم کرتا ہے۔

·        متعلم  -متعلم  اور متعلم -  ماہر کے درمیان تعامل ہوگا

جناب ابھیشیک سنگھ نے بیچ 2 کے شرکاء کے بارے میں بھی تفصیلات فراہم کیں۔ پروگرام کے بیچ 2 کے لیے، این ای جی ڈی نے مرکزی اور ریاستی حکومت کے مختلف محکموں بشمول آئی اے ایس/آئی پی ایس /عدلیہ/دفاع کے اہلکاروں/ایس پی ایس/وزارت خزانہ/سی بی آئی  /ایل ای ایزوغیرہ سے 1600 سے زیادہ نامزدگیاں حاصل کی ہیں۔

حاصل شدہ نامزدگیاں

پولیس اورانتظامی عہدیداران (آئی اے ایس ، آئی پی ایس ، ریاستی پولیس کیڈر، اورانسپکٹراوراس سے نیچے

932

ججیز (اعلیٰ عدالتی خدمات ، سول ججیز-سینئراورجونیئرڈویژن

171

ایل ای ایز/ہندوستانی افواج /بحریہ /فضائیہ /بی ایس ایف /این ایس جی /ایم ای اے / سی جی /سی بی آئی /آئی بی /ایس ایس بی /ای پی ایف او/ایم ای آئی ٹی وائی

505

 

کل حاصل شدہ نامزدگیاں

1608

 

جناب ابھیشیک سنگھ نے پروفیسر(ڈاکٹر) وی وجئے کمار، وائس چانسلر، نیشنل لاء انسٹی ٹیوٹ یونیورسٹی، بھوپال کو  سامعین کو مزید روشناس کرانے کے لئے مدعو کیا۔ پروفیسر وی وجے کمار نے بیچ 1 کی کامیاب تکمیل پر پوری ٹیم کو مبارکباد دی اور پروگرام کے بیچ 2 کا خیرمقدم کیا۔ انہوں نے اس بات پر زور دیا کہ کثیر الجہتی تحقیق کو فروغ دینے کے لیے ایک ریسرچ سنٹر کے قیام کی ضرورت ہے اور دور دراز علاقوں میں رہنے والے لوگوں کے فائدے کے لیے پروگرام کو وسعت دینے کی بھی ضرورت ہے۔

پروگرام کے دیگر معزز مہمانان محترم جناب۔ جسٹس امریشور پرتاپ ساہی، ڈائریکٹر (سابق چیف جسٹس مدراس ہائی کورٹ)، نیشنل جوڈیشل اکیڈمی، بھوپال؛ پروفیسر (ڈاکٹر) سری کرشنا دیوا راؤ، وائس چانسلر، نیشنل لاء یونیورسٹی، دہلی؛ جناب جسپال سنگھ، آئی پی ایس، ڈائرکٹر جنرل آف پولیس، گوا نے بھی شرکاء کو معاشرے میں بڑھتے ہوئے سائبر جرائم کے بارے میں آگاہ کیا اور سائبر جرائم سے نمٹنے کے لیے سرکاری افسران کے لیے مطلوبہ تکنیکی مہارتوں کو تیار کرنے کے لیے اس قسم کے پروگرام کی ضرورت کیوں ہے پرروشنی ڈالی۔ جناب جسپال سنگھ، ڈی جی پی گوا، بھی پروگرام کے بیچ 2 کے شریک ہیں۔ انہوں نے کہا کہ سب انسپکٹر کی سطح تک ادارہ جاتی صلاحیت سازی کے پروگرام کو علاقائی زبانوں میں ڈیزائن کیا جائے گا تاکہ پولیس فورس کے سکل سیٹ کو مضبوط کیا جا سکے۔

جناب ابھیشیک سنگھ نے بھی خیرمقدم کیا اور مرکزی وزیر برائے الیکٹرانکس اور آئی ٹی، ریلوے اور مواصلات جناب اشونی ویشنو کو‘‘سائبر لاء، جرائم کی تحقیقات اور ڈیجیٹل فرانزک پر آن لائن پی جی ڈپلومہ پروگرام’’کے بیچ 2 کا افتتاح کرنے اور بیچ 1 کے پروگرام  کے 258 اہل شرکاء کو پی جی ڈپلومہ سرٹیفکیٹس ڈیجیٹل طور پر تقسیم کرنے کے لیے مدعو کیا۔  اگست کے سامعین سے خطاب کرتے ہوئے، عزت مآب وزیر نے کہا کہ یہ پروگرام عزت مآب وزیر اعظم کے "مشن کرمایوگی" کا ایک حصہ ہے جو سرکاری افسران کی قابلیت پر مبنی صلاحیتوں کو بڑھانا چاہتا ہے۔ وزیر موصوف نے یہ بھی تجویز کیا کہ سائبر کرائم کے معاملات سے نمٹنے کے لیے افسران کو مطلوبہ مہارتوں سے لیس کرنے کے لیے ملک بھر میں اسی طرح کے مزید 10 ادارے قائم کیے جائیں۔

https://static.pib.gov.in/WriteReadData/userfiles/image/16623870299028I8M.jpg

تقریب کا اختتام جناب دیپک گوئل، جی سی سائبرقانون، ایم ای آئی ٹی وائی  کے کلمات تشکر کے ساتھ ہوا۔ جناب گوئل نے مہمان خصوصی اور تمام معززین کا اپنا قیمتی وقت نکالنے اور اپنی بصیرت اور رہنمائی پیش کرنے کے لیے شکریہ ادا کیا۔ تمام معززین نے پروگرام کی کامیاب انعقاد کے لیے این ای جی ڈی   ایل ایم ایس  ٹیم کی کوششوں کو سراہا۔

**********

 

(ش ح ۔اک ۔ ع آ)

U -9927



(Release ID: 1857035) Visitor Counter : 126


Read this release in: English , Hindi