مواصلات اور اطلاعاتی ٹیکنالوجی کی وزارت
azadi ka amrit mahotsav

آئی پی پی بی موبائل بینکنگ ایپ اور مائیکرو اے ٹی ایم کے ذریعے پی ایل آئی اور آر پی ایل آئی کے لیے ڈیجیٹل ادائیگی کی سہولت محکمہ ڈاک کے سکریٹری نے شروع کی

آروہن 4.0: محکمہ ڈاک اور انڈیا پوسٹ پیمنٹس بینک (آئی پی پی بی) کے سینئر عہدیداروں کی دو روزہ میٹنگ اختتام پذیر

Posted On: 28 MAY 2022 8:28PM by PIB Delhi

ڈپارٹمنٹ آف پوسٹس (ڈی او پی) اور انڈیا پوسٹ پیمنٹس بینک (آئی پی پی بی) کے سینئر عہدیداروں کی دو روزہ میٹنگ بینکنگ کی سہولت فراہم کرنے اور ملک کے ہر گھر کے لیے نئی اختراعی مصنوعات فراہم کرنے کے لیے گہرا اثر پیدا کرنے کے لیے فورس ملٹی پلائر بنانے کے ایک اعلی نوٹ پر اختتام پذیر ہوئی جس کا مقصد ہندوستان پوسٹ پیمنٹس بینک سے ٹیکنالوجی کی صلاحیت اور بینکنگ پلیٹ فارم کے ساتھ مل کر محکمہ ڈاک کی تقسیم کی طاقت کا فائدہ اٹھانا ہے۔

اجلاس کے پہلے دن، مختلف نئے پروجیکٹس جو پہلے ہی شروع ہوچکے ہیں اور کچھ دیگر اقدامات متعارف کرائے گئے۔ فنکلویشن  جو کہ آئی پی پی بی –  ڈی او پی  کے ساتھ شراکت داری کے لیے ایک پلیٹ فارم ہے جو آخری میل پر فنٹیک کے حل فراہم کرتاہے نمایا ں باتوں میں سے ایک تھا، وہیں چند نئے اقدامات جیسے برانچ پوسٹ آفسز کی ڈیجیٹلائزیشن (بی او) مختلف  یو پی آئی خدمات کے ذریعے ڈیجیٹل کیو آر  پر مبنی ادائیگیوں کو قابل بنانا پوسٹ آفسز کو ڈیجیٹل بینکنگ آؤٹ لیٹس میں تبدیل کرنے کے ایک قدم قریب ہے۔

‘ون نیشن ون سروس پلیٹ فارم’ کے وژن پر کام کرتے ہوئے، آئی پی پی بی کے ایم ڈی اور سی ای او  جناب جے وینکٹرامو نے موجودہ 50 ملین اور اگلے بلین صارفین کی زندگی کے دور کی ضرورت کی بنیاد پر ڈی او پی اور آئی پی پی بی دونوں کی طرف سے  ان کی مصنوعات اور خدمات کی پیشکشوں کے ساتھ اپنے خیال کا اشتراک کیا۔

دوسرے دن پوسٹل لائف انشورنس اور دیہی  پوسٹل لائف انشورنس کے لیے آئی پی پی بی موبائل بینکنگ ایپ کے ذریعے، گرامین ڈاک سیوکوں/ پوسٹ مین کی مدد سے اور پوسٹ آفس کھڑکیوں پر بہت زیادہ انتظار کی جانے والی ڈیجیٹل پریمیم ادائیگی کی سہولت کا آغاز محکمہ ڈاک کے سکریٹری جناب ونیت پانڈے نے کیا۔ آئی پی پی بی جلد ہی قرض کے حوالے اور کیش مینجمنٹ خدمات جیسی نئی مصنوعات پیش کرے گا۔ یہ ہموارکسٹمر سروس کے لیے ممکنہ آئی پی پی بی – پی او ایس اے ربط کو کھولنے کی سمت بھی کام کرے گا۔

آروہن  4.0 ملک کے ہر گھر کی خدمت کے لیے مالیاتی شمولیت کے مینڈیٹ کے ساتھ یونیورسل بینکنگ پلیٹ فارم بننے کے وسیع تر وژن کے ساتھ مارکیٹ میں قدم رکھنے کے عزم کے ساتھ اختتام پذیر ہوا۔

انڈیا پوسٹ پیمنٹس بینک کے بارے میں:

انڈیا پوسٹ پیمنٹس بینک (آئی پی پی بی) محکمہ ڈاک، وزارت مواصلات کے تحت 100فیصد ایکویٹی کے ساتھ حکومت ہند کی ملکیت میں قائم کیا گیا ہے۔ آئی پی پی بی کا آغاز وزیر اعظم جناب نریندر مودی نے 1 ستمبر 2018 کو کیا تھا۔  اس بینک کو ہندوستان میں عام آدمی کے لیے سب سے زیادہ قابل رسائی، سستی اور قابل اعتماد بینک بنانے کے وژن کے ساتھ قائم کیا گیا ہے۔ آئی پی پی بی کا بنیادی مینڈیٹ بینک سے محروم اور کم بینک والے لوگوں کے لیے رکاوٹوں کو دور کرنا اور 160,000 ڈاکخانوں (145,000 دیہی علاقوں میں) اور 400,000 ڈاک ملازمین پر مشتمل نیٹ ورک کا فائدہ اٹھاتے ہوئے آخری میل تک پہنچنا ہے۔ آئی پی پی بی کی رسائی اور اس کا آپریٹنگ ماڈل انڈیا اسٹیک کے کلیدی ستونوں پر بنایا گیا ہے۔ سی بی ایس - مربوط اسمارٹ فون اور بائیو میٹرک ڈیوائس کے ذریعے صارفین کی دہلیز پر سادہ اور محفوظ طریقے سے پیپر لیس، کیش لیس اور پریزنس لیس بینکنگ کو قابل بنانا ہے۔ سستی اختراع کا فائدہ اٹھاتے ہوئے اور عوام کے لیے بینکنگ کی آسانی پر زیادہ توجہ کے ساتھ، آئی پی پی بی 13 زبانوں میں دستیاب بدیہی انٹرفیس کے ذریعے آسان اور سستی بینکنگ حل فراہم کرتا ہے۔ آئی پی پی بی کم نقدی کی معیشت کو فروغ دینے اور ڈیجیٹل انڈیا کے وژن میں تعاون کرنے کے لیے پرعزم ہے۔ ہندوستان تب ترقی کرے گا جب ہر شہری کو مالی طور پر محفوظ اور بااختیار بننے کا مساوی موقع ملے گا۔ آئی پی پی بی  کا نصب العین سچ ہے - ہر صارف اہم ہے؛ ہر لین دین اہم ہے، اور ہر جمع قیمتی ہے۔

آئی پی پی بی کے بارے میں مزید معلومات کے لیے www.ippbonline.com

ملاحظہ کریں۔

*************

( ش ح ۔ ا ک۔ ر ب(

U. No. 5887



(Release ID: 1829405) Visitor Counter : 35


Read this release in: English , Hindi