مواصلات اور اطلاعاتی ٹیکنالوجی کی وزارت

ٹیلی کمیونیکیشن شعبہ کے سکریٹری جناب کے راجارمن نے سی - ڈاٹ ورکشاپ میں کہا : 5- جی سپیکٹرم کی نیلامی اگلے سال کے شروع میں ہوگی


سی – ڈاٹ نے "انڈین ٹیلی کام تحقیق و ترقی کی صلاحیت سے مستفید ہونے ، آگے کی راہ ’’ کے موضوع پر سیمینار کا انعقاد کیا

ملکی ٹیلی کام مینوفیکچرنگ کو فروغ دینے کے لیے حکومت ہند کی پی ایل آئی اور ڈی سی آئی ایس اسکیم کے ایوارڈ یافتہ افراد کے ساتھ ورکشاپ کا انعقاد

Posted On: 02 DEC 2021 6:32PM by PIB Delhi

حکومت ہند کی وزارت مواصلات کے اہم ترین ٹیلی کام تحقیق اور ترقی کے مرکز ، ٹیلی میٹکس  کی ترقی کا مرکز ( سی ڈاٹ ) نے آج ہندوستانی  ٹیلی  مواصلات کی تحقیق و ترقی  اور اس کی صلاحیتوں میں اضافہ  اور اس کی مستفیدین کے لئے  آگے کی راہ متعین کرنے  کے  موضوع کے تحت   ایک ورکشاپ کا انعقاد کیا گیا ۔ سی ڈاٹ کے  دہلی واقع دفتر  میں  مینوفیکچرنگ  سے متعلق اسکیم – پی ایل آئی  اور ڈیجیٹل ٹیلی کام اسکوائر  ( ڈی سی آئی ایس ) کے منصوبہ کے انعام یافتہ شخصیات کے ساتھ  اس ورکشاپ کا انعقاد کیا گیا  ۔

حکومت ہند کے ٹیلی کام تحقیق اور ترقی کے مرکزی دیجیٹل کمیونکیشن  کمیشن کا سکریٹری  اور چیئرمین جناب  کے راجا رمن نے بھارت  سرکار کے   ٹیلی کمیونکیشن  شعبے کی اہم  سکریٹری محترمہ انیتا پروین  کی موجودگی میں تکنیکی ورکشاپ کا افتتاح کیا۔  

ورکشاپ کا مقصد صنعت،تحقیق و ترقی،تعلیم کی دنیا ، اسٹارٹ اپس اور ایم ایس ایم ای سمیت مختلف اسٹیک ہولڈرز کو ایک مشترکہ پلیٹ فارم پر لانا تھا  تاکہ   مقامی مینوفیکچرنگ ماحولیاتی نظام کی طاقت اور کمزوریوں پر بات کی جائے اور اور موثر تکنیک تیزی سے تیار کی جا سکتی ہے۔ ورکشاپ کی توجہ بنیادی طور پر ہندوستانی مینوفیکچرنگ اور اسٹارٹ اپ ایکو سسٹم کے ذریعے ٹیلی کمیونیکیشن کے متنوع شعبوں میں سی - ڈاٹ کی تحقیق و ترقی  میں مہارت سے فائدہ اٹھانا تھا۔ اس تقریب کے ذریعے نہ صرف ملکی طلب کو پورا کرنے کے لیے بات چیت کی گئی بلکہ دوسرے ممالک کو برآمدات کی مارکیٹ کی طلب کو پورا کرنے کے لیے حل کی مقامی ترقی کو بھی تیز کیا گیا۔

ورکشاپ کے شرکاء کو ڈی او ٹی  کے جدید ترین اقدامات کے ساتھ ساتھ سی- ڈاٹ  کی تحقیق و ترقی  کی کوششوں کے بارے میں آگاہ کیا گیا تاکہ عالمی سطح پر مقامی طور  پر اور تیار کردہ ٹیکنالوجیز کو پھیلانے میں مدد ملے۔

تقریب میں اپنے خطاب میں، حکومت ہند ٹیلی  کمیونیکیشن اور ڈیجیٹل کمیونیکیشن کمیشن شعبے  کے سکریٹری اور چیئرمین جناب کے راجارمن نے اندرون ملک ٹیکنالوجیز کے وسیع امکانات سے فائدہ اٹھانے کے لیے متعلقہ اسٹیک ہولڈرز کے درمیان ہم آہنگی کی ضرورت پر زور دیا۔ جناب راجارمن نے کہا کہ یہ عزت مآب وزیر اعظم جناب نریندر مودی کے "آتم نربھر بھارت " اور "گتی شکتی" کے وژن کو پورا کرنے کی کوشش ہے۔ انہوں نے ہندوستان کو مینوفیکچرنگ کا بڑا مرکز بنانے کی سمت حکومت کی ترجیحات پر بھی روشنی ڈالی۔ جناب راجارمن نے کہا کہ یہ سال 15-2014 سے گھریلو الیکٹرانکس مینوفیکچرنگ کی غیر معمولی ترقی سے ظاہر ہوتا ہے۔ انہوں نے کہا کہ جی – 5  ٹیکنالوجی ہمیں ایک بہترین موقع فراہم کر رہی ہے اور جی – 5اسپیکٹرم کی نیلامی اگلے سال کے اوائل میں ہونے جا رہی ہے۔ انہوں نے سی – ڈاٹ  پر زور دیا کہ وہ ہندوستانی کمپنیوں، اسٹارٹ اپس اور اکیڈمی کے ساتھ مل کر جی - 5 اور جی-6 کے جلد نفاذ کی طرف ایک فعال قیادت کرے۔

حکومت ہند کے ٹیلی کمیونکیشن محکمے کی خصوصی سکریٹری محترمہ انیتا پروین نے ٹیلی کام ٹیکنالوجیز کی مقامی ترقیاور صنعت پیداوار کو تیز کرنے کے لیےاور اسٹارٹ اپس کو حوصلہ افزائی کرنے کے مقصد سے۔ مراعات سے منسلک اسکیم-پی ایل آئی اور ڈیجیٹل ڈی سی آئی ایس اسکوائر پر  جیسے ٹیلی کام کے محکموں پر مواصلاتی جدت پر زور دیا۔ انہوں نے ملک میں 5 – جی کے  نفاذ میں فعال شرکت کے لیے ٹیلی کام سیکٹر میں تحقیق و ترقی  کے ساتھ تعاون پر بھی زور دیا۔ انہوں نے سی – ڈاٹ مصنوعات کی نمائش کا بھی دورہ کیا اورسی ڈٓاٹ کو  ملک کی  تحقیق  وترقی کی تجارت کاری کے لیے مقامی صنعت کو اور اسٹارٹ اپس کے ساتھ مل کر کام کرنے کی  صلاح دی۔

ایگزیکیوٹیو ڈائریکٹرڈاکٹر راجکمار اپادھیائے نے کہا کہ سی – ڈاٹ ایم ایس ایم ایز ٹیلی کام کے مختلف شعبوں میں لاگت سے مسابقتی دیسی نظام تیار کرنے کے لیے اور اکیڈمیا اور انڈسٹری بشمول اسٹارٹ اپس کے ساتھ تعاون کے منتظر ہیں۔ اور اس سلسلے میں مکمل تعاون اور تعاون کا یقین دلایا۔ انہوں نے سی – ڈاٹ کے ساتھ ایسوسی ایشن کی مختلف شکلوں کے بارے میں بھی بتایا جس میں باہمی تحقیق و ترقی اور ٹیکنالوجی کی منتقلی شامل ہے۔

چیف ایگزیکٹیو آفیسر جناب راجا رام گھوش، کورل ٹیلی کام کے منیجنگ ڈائریکٹر، راجیش تولی، اور اکاؤنٹس وائرلیس کے  ڈائریکٹر، جناب ٹی ایس رامو نے مجموعی مقامی حل تیار کرنے کے لیے بھی کام کیا ہےاور انہوں نے ٹیکنالوجی کی درآمدات پر انحصار کم کرنے کے لیے سی – ڈاٹ کے ساتھ پیداواری اتحاد بنانے کے لیے باہمی مشغولیت کے مواقع کی نشاندہی پر اپنے خیالات کا اظہار کیا۔ انہوں نے سی – ڈاٹ کی تحقیق اور ترقی کی کوششوں پر اعتماد کا اظہار کیا اور تحقیق اور ترقی کے ساتھ موثر تعاون مارکیٹ کی رفتار کو یقینی بنائے گا۔

ٹیکنالوجی ڈیولپمنٹ بورڈ، محکمہ سائنس اور ٹیکنالوجی، حکومت ہند کے نمائندوں نے ملک اختراعات کی تجارت کاری کے لیے اسٹارٹ اپس اور اہل کمپنیوں کی حمایت اور فنڈنگ ​​کے لیے حکومت کے مختلف اقدامات پر بات چیت کی۔

سی - ڈاٹ، ڈی او ٹی ورکشاپ کے ایک حصے کے طور پر مشترکہ تعاون کے شعبوں کو تلاش کرنے کے لیے ایک مقررہ وقت میں مارکیٹ کی ضروریات کو پورا کرنے کے لیے اور ہندوستانی کمپنیوں اور اسٹارٹ اپس کے نمائندوں کے درمیان کئی دو طرفہ میٹنگیں ہوئیں۔

 

****************

 

 

(ش ح۔ س ک ۔ ر ب  )

U. NO. 13684



(Release ID: 1784083) Visitor Counter : 173


Read this release in: English , Hindi